Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Camin cultural Deleni, comuna Helegiu, judetul Bacau.


Detaliu pentru invitatia numarul 327756
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HELEGIU
Numar invitatie: 327756/24.05.2012
Denumire contract: Construire Camin cultural Deleni, comuna Helegiu, judetul Bacau.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HELEGIUCod fiscal: 4535821, Adresa: Str. Primariei Nr.1, Helegiu, Telefon: 0234-333000, Fax: 0234-333000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei Nr.1, Helegiu, Romania, cod postal: 607230, telefon: +04 0234333000, fax: +04 0234333420, persoana de contact: Mihaela Badic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei Nr.1, Helegiu, Romania, cod postal: 607230, telefon: +04 0234333000, fax: +04 0234333420, persoana de contact: Mihaela Badic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Camin cultural Deleni, comuna Helegiu, judetul Bacau.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Camin Cultural in localitatea Deleni, comuna Helegiu, judetul Bacau.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 562, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10000 Lei.Per. de valab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: Virament bancar prin O.P. in contul Comunei Helegiu nr.RO65TREZ0625006XXX000088, CUI 4535821 deschis la Trezoreria Onesti sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de asig., in original (formularul nr. 15). In cazul ofertantilor din categ. IMM, prin prezent. docum. prev. in Legea nr.346/2004, gar. de partic.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.AC are dreptul de a retine gar. de partic.ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit. : a) isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna exec. in per.de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;c) oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC-ului, in masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar. de partic. in raport cu val. estimata a contr. val. conf. OUG 34/2006 art. 278¹ alin. (1) lit. b), resp.4342, 26 RON.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.(F 27-sectiunea formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din ordonanta (formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile abilitate)NOTA: Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile abilitate).NOTA: Se vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP 314/2010(formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv primar - Mihaela Badic, viceprimar - Enea Nicu Ciprian, Secretar - Spiridon Mariana Contabil - Neaga Neculai) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69¹din OUG 34/2006 actualizata (formularul nr. 4 dinSectiunea Formulare) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009 si 2010, bilantulcontabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organelecompetente (original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Aut. contractant accepta pt. demontrarea sit. ec. s financiare, centralizarea sit. ec. si financiare ale ofertantilor, asociati si subcontractantilor sau sustinerea contr. de catre o alta persoana., Fisa de informatii generale, Formularul nr. 6 din SECTIUNEA Formulare. Media cifrei de afaceri din cel mult ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contr., sa fie cel putin 1.000.000 lei (in masura in care informatiile respective sunt disponibile: in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza sit.ec. si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev. art.186, al.(1)din OG 34/2006de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art.69^1.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, completataconform Formularului nr. 7 impreuna cu anexa., Fisa de informatii privind experienta similara, completata conform cu Formularul nr. 8. Se vor depune in acest sens in copie conf. cu originalul, un doc./contract/p.-v. de receptie impreuna cu recomandareabeneficiarului, aferente contr., care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor cu o valoare cel putin egala cu valoarea de 500.000 lei.Nota! In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza cap. tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev. art.186, al.(1)din OG 34/2006 de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de.care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1., Formular nr. 9 - Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari. NOTA: Pt.inst., mijloacele de transport, laboratoare care nu sunt in proprietate, ofertantul trebuie sa faca dovadadisponibilitatii acestora prin angajament de punere la dispozitie.Nota! In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza cap. tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata, in conf.cu prev. art.186, al.1 din OG 34/2006, de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Pers. care asigura sustinerea tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prev. art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1., Decl. privind ef. medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, din ultimii 3 ani - Formular 10.Decl. privind asigurarea cu personal resp.direct de indeplinirea contr. de lucrari conf. anexa nr. 2 la Formular nr. 10. Pentru realizarea contr., ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura o echipa formata din minim urmatorii specialisti: - un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in MLPTL - un resp. cu controlul tehnic de calitate AQ/CQ. Dovada scriptica a detineriipers. de la pct. anterior se va face pe baza urmatoarelor doc.: - CV-uri, in original si semnate;
- Copii a contr. de munca sau dupa caz, contr. de colaborare pentru indeplinirea contr., in copie sau angajament de participare pentru indeplinirea contr. - in original.- copii dupa diplomele de studii absolv.- copii a certif.prof., a atestatelor, autoriz. ment. in CV (se solicita doar acele certif., atestate, . autoriz. relevante pt. proced.in cauza, in cazul CQ -decizia interna de numire), Declaratie privind subcontractantii completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formular nr. 12 si anexa ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire-Acordul de subcontractare ? Formular nr. 13 din sectiunea FORMULARE. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Se solicita, dupa caz, completarea formularelor: - Acord de asociere - completarea unui formular cu asociatii cu informatiiprivind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit decatre asociati si specializarea acestora conform formular nr. 14 ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire. Atentie ! In cazul asocierii mai multor operatori economici, criteriile de calificareprivind capacitatea tehnica/economica pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, care sa ateste existentasistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate constructii cladiri civile. Atentie !.Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare., Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent care sa ateste existentasistemului de management de mediu conform standardului mentionat in domeniul de activitate constructii cladiri civile. Atentie !. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documenttia de atribuire este atasata invitatiei de participare pe SEAP si se poate descarca de la adresa de internt www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer