Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CAPELA ORTODOXA D+P


Detaliu pentru invitatia numarul 320242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)
Numar invitatie: 320242/14.02.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA ORTODOXA D+P
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)Cod fiscal: 4288250, Adresa: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Telefon: 0264/241767, Fax: 0264/241767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Romania, cod postal: 407410, telefon: +40 264241767, fax: +40 264241767, persoana de contact: SILVIA JURCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Romania, cod postal: 407410, telefon: +40 264241767, fax: +40 264241767
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CAPELA ORTODOXA D+P
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie constructie Capele Ortodoxa D+P in comuna Mintiul Gherlei, jud.Cluj.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 710.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare pentru suma de: 8394, 21 LEI fara TVA se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, sau prin virament in contul nr. RO50TREZ21824510220XXXXX deschis la Trezoreria Gherla pe numele Comuna Mintiu Gherlii, cod fiscal 4288250, Separat de coletul ce contine oferta, se vor prezenta urmatoarele documente: Scrisoarea de inaintare; Dovada constituirii garantiei de participare; Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM; Imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere; Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi de minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie in termen de maxim 10 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Formular nr. 10 - in originalDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.Formularul 11 - in originala. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local. Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru sediul central si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractuluib. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile. Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila certificata prin semnatura si stampila.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Declara?ie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare Formular nr. 11A - in original. Persoanele cu functie de decizie: Primar Dumitru Oltean, Jurca Silvia, Balici Marius, Oltean IoanCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta Formular nr. 9A - in originalPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata prin semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoane juridice romaneOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Pentru indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul va fi prezentat in original sau copie certificata prin semnatura persoanei autorizate si stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezintedocumentele enuntate la pct.1.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Nota: Ofertantului clasat pe primul loci se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straineOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta : a. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depunerii ofertelor.b. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a.- ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa fie depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul stampilata si semnata de reprezentantul legal al societatii sau imputerniciti ai acestuia, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata :800.000 lei (400.000 lei pentru I.M.M.)In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Bilanturile contabile anuale pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente sianexele la acestea. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 acesta va prezenta bilanturile contabile aferente, la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana( art.186 din OUG nr.34/2006)- daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane si structura managementuluiDeclaratie privind informatiile de personalLista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractuluiPentru personalul cheie se vor prezenta Curriculum Vitae, certificate/atestate valabile la data depunerii ofertelor si Declaratii de disponibilitate, contracte de colaborarePentru persoane juridice straine, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident.Personalul cheie minim solicitat, conform caietului de sarcini, pentru indeplinirea contractului este dupa cum urmeaza: -1 inginer constructii civile, industriale si agricole minim 3 ani experienta profesionala- 1 tamplar universal- 1 electrician in constructii-1 fierar betonist- 1 sudor electric- 1 instalator apa, canal- 1instalator incalzire centrala si gaze- 1 responsabil CQ- 1 responsabil RTE, Informatii privind dotarile specificeCerinte minime: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: autoutilitara de minim 3, 5 t minim 1 bucbetonierade minim 350 litri volum , minim 1 bucmotoferastrau de minim 2 kw , minim 1 bucgrup electrogen, minim 1 bucschele metaliceminim 1 bucpopi metalici extensibili minim 50 bucOfertantul va face dovadaprin completarea unei declaratii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiIn cazul inchirierii se vor prezenta antecontractele de inchiriere care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se inchiriaza exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executie., Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Experienta similaraCentralizator pentru experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor aminim 1 (un) contract de lucrari, similar ca natura si complexitate cu lucrarea care face obiectul prezentei proceduri si avind o valoare de minim400.000lei fara TVARecomandare de la beneficiar (document constatator) - in original/in copie legalizata/in copie conform cu originalul., Informatii privind asociatii (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana (art.190 din OUG nr. 34/2006)- daca este cazul Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalent, Standardele de protectia mediului ISO 14001 :2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer