Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Centru cultural si de afaceri, in satul Cordun comuna Cordun, judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 355370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CORDUN (PRIMARIA CORDUN)
Numar invitatie: 355370/05.11.2013
Denumire contract: Construire Centru cultural si de afaceri, in satul Cordun comuna Cordun, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORDUN (PRIMARIA CORDUN)Cod fiscal: 2613680, Adresa: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, Cordun, Telefon: 0233748196, Fax: 0233748196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, str. Vasile Alecsandri, nr. 101, , Cordun, Romania, cod postal: 617135, telefon: +40 233748196, fax: +40 233748196, persoana de contact: Sorin Macovei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, str. Vasile Alecsandri, nr. 101, , Cordun, Romania, cod postal: 617135, telefon: +40 233748196, fax: +40 233748196, persoana de contact: Sorin Macovei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Centru cultural si de afaceri, in satul Cordun comuna Cordun, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Centru cultural si de afaceri, in satul Cordun, comuna Cordun - judetul Neamt, inclusiv amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala si realizarea utilitatilor necesare obiectivului, in conformitate cu documentatia tehnica anexata .Valoarea prevazuta in devizul general pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 467.332 lei, fara T.V.A., respectiv in cuantum de 5 % din C+M+Utilaje+Dotari.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 470, 332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
200.000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi irevocabila.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Formularul 18 din sectiunea formulare - model de instrument de garantare;
-Contul Trezoreria al comunei Cordun, in care se poate vira garantia bancara este RO08TREZ4925006XXX000159 (CIF 2613680);Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.Intreprinderile mici si mijlocii au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM ? urilor (Formular 17 din sectiunea formulare), cf. Legii nr. 346/2004.Conform art. 87 din H.G. nr. 925 /2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre dintre situatiile prevazute de acest articol de lege.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma calculata conform art. 278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, data la care se va face echivalenta sumei de 200.000 lei : cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% (5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA, Garantia de buna executie se constituie in forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006, republicata.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.-Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular 2.-Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3.-Decl. art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie Persoanele cu functie de decizie sunt: DIACONU ADRIAN, MARTINAS MARIA, MACOVEI SORIN PAVEL, ANTICI IOAN, ANTON GHEORGHE, CHELARU PAVEL, CHELARU VALENTIN, CIOBANU ADRIAN, FARCAS DANIEL, HAZI GHEORGHE, MANEA IOAN, MURARU MARIUS, PASCAL DUMITRU, FRANCU PANCRATIU, RUGINOSU GHEORGHE, SPOIALA NICOLAI, STANCIU ILIE, TANCAU RAZVAN;CIOBANU MARIANA, NASTASE CRISTINA.(In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente-Declaratia privind art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 4 se completeaza de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Din certificatel fiscale trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.( 4 ) din H.G. nr. 925 / 2006.Prevederile art.9 alin. ( 4 ) din Ordinul nr. 509/ 2011 se vor aplica corespunzator.1. Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate vor fi prezentate copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu origalul ? la carese va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor si sa ateste ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniul de activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2012, 2011, 2010).Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 10.000.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocier, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, avand valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si documente care precizeaza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru sUtinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract similar de min. 10.000.000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 10.000.000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de BNR.Nota: Contract dus la bun sfarsit se refera la contracte care au- lucrari receptionate partial insotite de PV receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie la terminarea lucrarilor;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experientasimilara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - sef santier; - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat, in conformitate cu prevederile Legii 10/1995; -controlor de calitate autorizat sau numit prin dispozitie interna;Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei. Societatea trebuie sa aiba persoana desemnata cu protectia muncii si instruirea personalului pe linie NTSM, sau contract de colaborare cu persoane autorizate pentru urmarirea la fata locului a personalului si inlaturarea pericolului producerii accidentelor.De asemenea ofertantul trebuie sa faca dovada ca are urmatorii specialisti : inginer constructor ? CCIA, inginer atestat CQ, inginer atestat pentru instalatii in constructii.Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de anagajamente /acorduri de participare.Ofertantului care va fi declarat castigator i se va solicita ca pentru derularea contractului de achizitie publica sa incheie contract/ contracte individuale de munca cu expertul / expertii propusi., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, instalatie de foraj sialte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului de executie lucrari completata conform formularmodel., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele tehnice invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer