Achizitie publica - CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN BODOGAIA ,COMUNA SECUIENI
Detaliu pentru invitatia numarul 338753
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338753/05.11.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN BODOGAIA , COMUNA SECUIENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SECUIENICod fiscal: 4367671, Adresa: COMUNA SECUIENI NR.224, Secuieni, Telefon: 0266244755, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SECUIENI NR.224, Secuieni, Romania, cod postal: 537290, telefon: +40 266244755, fax: +40 266244755, persoana de contact: BALLO ZOLTAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Secuieni, Sediul Primariei, Secuieni nr. 224 , judetul Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN BODOGAIA , COMUNA SECUIENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA BODOGAIA, COMUNA SECUIENI
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareeste de4100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata : conform prevederilor art.86 alin(1) din HG nr. 925/2006Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentat cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheiecontractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVAContractantul care se incadreaza in categoria IMM, depunand documentele respective impreuna cuoferta, va beneficia de reducerea cu 50% acuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 89.alin (1) si (3)al HG nr. 925/2006.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentat in mod obligatoriu de catre ofertant si de catre tertul sustinator, daca este cazul, ? Formular 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentate in mod obligatoriu de catre ofertanti de catre tertul sustinator, daca este cazul, ? Formular 2.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. ? Formular 3.4. Certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010. ? Formular 4.5. Declaratia pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012. ? Formular 5. Persoanele responsabile care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire ai derularea contractului, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei: Ballo Zoltan -primar, Tordai Eniko-viceprimar, Bardocz Anna-MAria -secretar , Andras Erzsebet -contabil, , consilieri locali: Simo Sandor, Nagy Csaba Jozsef, Tordai Attila, Kalnoki Denes, Piroska Denes, Kincses Ana, Nagy Karoly, Lorinczi Istvan, Barabas Mozes, Babi Emese Carmen6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata care bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia/Serviciul de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certficate, caziere fiscale, alte documente edificatoare) prin care dovedesc ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local. Nota: Este permisa depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. - Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezultecel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentatii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca ofertantul se afla in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespendent in codul CAEN din certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil: prezentarea bilanturilor contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara, pe anii 2009, 2010 si 2011. conversatia LEI/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 - 4, 2282 lei/euro; - anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro; - anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro, Cifra de afaceri: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globale care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, care sa fie de minim 410000, 00 lei, (pe total in cazul asocieriilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb valutar lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Se va completa Formularul 6., Asigurarile: Declaratiile privind asigurarile din care sa reiasa ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare in derularea lucarilor .Declaratie pe propria raspunder e, Risc profesional: prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului. Declaratie pe propria raspundere
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani .Ofertantul /grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat . Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 205000 lei (Se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor , prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, insotite de certificari de buna executie pentru lucrari. SE va anexa copia dupa contracte de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea /sau finala a lucrarilorCompletare formular 7, Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociereaOperatorul economic poate subcontracta parti din volumul lucrarilor de executat .Se va mentiona proportia fizica si valorica care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea lor daca este cazul .Este interzis subcontractarea totala conf. HG nr. 224/2008, Completare formular 12, Informatii privind dotarile: Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, completata in conformitate cu Formularul nr. 9, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere: Prezentare declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, completata in conformitate cu Formularul nr. 10 si 11insotita de Cv-urile personalului de conducere, precum si: - Copie dupa contractul de munca/ contract de prestari servicii si CV-ul responsabilului cu controlul calitatii (CQ).- Copie dupa contractul de munca/ contract de prestari servicii si CV-ul reprezentantului tehnic cu executia(RTE) .- Copie dupa contractul de munca/ contract de prestari servicii si CV-ulreprezentantului tehnic cuinstalatiile aferente constructiei (sanitare, electrice)Copie dupa diplomele de studii/ale celor demai sus Standarde de asigurarea calitatii: Prezentare certificat emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, SEAP sau de la sediul Primariei comunei Secuieni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 08:10