Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CAPELA CIMITIR IN LOCALITATEA CHIRALEU


Detaliu pentru invitatia numarul 328501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHISLAZ (PRIMARIA COMUNEI CHISLAZ JUD. BIHOR)
Numar invitatie: 328501/01.06.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA CIMITIR IN LOCALITATEA CHIRALEU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHISLAZ (PRIMARIA COMUNEI CHISLAZ JUD. BIHOR)Cod fiscal: 5398331, Adresa: CHISLAZ NR.250, Chislaz, Telefon: 0259362569, Fax: 0259362569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHISLAZ NR.250, Chislaz, Romania, cod postal: 417180, telefon: +40 0259362569, fax: +40 0259362569, persoana de contact: SIMONA PANTIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHISLAZ NR.250, Chislaz, Romania, cod postal: 417180, telefon: +40 0259362569, fax: +40 0259362569, persoana de contact: SIMONA PANTIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA CIMITIR IN LOCALITATEA CHIRALEU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE CAPELA CIMITIR IN LOCALITATEA CHIRALEU
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2.189, 76Lei, reprezentand 1% din valoarea contractuluiModul de constituire a garantiei de participareScrisoare de Garantie Bancara - original sauInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sauOrdin de plata ? confirmat de banca emitenta ? originalModul de constituire a garantiei de participare trebuie sa contina si termenul de valabilitate al acestuia. Pentru ca oferta sa fie acceptabila, termenul de valabilitate al garantiei de participare constituit trebuia sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei si anume 120de zile, conform art. 43^1(2)b din OUG 34/2006lei valabi pe dura de valabi a ofert .In cazul ofert din categ Intrep Mici si Mij (facand dov in acest sens prin prez docum prev in Legea nr. 346/2004) garantde partic se const in prop de 50% din cuant prec. Per de valab a garant pt part: 90 zile calend de la term lim de dep a ofert Garant de part se const in conf cu disp. art. 86 din HG 925/2006 react care se prez in orig, valab pentru o peri de 90 de zile calend. Garant de particse rest in cond prev la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ult. In cazul form unei contest, in masura in care Cons dispresp acesteia, autorit contract va ret contestat din garant de particip in rap cu val estim a contract , o suma stab procent asa cum apare prev la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 react Contin care se poate face plata garant de particip este: contul COM Chislaz , IBANRO37TREZ 0825006XXX000516 ? TrezMarghita, CUI 5398331
Garantie de buna executie
Conf. art I din HG 1045 din 19 oct. 2011 garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale.Garantia de buna executie repr. 5% din val. fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati: 1.scrisoare de garantie bancara2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o soc. de asigurari-asigurare de garantii3.garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale.Restituirea garantiei de buna executie: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30%, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular 1 (din Capitolul III)Declaratia privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular 2 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura (din Capitolul III)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular 3 (din Capitolul III)Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de cazier fiscal Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie .Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSevaprezentaCertificat de atestare fiscala ( restante la bugetul consolidat) in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , certificatul fiscal solicitat va prezenta situatia restantelor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune oferteleSe va prezenta Certificat de taxe si impozite localeaferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social sipuncte de lucru (restante la bugetele locale), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul fiscal solicitat va prezenta situatia restantelor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele, Certificatul fiscal solicitat va prezenta situatia restantelor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune oferteleSe va solicita prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Prezentare Formularnr.15Se va solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prev art. 69.1 din OUG. 34/2006NOTAVor fi descalificati candidatii care se afla in una din urmatoarele situatii: - prezinta certificate de atestare fiscala care nu sunt valabile la data deschiderii candidaturilor, - figureaza cu obligatii de plata.persoanele cu func de decizieStefan Tripo primar , presedinte comisiei de evaluare in cadrul proceduriiDoina Dinteamembru, in comisia de evaluare, Pantis Simona membru in comisia de evaluare, Kostandi Mihai, consilier local, Duca Gheorghe consilier local, Lata Mihaela, casier, Tiriteu Ioan secretar al comunei Persoane juridice/fizice romane Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC2.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: - certificate, atestate, autorizatii, etc., in functie de specificul contractului, in situatia in care exista reglementari legale care impun detinerea unor astfel de documente;3.Se va prezenta atestat ANRE pentru executare de linii electrice , cu termen de valabilitate de cel putin 12 luni de la data depunerii ofertei, in copie certificata de catre ofertant pentru conformitate cu originalul.Atestatul se solicita conform Ord ANRE 24/2007. Atestatul ANRE trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.4.Se va prezenta autorizatie IGSU pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, , in termen de valabilitate, in copie certificata de catre ofertant pentru conformitate cu originalul.Autorizatia se solicita conform Ord. M.A.I.-I.G.S.U. nr. 87 / 2010 .Autorizatia IGSU trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are o cifra de afaceri globala, pe cel mult ultimii 3ani, de cel putin 430.000 lei.In cazul in care, candidatulafost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii situatiei economice., Situatie economicaDocumente justificative: copiiale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate siinregistrate de organele competente, sau copii ale raportului deaudit sau raportului cenzorilor, dupa caz.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Ofertantul trebuie sa prezinte Lista lucrarilor similare, finalizate si receptionate in ultimii 5 ani, b.Ofertantul a executat in ultimii 5 ani minim un contract, maxim doua contracte similare de lucrari cu valoare de cel putin 218.976, 00 lei fara TVA., c.Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului, d. Cerinte minime privind personalul: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 pers., d.1 Cerinte minime privind personalul: -inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 pers., d.2 Cerinte minime privind personalul: -sef santier?inginer in constructii, cel putin 1 pers, d.3 Cerinte minime privind personalul: -inginer instalatii sanitare-termice, cel putin 1 persoana, d.4 Cerinte minime privind personalul: -inginer instalatii electrice, cel putin 1 persoana, d.5 Cerinte minime privind personalul: -responsabil cu controlul calitatii ? inginer in constructii, cel putin 1 pers, f. Se va prezenta o declaratie referitoare la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, g. Informatii privind subcontractantii, h. Asociere, sustinere, h.1, h.2, h.3 Candidatii vor prezenta copia certificatului ISO 9001, Candidatii vor prezenta copia certificatului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiaraVor fi compa preturile, fara TVA, propuse pentru componenta 1) din valoarea estimata a lucrarilor, astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctaj se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) x punctajul maxim alocat.In sensul prevederilor art. 202 alin. (1^1) din OUG nr. 34/2006, o oferta prezinta un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi furnizat, executat sau prestat atunci cand pretul ofertat, fara TVA, reprezinta mai putin de 85% din valoarea estimata a contractului respectiv.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge oferta In cazul in care ofertantul nu prezinta informatii ce pot justifica pretul aparent neobisnuit de scazut.
durata de executie
49
Descriere: Durata de executie a lucrarii, mai mic de 8 luni, va fi neconforma si va fi respinsa. Durata de executie a lucrarii, mai mare de 12 luni, va fi neconforma si va fi respinsa.. Durata de executie a lucrarii, de cel putin 8 luni si de cel mult 12 luni, va primi punctaj, astfel: a) pentru termenul de executie de 8 luni, se acorda 25 puncte, punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru termenul de executie de 12 luni, se acorda 1 punct, punctajul minim alocat factorului de evaluare; c) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) si b), punctajul se acorda astfel : Pn = 145 - 12 x Tn Unde - Pn = punctajul calculat- Tn = durata din oferta, exprimata in luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: CHISLAZ NR.250, Chislaz, Romania, cod postal: 417180, telefon: +40 0259362569, fax: +40 0259362569, persoana de contact: SIMONA PANTIS
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer