Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire casa mortuara comuna Ocland sat Craciunel - jud. Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 322231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OCLAND
Numar invitatie: 322231/21.03.2012
Denumire contract: Construire casa mortuara comuna Ocland sat Craciunel - jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OCLANDCod fiscal: 4368073, Adresa: OCLAND 174, Ocland, Telefon: 0266/224002, Fax: 0266/224002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCLAND 174, Ocland, Romania, cod postal: 537225, telefon: +40 266224023, fax: +40 266224023, persoana de contact: MIKLOS CSEKE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA OCLAND, STR. OCLAND, NR.174, JUDETUL HARGITA, COD POSTAL 537225
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire casa mortuara comuna Ocland sat Craciunel - jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucr. de constr. si instalatii aferente unei capele mortuare de 111, 2 mp.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.500 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in orig., sa fie irevocabila. Instrumentul de garant. poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15-OP sau lichiditati la caseria Primariei. Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limitastabilita pentru depunerea ofertei. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigat. nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigat. refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, se vor retine sumele prevazute in art. 278.1 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieda XCuantum garantie de b. exec. :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin : Un instrument de garant. emis in conditiile legiide o societate bancara sau de asigurari, , care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. 2 ? 4 din HG 925/2006; Pt.constit. garantiei de b. exec. prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17;prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art.90 al.3 din HG 925/2006 si cu luarea in considerare a prevederilor HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cuart. 92 alin. 4 din HG925/2006.Perioada de garantie a lucrarii : minim 2 ani de la data receptiei la terminarea lucrarii .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilkitate.Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.PrezentareCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fiscale pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilorpentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.Cerinta nr. 3Evitarea conflictului de interese : Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor lua in considerare modificarile prin art. 69 indice 1 din Legea nr. 279/2011.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Cseke Miklos primar, conducatorul autoritatii contractante, Benedek Eniko contabil sef, Godra Lehel, viceprimar.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Incadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 4Participarea cu oferta independenta : Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertantiAtentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Cerinta nr. 1Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Prezentare Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. (constructii civile si instalatii aferente)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??. Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire se va solicita ofertantului situat pe primul loc prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original sau in copie legalizata.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani intregisa fie de minim 320.000 lei.Echivalenta lei/valuta sa va calcula tinand cont de cursul mediu comunicat de BNR /BCE pentru fiecare an in parte.b.) Prezentarea situatiei financiare a firmeic.) Dovada capacitatiii financiare prin prezentarea documentelor doveditoare pentru cash ? flow, prin Declaratie pe propria raspundere privind angajamentul ofertantului pentru sustinerea financiara a lucrarii inproportie de 30%, (48.000 RON )pe o perioada de 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: realizarea integrala a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 160.000 lei.Echivalenta lei/valuta sa va calcula tinand cont de cursul mediu comunicat de BNR /BCE pentru fiecare an in parte. Prezentare Lista princip. lucrari realizate in ultimii 5 ani ?Formular 7, 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate.Declaratie Formularul nr. 9 privind pers. de specialit.pentru indeplinirea contract. conf.cu cerintelespecificate in caietele de sarcini sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare de lunga durata, in spec. de constr. civile , cu experienta prof. in domeniu.- Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul abilitat pentru domeniul solicitat- Responsabil cu controlul calitatii, sa se faca dovada ca a participat la executarea a cel putin unu contract similar intro pozitie simiO declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat in ultimii 3 ani., 3.Capacitatea tehnica: declaratiaprivind dotarea cu echipamente si utilaje de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, 4.Informatii privind asociatii deca este cazul.Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului., 5.Informatii privind subcontractantii daca este cazul: Declar. privind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze Cerinta nr. 1Certificarea calitatii lucrarilorCertificatul de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii civileNotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.Cerinta nr. 2Certificarea protectiei mediuluiCerinte minime obligatorii: Certificat SR EN ISO 14001 (Sistem de Management de Mediu) care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data d
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin aces direct si nerestrictionat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer