Achizitie publica - Construire Camin Cultural Deusu, comuna Chinteni, judetul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 342339
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342339/04.02.2013
Denumire contract: Construire Camin Cultural Deusu, comuna Chinteni, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJCod fiscal: 4923998, Adresa: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Telefon: 0264271771, Fax: 0264271772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Camin Cultural Deusu, comuna Chinteni, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTIIValoarea contract de executie 1, 163, 365.23 , la care se adauga TVA.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0%.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 163, 365.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 23.267 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se poate face si in alta moneda, la cursul BNR din data 23.01.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Suciu Magdalena Lucia, presedinte cu drept de vot, primarDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa Mircea membruSUCIU NELU, consilier localMIRON TEODOR, viceprimarGADALEAN VOICHITA, consilier localCIORA AUREL, consilier localPETRUT CORNEL, consilier localCIMPEAN VASILE, consilier localFERENT IOAN, consilier localFERENT SERGIU ALEXANDRU, consilier localBARZ BOGDAN ADRIAN, consilier localMURESAN SORIN ION, consilier localBAKOS STEFAN¸ consilier local8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.10. Cazier fiscal societate.11. Certificate inregistrare persoane juridice romane In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita prin prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta. Persoane juridice / fizice straine Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor, in perioada impusa de executie a lucrarilor;Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de minim 30 % din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de 349.009 lei, in perioada impusa de executie a lucrarilor.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Cerinta nr. 1 Bilant.contab.vizate, inregist.de organele competente, pt anii 2009, 2010, 2011, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul?. Formularul nr. 2B -Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.326.730, 46 lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) . Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerintePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5, Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: Pentru executie: pompa beton, autobetoniera, motocompresor, autocamion; automacara. Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate., ,Cerinta 3A, Informatrii referitoare la persoanele responsabile pt indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie). Declaratia de disponbilitate pentru cei nominalizati se vor prezenta Cv;Certif de autoriz/Decizie int, legitimatie etc, valabil, in copie conf. cu orig; Contract de munc/servici/ colaborare/angajament. de participare, in copie conform cu orig ; Diploma /atestat/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pt rolul pt care au fost propusi, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Completare Formular 12A -?Acord de asociere, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/200, Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5 -?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 1 ALista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 a, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) Cerinta oblig: Se solicita prezentarea, cel putin a unui contract de executie de lucrari similare care sa confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare de min 1.163.365, 23 lei/contract.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. - lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie, conf art. 188, alin 3 lit a din OUG 34/2006., Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint minima obligatorie )1.Manager de Proiect /Reprez Contractor ? experienta profesionala in functie de Manager /Reprez Contractor in contract de executie in cel putin un contract cu obiect similar ;1 Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar.; 2. Responsabil cu CQ; 3.Responsabil tehnic cu executia(RTE), atest in domeniul constructii civile, industriale.
4 Responsabil cu protectia muncii. Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 12:04