Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Capela Motruara in cartier Nistru, Oras Tautii Magheraus


Detaliu pentru invitatia numarul 349062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Numar invitatie: 349062/25.06.2013
Denumire contract: Construire Capela Motruara in cartier Nistru, Oras Tautii Magheraus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262293048, Fax: 0262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Capela Motruara in cartier Nistru, Oras Tautii Magheraus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Capela Mortuara in cartier Nistru Oras Tautii Magheraus, judtetul Maramures.Nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin (21)/OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 046 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul gatantiei de participare: 1580.46 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancararain original; sau - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariPentru garantia de participare constituita in alta modeda decat cea nationala cursul de schimb BNR ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicatii invitatiei.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Conform art. 278A1 alin(1) lit. d) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1580.46 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Da 10% din pretul contractului, fara TVA Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 36 luni calendaristice. (cu posibilitate de prelungire cu inca 6 luni, in caz de neindeplinire a parametrilor garantati). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, eclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 , Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Marinescu Dumitru 4. Secretar - Gligan Vasile Cameliu 5. Inspector Achizitii Publice -Muresan Cristian 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Sef serviciu finarciar contabil Horotan Liliana; Arhitect Sef: Lazar Nicolae Cosilieri locali: Bonti Iosif;Bihari Iosif;Costin Stefan Andrei;Dorca Daniel Vasile;Gaie Nicolae Marin;Iacob Vasile Dorel;Ispasoiu Pompiliu;Lauran Marin Florin;Pop Romeo Paulin;Popp Viorel;Somcutean Aurel;Simori Alexandru;Somcutean Marinica;Sunea Sorin;Zaharie VasileCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedure Nota: Cenficatele constatatoare privind indeplinirea obigatiilor de plata exigibile, vor trebui sa prezinte situaia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile Si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in oricare dintre formele: original; copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta copie legalizata sau original al certificatului constatator ORC informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei In cazul persoanelorjuridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare on apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Prezentare Formularului C anexat, din care sa rezulte ca valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012)Informatii privind cifra de afaceri.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului in ultimii 3 ani in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In acest caz autoriatea contractanta are obligatia de a lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: valoare minim300.000 lei , Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.), Bilant contabil aferent anului 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal de specialitate sef pct. de lucru licentiat in specialitatea constructii civile: minim 1 pesoana;responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat: minim 1 persoana (dovada detinerii RTE se face doar prin depunerea atestatului);responsabil tehnic cu controlul de calitate ( CQ ) in domeniul constructii civile: minim 1 persoana;responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI: minim 1 persoana;Nota: pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoana Informatii referitoare personalul/organismul tehn de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant - declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative c se vor mentiona Decl. Ref. la pers.de spec. resp. pt exec. Lucrar. ( Formular E anexat )NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate nominalizat (altii decat RTE) in oferta ( Formularul E ) se va face pe baza urmatoarelor documente: Curriculum Vitae in original, semnat si datat;copii , ,conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite;copii , ,conform cu originalul? a certificatelor de calificare si a atestatelor;Declaratie de disponibilitate tru lucrare, din partea fiecarui specialist nominalizat in oferta in lista cu personalul de specialitate ( formularele E ), semnate in original.Persoanele nominalizate mai sus, responsabile pentru executia lucrarilor trebuie sa fie aceleasi persoane care vor executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri. Conform normativelor ?C 169-88 Normativ pentru executia lucrarilor de terasamente;NP-067-02Normativ pentru proiectarea lucrarilor de aparare a drumurilor, cailor ferate si podurilor, impotriva actiunii apelor curgatoare sl lacurilor C 56-85 Normativ pentru verificarea calitatii si receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente NE 012-99 Cod de practica ptr. executarea, Declaratie privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport Asigurarea cu utilaje, echipamente, dotari necesare pentru realizarea contractului: automacara buc.;buldoexcavatoare;incarcator frontal;autobasculanta;autobetoniera capacitate ;vibrator pentru betoane.;cilindru compactor;dispozitiv de taiat asfalt; statie de betoane in proprietate sau cu contract de furnizare betoane Formular F, din care sa reiasa ca detine ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract comodat ) necesarul minim de utilaje si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului. Pentru a face dovada ca ofertantul detine echipamentele, masinile si utilajele solicitate mai sus va trebui sa prezinte o lista care va contine in mod obligatoriu: numarul de echipamente, masini si/sau utilaje;actul de proprietate sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora. In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte, in copie, acordul acestuia in acest sens, precum si dovada ca acesta detine utilajele si echipamentele prevazute in contractul de inchiriere. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta inainte de semnarea contractului de lucrari, contractele de inchiriere pentru utilajele si echipamentele care nu se afla in proprietate pe toata durata de executie a contractului., Experienta similara pentru executie lucrari avand o valoare cel putin egala cu 150.000 lei fara TVA. in ultim. 5 ani.(form. D ) Of. tb.sa faca dovada ca a exec.cel putin un contr. similar ca natura si complexitate cu prezenta lucrare - Se va prezenta form.H privind experienta similara, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificaridin care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, fara a limita dovedirea cerintei la prezentarea simultana de contracte, recomandari si alte documente asociate contractulu. Din recomandare si, dupa caz, din alte documente asociate contractului de lucrari prezentat drept experienta similara trebuie sa reiasa fara echivoc cota de participare si tipul lucrarilor indeplinite de membrul asociat in cauza (ofertantul din prezenta procedura), oricare si toate aceste documente fiind insusit, Se solicita prezentarea Declaratiei si listei cuprinzand subcontractantii ? Formular I din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora, inclusiv acordurile de subcontractare, lista cantitatilor care vor fi subcontractate, lista dotarilor tehnice puse la dispozitie de subcontractant insotita de dovezile privind detinerea acestora si, dupa caz, resursele umane specifice puse la dispozitia executantului - daca este cazul. Acordurile pot fi incheiate sub conditia atribuirii contractului in procedura de fata, insa nu pot contine clauze care contravin formularului de contract aferent procedurii. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specializare si vor prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca sunt atestati/autorizati pentru executie in domeniul respectiv. Capacitatea tehnica a subcontractantului nu poate fi luata in considerare pentru indeplinirea contractului daca operatorul economic subcontractant nu a fost declarat (nominalizat) ca atare in oferta, odata cu depunerea acesteia. In cazul in care o parte a contractului va fi subcontractata catre operatori declarati, in conditiile legii si ale Documentatiei de atribuire, raspunderea pentru indeplinirea acelei parti a contractului revine in solidar executantului si subcontractantului in cauza. Cert. sist. de management al mediului ISO 14001 sau Certificari echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte urmatoarele documente: ?Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al mediului, valabile la data limita de depunere a ofertei, in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri. Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate. Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau Certificari echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte urmatoarele documente: ?Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare, valabile la data limita de depunere a ofertei, in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer