Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Camin cultural in satul Nicoresti, comuna Pirgaresti, judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 328924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PARGARSTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 328924/07.06.2012
Denumire contract: Construire Camin cultural in satul Nicoresti, comuna Pirgaresti, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PARGARSTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4277862, Adresa: Str.MARULUI nr.50, Pargaresti, Telefon: 0234347510, Fax: 0234347510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARULUI nr.50, Pirgaresti, Romania, cod postal: 607425, telefon: +40 234347510, fax: +40 234347710, persoana de contact: Nicoleta Negri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.MARULUI nr.50, Pirgaresti, Romania, cod postal: 607425, telefon: +40 234347510, fax: +40 234347710.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Camin cultural in satul Nicoresti, comuna Pirgaresti, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie, constructie noua Camin cultural
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 365 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 7.947, 00 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 2781din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 3.973lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original, insedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respins fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alineat (1) HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.In cazul viramentului bancar plata se va face in contul RO31TREZ0625006XXX002446 deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal 4277862, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constiuie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie privind eligibilitatea ? art. 180 din OUG 34/2006.Formularul 6.Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.*Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181. Formular 7.Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.*Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 15.Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.*Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular 8. Documentul se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.*1.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidate al statului.2.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractelor.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare membru.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: ? fie o declaratie pe propria raspundere;? fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.Certificatele prezentate se vor afla in mod obligatoriu in termenul de valabilitate precizat de autoritatea emitenta.*Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006. Formular 16.Documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghita Marius-Gabriel ? Primar, Cipca Ioan- Viceprimar, Giurgiu-Moldovan Diana- Secretar, Negri Nicoleta- Responsabil cu achizitiile publice, Tantaru Elena- membru in Comisia de ev. a ofertelor, Rotaru Mitrut- membru in Comisia de ev. a ofertelor.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. *Persoane juridice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in care la Domeniile de activitate sa se regaseasca Codul 4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale stabilit conform Ordinului Nr. 337/20 aprilie 2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata saucu mentiunea copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, traduse legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globala, in domeniul constructiilor, in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 794 730, 00., Cerinta nr. 2: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 12luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 33 114, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 8: Declaratie privind indeprinirea cerintelor de calificare., Cerinta nr 1 : Lista principalelorlucrari similare (constructie/modernizare/reabilitare constructii civile cu destinatia scoli, gradinite, camine culturale, sedii adeministrative, altele similare obiectului contractului) executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2: Experienta similara pentru cele mai importantecontracte de lucrari similarementionate in lista solicitata mai sus, inclusiv a contractului de lucrari impus ca nivel minim.Finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (un) contract de lucrari similare (constructie/modernizare/reabilitare constructii civile cu destinatia scoli, gradinite, camine culturale, sedii administrative, altele similare obiectului contractului) in valoare de min. 397 365 lei, fara TVA, la care operatorul economic este contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie).In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr. 3: Recomandari din partea altor beneficiari. Acestea vor contine in mod obligatoriu urmatoarele referinte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului pentru care se elibereaza recomandarea;
- daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate;
- daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate litigii/conflicte care au condus la executarea cu dificultate a lucrarilor.Recomandarea care nu contine referintele de mai sus nu esteluata in considerare.Atentie!Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica la ANRMAP daca ofertantii(ofertant/lider de asociatie, asociat/subcontractant, etc.)detin documente negative privind modul de indeplinire a obligsatiilor contractuale precedente., Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Personalul de specialitate solicitat pentru realizarea contractului: - Sef de santier, inginer cu specialitate in constructii civile, minim 3 ani vechime in domeniu;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii civile;
- Responsabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor civile;
- un inginerinstalatii termice si sanitare - specializare instalatii pentru constructii civile;
- un inginer instalatii electrice, atestat ANRE ? specializarea electrotehnica.- un inspector protectia muncii., Cerinta nr. 5: Lista utilajelor , echipamentelor tehnice si instalatiilor de care dispune ofertantul, pentru indeplinirea contractului.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana in acest sens ofertantul va prezenta un angajament ferm al persoanei respective., Cerinta nr. 6: In cazul subcontractantilor se va completa odeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora., Cerinta nr. 7: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asociera. In acest sens ei vor depune un "Acord de asociere". ISO 9001:2008, ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara.Detaliile privind aplicarea algoritmului de calcul : Punctajul (70 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =Pretminx 70/Pret(n). UndeP(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?;Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Propunerea tehnica
30
Descriere: Factorii de evaluare: - durata de executie a lucrarilor pentru care se acorda 15 puncte. Aceasta va fi exprimata in luni si va fi de min. 6 luni si max. 12 luni; - perioada de garantie acordata lucrarilor pentru care se acorda tot 15 puncte. Aceasta va fi exprimata in luni, de la data intocmiri P-V de receptie la terminara lucrarilor si va fi de min. 24 luni si max. de 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP sau de la sediul Primariei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer