Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Centru de informare turistica, Comuna Golaiesti, Judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 342669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)
Numar invitatie: 342669/12.02.2013
Denumire contract: Construire Centru de informare turistica, Comuna Golaiesti, Judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)Cod fiscal: 4540577, Adresa: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Telefon: 0232/236614, Fax: 0232/236614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminal Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Centru de informare turistica, Comuna Golaiesti, Judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de construire Centru de informare turistica, Comuna Golaiesti, Judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 576, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.500 lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul TREZ: RO93TREZ406509802X013813 TREZORERIA Iasi Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 s 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita depunerii ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar Comuna Golaiesti - Bizdiga Mihai, viceprimar Comuna GolaiestiBojoga Mihai, Tamazlacaru Mihaela-contabil. membrii Consiliului Local: Bechet Valeriu, Bojoga Mihai, Boz Vasile, Bulai Gheorghe, Danila Ioan, Gatu Adrian, Simionescu Elena, Negru Sorin, Paduraru Petronel, Simion Constantin, Unghianu Gheorghe, Negru Vasile, Amarandei Mihai;8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.In cazul unor operatori straine acestia vor completa formularele antementionate, cu mentiunea ca la nivelul solicitarii cu privire la certificatele constatatoare a achitarii platilor exigibile si a certificatului de cazier fiscalsa prezente documente edificatoare traduse si legalizate prin care sa poata face dovada conformitatii cu cerintele mentionate. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, datele prezentate la nivelul certificatului trebuie sa fie reale la data limita depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.153.000 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate .In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), neincadrarea la 69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora . Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens.Se sol prez Decl privind partea/partile din contr care sunt indepl de subcontr si specializ acest - compl Form nr. 12., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire, prezentat si competat in conformitate cu formular nr. 11, din Sectiunea Formulare, daca este cazul., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari (facturi/ contracte de vanzare- cumparare/ balanta imobilizarilor corporale/ etc.)Pentru instalatiile, mijloacele de transport, laboratoare care nu sunt in proprietate, ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii acestora prin angajament de punere la dispozitie/contract de inchiriere/contract de colaborare/etc.Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamentelor tehnice, laboratoarelor etc. de care dispun operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari - formularul 16, Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)lucrari similare de executie cu cele presupuse de prezenta procedura, in baza unui sau a mai multor contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 560.000 lei.In sustinerea cerintei de calificare ofertantii vor completa Fisa de experienta similara -Formularul 14. Fisa va fi insotita in mod obligatoriu de copii dupa certificari de buna executie/pv receptie partiala sau la term inarea lucrarilor sau finala/alte documente emise sau contrasemnat e de beneficiar, care sa confirme executia lucrarilor repsective, pentru cele mai importante lucrari. Certificarile/documentele vor indica lucrarile, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. experienta similara va putea fi sustinuta si prin lucrarile receptionate in ultimii 5 ani chiar daca contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE pentru ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru executia de lucrari.Cerinte minime : -1 Coordonator de lucrari (sef de santier)-1 Responsabil cu controlul calitatii-1 Responsabil tehnic cu executia-1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in muncaSe va completa formularul nr 10 din sectiunea "Formulare" Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani-Se solicita completarea Anexei 1 la Formularul nr 10 Lista PERSONALULUI DE SPECIALITATEPENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DEACHIZITIE PUBLICASe vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Certificat privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalent valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, Certificat privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: 1. Punctajul (65 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (65 puncte);b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim /Pret (n)X 65Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?;Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Termenul de executie lucrari
15
Descriere: Termenul de executie lucrari
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrariise ofera punctajul maxim alocat ?20 puncte.b) pentru alta perioada de garantie acordata lucrarii mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pg = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluatePerioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 60 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasat prezentei invitatii de participare la procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer