Achizitie publica - Construire Camin Cultural in comuna Bistret, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 342985
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342985/21.02.2013
Denumire contract: Construire Camin Cultural in comuna Bistret, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Dunarii, nr.192, localitatea Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Bistret, STR. Calea Dunarii nr.192, jud. Dolj, Bistret, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Camin Cultural in comuna Bistret, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii pentru obiectivul: ? Camin Cultural in comuna Bistret, judetul Dolj?, Cantitatile de lucrari ( arhitectura, rezistenta, instalatii, asigurarea utilitatilor, organizare de santier, dotari)ce vor fi executate sunt cele conform Proiectului tehnic si caietelor de sarcini anexate la prezenta.Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute prevazute de proiectant in devizul general sunt de 39.286 lei fara TVA, reprezentand 2, 38%Valoarea estimata este de 1.692.111 lei fara TVA, din care 39.286 leifara TVA sunt cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 692, 111 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 33. 000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, lit.a) din OUG 34/2006 cu modif ulterioare5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/20066. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMMNota: Echivalentagarantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin.4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/20065. Garantia de buna exec in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Antonie Cristiana ? primarCiortan Gheorghe - viceprimarIonescu Luciana ? inspector, responsabil achizitiiDraghici Naziana ? secretarBratan Gabriel ?referentCiuca Nicolae ?inspectorBimbirica Vasile ?inspectorIonica Mircea- referentVirlan Daniel-expertDinu Mihai ? consilierPopescu Ion- consilierDragomir Constantin - consilierBimbirica Victor- consilierTelcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilierCirstea Mihail- consilierCotoi Dumitru- consilierRaicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilierPutulache Vasilica- consilierMihai Vasile- consilierCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Neprezentarea documentelor solicitate sau nerespectarea cerintelorva conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizataNeprezentarea documentului solicitat sau nerespectarea cerintelor solicitate va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitati de indeplinire: -Anexa nr.16 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an, 2.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), cel putin un contract similar procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 1.600.000 lei , fara TVA;Se vor prezenta: Un certificat de buna executie pentru un singur contract cu o valoare de minim 1.600.000 lei fara TVA care sa indice beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ..Formular nr.15-experienta similara ;Neprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, 3.Anexa 13-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic.Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contractului, 4. Anexa nr.14- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, 5. Anexa. 17- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -1 sef santier, cu studii superioare in domconstructii civile. Experienta profesionala specifica, participarea intr-o pozitiesimilara intr-un alt proiect.-1 inginer constructii, cu studii superioare in domeniul constructii civile Experienta profesionala specifica, participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.-Responsabil tehnic cu executia, atestat MDRT pentru domeniul constructii civile-responsabil controlul calitatii, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
-un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, - inginer instalatii electrice, atestat ANRE-inginer instalatii termice, .1 (continuare)Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele doc: -CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoareamentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, -angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc;
- Decizie interna de numire, pentru specialistul responsabil cu controlul tehnic de calitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Neprezentarea documentelor solicitatesi neandeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferei ca inacceptabila, Anexa nr.18 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantullegal sau imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va prezenta Formularul 8 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Ofertantul va prezenta1 Anexa nr.44? Model de acord de asociereIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu preved art 44 din OUG nr. 34/2006., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf. cu prev. art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de aprezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate- Anexa nr. 20- Anexa 21 si Anexa 22 ? Decl. tert sustinator tehnic si profes.., Tertul sustinator tehnic si profesional, va prezenta: -Decl pe propria raspundere privind neinc in disp art.180Formular 5- Decl. pe propria raspundere privind neinc in disp art. 181 lit. a), c1) si d ? Formular 4- Decl. privind neinc intr-o situatie de conflict de interese ?Formular nr.8. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaz, Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 14001 sau echivalent.Prezentarea de doc./certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre of.a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO 14001 sau echiv.Se accepta si certif.echiv.emise de organisme stabilite in alte state ale UE.In cazul in care op.ec.nu detine un certif. de mediu astfel cum este solicitat de autorit.contr., se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de op.ec.respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asig.unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:08