Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, COMUNA DOBROVAT, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 338058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Numar invitatie: 338058/25.10.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, COMUNA DOBROVAT, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)Cod fiscal: 4540607, Adresa: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Telefon: 0232321207, Fax: 0232321207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Romania, cod postal: 707175, telefon: +40 0232321207, fax: +40 0232321207, persoana de contact: Gaby Patlagica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DOBROVAT, JUDETUL IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, COMUNA DOBROVAT, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop furnizarea de dotari pentru obiectivul: ?Construire centru de informare turistica, comuna Dobrovat, judetul Iasi?
II.1.6) CPV: 39121100-7 - Birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este irevocabila, fiind in valoare de : LOT I- MOBILIER: 229 lei;LOT II -ECHIPAMENTE ELECTRONICE: 153 lei;LOT III -SISTEM DE ALARMA ANTIEFRACTIE: 41 lei;LOT IV -MATERIALE PUBLICITARE: 3471 lei;Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui prin: Virament bancar, in contul nr. RO28TREZ4062145020401XXX deschis la TREZORERIA IASI, CUI 4540607, beneficiar: Comuna DOBROVAT;Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Documentul se va depune in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.b) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizarea acesteia.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contratantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie: Conform art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP, cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu., 5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: 1. Primar: Martinus Catalin Iulian, 2. Viceprimar: Amiaiesei Gheorghe, 3. Secretar: Patlagica Gaby, 4. Contabil: Nicolau CezarMembrii Consiliului Local: Amiaiesei Gheorghe, Boboc Petru, Luca Mihai, Boghiu Pantelimon, Costelnicu Constantin, Pintili Stefan, Iacobuta Ionut, Popistasu Vasile, Patlagica Gheorghe, Sacaleanu Ilie, Roman Aneta.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice - Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru furnizarea produselor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru furnizarea produselor.: Persoane juridice/fizice straine : Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - documentele se pot prezenta si in copie conform cu originalul insotita de traducere legalizata. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: LOT I- MOBILIER: 22.900 lei.LOT II -ECHIPAMENTE ELECTRONICE: 15.300 lei.LOT III -SISTEM DE ALARMA ANTIEFRACTIE: 4.100 lei.LOT IV -MATERIALE PUBLICITARE: 347.100 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. (Cerinta valabila pentru toate loturile), LOT 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 11.400 lei;LOT 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 7600 lei;LOT 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim unu contract de furnizare maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 2070 lei;LOT 4. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani minim un contract de furnizare si minim un contract de serviciia caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 173.500 lei.Se va completa Formularul de experienta similara ? formular nr. 14. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art 181 ., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contrctanta va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de furnizare se va prezenta un acord de asociere in forma autentica., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract.Valabil pentru toate loturile. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pretul oferteiP 1 = (pret minim / pret ofertat )X 65 puncte. ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 65 de puncte. ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de livrare
15
Descriere: Termenul de livrare P 2 = (t minim / t ofertat ) X 15 puncte, in care? t minim este termenul de livrare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 de puncte;?t ofertat este termenul de livrare al ofertei evaluate Mentionam ca sub termenul de livrare de 3 luni ? termen minim realist, oferta nu va fi punctata suplimentar iar peste termenul de livrare de 8 luni-termenul maxim acceptat, oferta va fi declarata neconforma:
Perioada de garantie acordata dotarilor
20
Descriere: Perioada de garantie acordata dotarilorP3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care?g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte?g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate.Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni.Mentionam ca sub perioada de garantie de 24 luni ? perioada de garantie minim acceptata, oferta va fi declarata neconforma iar peste perioada de 60 luni-perioada de garantie maxim acceptata, oferta nu va fi punctata suplimentar.P = P1 + P2 + P3
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatii.ro si de la sediul Primariei Dobrovat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer