Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA COM CHINTENI JUD CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 326575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJ
Numar invitatie: 326575/14.05.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA COM CHINTENI JUD CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI CHINTENI JUDETUL CLUJCod fiscal: 4923998, Adresa: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Telefon: 0264271771, Fax: 0264271772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205, telefon: +40 264271771, fax: +40 264271772, persoana de contact: POPA MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHINTENI, STR. PRINCIPALA NR. 144, JUD. CLUJ, Chinteni, Romania, cod postal: 407205,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA COM CHINTENI JUD CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTII
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 228, 967.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 24.500 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de participare se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat.Perioadade valabilitate agarantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire : oricare din modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de buna executie se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Modul de constiuire a garantiei de buna executie a contrancului se va face prin retineri succesive din sumele facturate. Contractantul are obligaia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in admin acestuia un cont de disponibil distinct la disp AC in conf cu HG nr.1045/2011. Garantia de buna executiese va constitui in max 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 2 Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Formularul nr. 3. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;3.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele fiscale se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formularul nr. 4. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr. 23. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular;7.Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 6.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Suciu Magdalena Lucia, presedinte cudrept de votDragan Ramona Daniela, membruMuresan Alexandru Sebastian, membruLorincz Andras Janos, membruPopa MirceamembruDocumentul se depune in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentul se va prezenta si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul. 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2.400.000 lei.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anul lei/valuta comunica de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant sau alte documente relevante pentru demonstararea indeplinirii cerintei privind Cifra de afaceri in functie de informatiile si documentele disponibile operatorilor economici.Pentru persoane juridice straine se vor depune trad. autorizate si legalizate in limba romana.Doc solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza: prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate., Se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate laresurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor;Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de minim 30% din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de 368.690 lei, in perioada impusa (maxim 6 luni) de executie a lucrarilor., Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Informatii privind Experienta similara. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, in valoare de minim 1.200.000 lei, fara tva.In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada.Experientasimilara se calculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul care nu satisface aceste cerinte va fi descalificat, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) Sef santier ? persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii;b) Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Responsabil cu Controlul calitatii in domeniul constructii civile;d) Responsabil cu protectia muncii., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vedereaexecutiei lucrarilor. Atat contractul de colaborare incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Se va permite si prezentarea unui angajament.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Informatii privind subcontractantii: Se solicita prezentarea Declaratiei privind subcontractantii?In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea(in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform Acordului de subcontractare?In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Certificatele constatatoare pentru ofertantul clasat pe primul loc Certificatului constatator, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat subcontractantul (din care sa reiasa faptul ca subcontractantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere spre subcontractare)., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre fertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent .Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, onform ISO 14001 sau echivalent .Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalentNota: Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probesau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer