Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Cabinet Medical in satul Boureni, comuna Bals


Detaliu pentru invitatia numarul 336727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BALS
Numar invitatie: 336727/04.10.2012
Denumire contract: Construire Cabinet Medical in satul Boureni, comuna Bals
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALSCod fiscal: 16410627, Adresa: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Telefon: +40 0232740067, Fax: +40 0232740067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Romania, cod postal: 705301, telefon: +40 0232740067, fax: +40 0232740067, persoana de contact: CONSTANTIN CIBOTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Bals, JUDETUL IASI, localitatea Bals
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Cabinet Medical in satul Boureni, comuna Bals
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de "Construire Cabinet Medical in satul Boureni, comuna Bals?, in conformitate cu specificatiile din documentatia tehnica.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 293, 926 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de 5.878 lei.Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006, suma de 2.939 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Targu Frumos RO80TREZ4085006XXX000385, Cod fiscal Comuna Bals: 16410627. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 13. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 si HG 1045/2011. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Procentul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr. 14. Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Acatrinei Romica, Manuca Petru, Hogas Constantin, Popescu Georgiana, Timofte Constantin, Cotunaru Miluca, Acatrinei Vasile, Balmus Mihai, Morosanu Constantin, Hamciuc Vasile Cristinel, Jipa Petrache, Romaniuc Viorel - consilieri locali, Constantin Cobotaru-primar, Romaniuc Viorel- viceprimar, Carare Irina ? secretar, Gomei Cezar - Presedintele comisiei de evaluare, Aldea Elena - Membru al comisiei de evaluare si Florea Mihai - Membru al comisiei de evaluare - formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.).Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de constructii de cladiri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 585.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Curs mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 1 euro = 4, 2379 lei, 2. Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarii.Resurse financiare reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de indeplinire (realizare) a contractului de lucrari, in suma de: 145.000 lei cu valabilitate de 90 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 290.000 lei. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau -lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;b)un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;c)un inginer specializarea constructii civile (sef santier), cu experienta specifica in derularea unor lucrari similare;d)un inginer specializarea instalatii sanitare;e)un inginer specializarea instalatii termice;f)un inginer specializarea instalatii electrice, autorizat de ANRE, grad II B;Pt.pers.de specialitate, se va prez.in copie certif.pt. conform.cu orig.urm.doc.: -Decl.de dispon. (Anexa 6B), semnate in original;
-acte studii si CV-uri;
-autoriz./certif.de atest.profes./legitim.aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor), cf. legilor in vigoare., 7. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima dotare tehnica: a) Laborator de incercari de grad II, autorizat ISC-1 buc.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului astfel cum rezulta din documentatia tehnica atasata prezentei Fise de date a achizitiei.Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate specifice categoriilor de lucrari ofertate.Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor., Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 1D). 1.Standarde de asigurare a calitatii Certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi, se acorda punctajul maxim alocat; b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat
Termenul de executie a lucrarii
40
Descriere: 2.Punctajul (40 puncte) pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mic Termen de executie a lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru alt termen de executie a lucrarii decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda proportional, astfel: Pn = (termenul de executie cel mai mic/termenul de executie ofertat de op. ec. pentru care se calculeaza punctajul) x punctajul maxim alocat. Termenul de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea, conform formularului de oferta, a graficului fizic si valoric de executie a lucrarii si a graficului de detaliu. Termenul de executie se va exprima in luni. Durata minima este de 3 luni iar durata maxima este de 6 luni. Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer