Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construire capela funerara, in comuna Semlac, jud.Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 289391
Autoritate contractanta
COMUNA SEMLAC
Cod de identificare fiscala: 3518830
Adresa: SEMLAC NR. 656, JUD. ARAD, Semlac
Telefon: 0257534137, 0257534135
Fax: 0257534137
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Construire capela funerara, in comuna Semlac, jud.Arad?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Construire capela funerara, in comuna Semlac, jud.Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.04.2011 13:04
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Semlac, nr.656, jud.Arad.
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Semlac, nr.656, jud.Arad.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Valoare estimata: 232, 935 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prev.art.181; Decl.privind calit.de particip.la procedura; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul de stat; Certif.fiscal privind indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul local; Certif.const.emis de ORC; Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep;Bilanturile contabile la: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; Disponibil resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 75.000 Ron.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat: 460.000 Ron;Lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Prezentarea a cel putin unui contract similar, cu valoare egala sau mai mare decat: 230.000 Ron;Decl.privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; ISO 9001 sau echiv.; ISO 14001 sau echiv.; OHSAS 18001 sau echiv.; SA 8000 sau echiv.
Fisa de date, formularele si modelul de contract ?SEAP; caietul de sarcini de va ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de participare este de: 4.500 Ron.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Metodologia de executie a contractului
30
Descriere: Componenta tehnica
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
20
Descriere: Componenta tehnica
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer