Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL CU SALA MULTIFUNCTIONALA, LOCALITATEA SUPURU DE SUS, COM. SUPUR, JUD. SATU MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 325065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUPUR
Numar invitatie: 325065/26.04.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL CU SALA MULTIFUNCTIONALA, LOCALITATEA SUPURU DE SUS, COM. SUPUR, JUD. SATU MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUPURCod fiscal: 3897114, Adresa: SUPURU DE JOS, STR TEILOR 14, JUD. SATU MARE, Supuru de Jos, Telefon: 0261823332, Fax: 0261823332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUPURU DE JOS, STR TEILOR 14, JUD. SATU MARE, Supuru de Jos, Romania, cod postal: 447300, telefon: +40 261823332, fax: +40 261823332, persoana de contact: VASILE ADRIAN STET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Supur, cu sediul in localitatea SUPURU DE JOS, STR TEILOR 14, JUD. SATU MARE, Romania, cod postal: 447300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL CU SALA MULTIFUNCTIONALA, LOCALITATEA SUPURU DE SUS, COM. SUPUR, JUD. SATU MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE EXECUTIE DE LUCRARI IN VEDEREA CONSTRUIRII UNUI CAMIN CULTURAL CU SALA MULTIFUNCTIONALA IN LOC. SUPURU DE SUS, COM. SUPUR, JUD. SATU MARE
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 110, 432 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO65TREZ5495006XXX000255 deschis la Trezoreria Tasnad) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art.87 din HG nr.925/2006 si art.278¹ din OUG nr.34/2006.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantii individuali sau in asociere vor prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.5.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HGR nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5%din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, cont RO65TREZ5495006XXX000255 deschis la Trezoreria Tasnad, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cu respectarea prevederilor art.92 alin.4 din H.G.R. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010 Formular 6 semnat si stampilat; Cerinta 2.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69¹ din OUG nr.34/2006 Formular 7 semnat si stampilat Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: STET VASILE - Primar, Comisia de evaluare: FEKETE BERTALAN (presedinte cu drept de vot), MURESAN STEFAN (membru), POP GHEORGHE (membru), CHIOREAN IONEL(membru de rezerva;Cerinta 3.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Formular 8 semnat si stampilat;Cerinta 4.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Formular 9 semnat si stampilat;Cerinta 5.Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraFormular 10 semnat si stampilat;Cerinta 6.Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii oferteiCertificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in contract; Cerinta 1.Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiCertificat constatator O.R.C. emis cu cel mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si care prezinta codurile CAEN conform obiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii;Cerinta 2.Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord. ANRE 24/2007 Atestat si autorizatie pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor in vederea executarii de instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Of. are o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) de cel putin 2.000.000 lei., Cerinta 2.Declaratii bancare - prezentarea unei scrisori bancare de confirmare a fondurilor, cu o valoare de minim 1000000 lei, valabila pe perioada derularii contractului , din care sa rezulte ca respectivul oferant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat castigator, in perioada derularii contractului de : lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul declara eventualii subcontractanti;, Cerinta 2. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani(perioada raporatata la data deschiderii ofertelor) un contract similar sau maxim 2 contracte cumulate a caror valoare sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei fara TVA;, Cerinta 3. Ofertantul dispune de: Utilaje si echipamente care acopera necesarul conform extrasului de utilaje si sunt corelate cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare.Ofertantul dispune sau prezinta un angajament privind detinerea: a) statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnic sau detine contract cu un furnizor de betoane preparate in statii corespunzatoare tehnicb) laborator de gradul II (propriu sau cu contract de prestare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari., Cerinta nr.41.Ofertantul dispune de personal pentru a asigura executarea contractului.2. Ofertantul dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef de santier, CQ si RTE, precum si de electricianautorizat ANRE.3.Ofertantul dispune de repsonsabil SSM.4.Ofertantul nominalizeaza seful/sefii de santier.5.Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie, propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare si cu resursele financiare proprii. Certificate ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DE PE SITEUL: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer