Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Camin studentesc ? Buna Vestire? - 120 locuri, Iasi, str. Closca , nr. 9


Detaliu pentru invitatia numarul 326404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 326404/11.05.2012
Denumire contract: Construire Camin studentesc ? Buna Vestire? - 120 locuri, Iasi, str. Closca , nr. 9
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Camin studentesc ? Buna Vestire? - 120 locuri, Iasi, str. Closca , nr. 9
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de constructii aferente obiectivului Camin studentesc de 120 locuri cazare, pentru Facultatea de Teologie Ortodoxa, corelat cu cerintele de lucrari de instalatii aferente constructiilor (sanitare, termice, electrice, apa, canalizare, ventilatie , etc), pentru specificul spatiilor de cazare din caminele studentesti (camere, grupuri sanitare, sala de lectura, bucatarie si sala de mese, zone de circulatie si acces, lifturi de persoane, utilitati , etc.). Toate lucrarile se vor executa in conformitate cu cerintele prevazute in documentatia tehnica - parte scrisa si partea desenata. Realizarea obiectivuluieste structurata pe trei obiecte componente : Obiect 1- Amenajarea terenului ;Obiect 2- Camin studentesc ;Obiect 3- Organizare de santier .
II.1.6) CPV: 45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 068, 982 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 150, 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 8620, 00 lei conform art. 2781) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Iasi, RO02 TREZ 4065 005X XX00 0411, CUI 4701126.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa - formularul nr. F3. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu art.90 din H.G. nr.925/2006, este sub forma: -unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. F4).- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin(4) din HG. nr.925/2006.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in Formularul nr. F2+anexa- Formular de oferta. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate , se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii: - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.- Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere, conf. formularul nr. F13- In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau. dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, conform careia ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata, completata in conformitate cu formularul nr. F5 .3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, completata in conformitate cu formularul nr. F6 .4. Declaratia privind calitatea de participant ia procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul nr. F8.5. Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta formular nr. F9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadru! unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.6. Declaratie pe propria raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata: Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. F7.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Carmen CretuProrector prof.univ.dr.Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr.Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu-Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan ?Eduard PlescanEc. Viorel Bolohan ? SefServiciuAchizitii PubliceIng. Prisecaru Dorina ? Directia TehnicaIng. SarbuIlie ? Birou InvestitiiIng. PadurariuDumitru - Directia TehnicaIng. BlajutaLaurentiu- Directia TehnicaIng. Vitelaru Ghiocel - Directia TehnicaIng, StanutaGheorghe ? Directia TehnicaIng. Pruna Radu -Directia TehnicaSing. Calimac Dumitru- Directia Tehnica7. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social {formular - tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular-tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificatele mentionate anterior trebuie saateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local si la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011. in cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luate in considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele mentionate mai sus.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011). 1. Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Nota : In etapa evaluarii ofertelor , ofertantul clasat pe primul locare obligatia de a prezenta , la solicitarea autoritatii contractante , pentru conformitate , Certificatul constatator in original sau copie legalizata notarial.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice - constructii de cladiri;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie inregistrat/inregistrati si specializat/specializati pentru executarea unor astfel de lucrari.3. Persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legai constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a)Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, seva proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistralaautoritatea fiscalacompetenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat saprezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel multultimii 3 ani , sa fie cel putin egala cu: 20.000.000 lei., Ofertantul trebuie sa demonstreze cala momentul semnarii contractuluiva avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ui (fluxul de numerar) de executie exclusiv pentru lucrarea mentionata, pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 1.200.000 lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)., Ofertantul va prezenta ca unic constructor, asociat sau subcontractant, 1 contract / maxim 3 contractede lucrari finalizat/finalizate , cu lucrari similare ca natura si complexitate - respectiv: lucrari de rezistenta ; lucrari de arhitectura; lucrari instalatii electrice, sanitare, termice, de climatizare, a carorvaloare cumulata sa fie cel putin egalacu10.000.000 lei, fara TVA.Echivalentul in Euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a RomanieiOfertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea , si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Coordonator de proiect-inginer cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale, dovedita prin participarea la cei putin un proiect similar;2.Sef de santier - inginer cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;3.Inginer(subinginer) de specialitate: constructii;instalatii sanitare;instalatii termice;instalatii electrice;automatizari;4. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat pentru domeniulI-Constructii;5.Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (C.Q.);6. Responsabil cu asigurarea in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie in conformitate cu HG 300/2006., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima : ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune - contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - statie betoane- autobetoniera- pompa turnare beton- vibrator de beton- excavator- buldozer- autobasculante- incarcator frontal- cilindru compactor- placa compactoare- automacara- buldoexcavator- generator electric- schela de fatada- bob elevator- laborator de incercari in constructii cu grad corespunzator lucrarilor, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze .Daca este cazul , ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze , procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de subcontractanti , datele de recunoastere aie subcontractantilor propusi si acordul acestora ., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006., In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11 alin. (4), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , acesta poate prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei (lucrari de constructii de cladiri). In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., SO 14001:2004 sau echivalent, pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei (lucrari de constructii de cladiri) . In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se va preciza faptul ca , la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului, si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer