Achizitie publica - Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 341355
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341355/21.12.2012
Denumire contract: Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIROSLAVACod fiscal: 4540461, Adresa: Loc. Valea Ursului, com. Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Telefon: 0741632596, Fax: 0232236860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Comunei Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, jud. Iasi, Cod postal: 07305 , parter, Registratura, telefon: +40 741632596, fax: +40 232236860, persoana de contact: ELENA BURCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire centru de informare turistica, comuna Miroslava, judetul Iasi, inclusiv realizarea utilitatilor necesare obiectivului, conform Proiectului tehnic, care face parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 576, 727 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei.Pentru garantiile constituite in alta moneda (valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR la data constituirii garantiei si ulterior datei publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea of. Formele de const. care vor fi acceptate: 1.prin virament bancar in contul RO70TREZ4065006XXX018246, deschis la Trez.Iasi;2.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire.In cazul const.sub forma de virament, dovada o reprezinta fie extrasul de cont, fie OP vizat de banca, ambele in copii certificate cu originalul, iar in cazul constituirii sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, dovada constituirii o reprezinta originalul instr. de garantare.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau pentru perioada prevazuta si/sau neprezentarea dovezii de constituire (conform solicitarilor anterioare) cel mai tarziu pana la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garanei echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4.356, 73 lei.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3, in original. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excludereaofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4, in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".4.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare) si eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu (conform Legii nr.105/2006 care aproba cu modificari si completari OUG nr. 196/2005, cu modificarile si completarile ulterioare) - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele de la punctele 3 si 4 sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu siau indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducerelegalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data deschiderii.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6, in original5.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 5, in original5.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 7, in originalPersoanele care detin functii de decizie in cadrul in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire, sunt: Dan Nita - primar, Vasile Bulbasa-viceprimar, Elena Florea- secretar, Rusu Ilie- sef Compartiment financiar contabil, Robert Ionut Rusu? consilier, Compartiment financiar contabil, Anton Finatti ? consilier, Compartiment urbanism, Elena Burcuta, sef Birou achizitii publice investitii, Leonte Ramona Iuliana - consilier aparat specialitate, Zberianu Didina - consilier aparat specialitate, Andrian Neculai- consilier local, Apostol Ilie- consilier local, Cojocaru Gheorghe- consilier local, Costin Ilie- consilier local, Iftimie Gheorghita- consilier local, Ilie Vasile- consilier local, Lupu Radu- consilier local, Frunza Florin ? consilier local, Mertic Constantin- consilier local, Popescu Anina- consilier local, Popescu Nicolae- consilier local, Tanana Mihai- consilier local, Tunza Viorel-consilier local, Velescu Laura- consilier local, Vicol Gheorghe- consilier local, Vieru Alexandru- consilier local.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala respectiv subcontractantii vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, la punctele 1 - 5. 1. Certificat constatator emis de ORC (sau echivalent cu traduceri autorizate in limba romana pentru operatorii economici straini), din care sa rezulte: ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si activitatilor contractului si este autorizat, asociatii si reprezentantii legali ai ofertantului, forma de organizare/inregistrare, ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare, etc., prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost depus initial in una dintre aceste variante.2.Autorizare ISCIR necesara pentru executia instalatiilor incalzire proiectate, aferente obiectivului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 64/2008, privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificarile si completarile ulterioare - copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?.3.Atestare ANRE necesara pentru executia instalatiilor electrice proiectate, aferente obiectivului, in conformitate cu prevederile Legii energiei electrice nr. 13/2007 cu modificarile si completarile ulterioare si a Reglementarilor/Ordinelor ANRE in vigoare - copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?.Nota: Indeplinirea cerntelor privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se va face in conformitate cu prevederile Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011, conform calitatii ce o detin operatorii economici.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular 9 in original.Prezentarea unui contract, care sa confirme executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, in valoare de minim 500.000 lei fara TVA. Formularul 10 ? Experienta similara (completat pentru contractul similar), in original.Se vor atasa documente suport ( recomandare/ certificat constatator/proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor) care sa ateste executarea contractului similar depus pentru demonstrarea indeplinirii cerintei , in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., Cerinta nr. 2Asigurarea personalului necesar pentru realizarea obiectului achizitiei: 1 sef de santier, inginer constructii civile, cu exp. specifica de minim 3 ani;1 RTE in domeniul constructii civile conform Ordinului MLPAT nr.777/2003, cu atestat valabil;1resp. cu controlul tehnic de calitate avand studii universitare in constructii si exp. specifica de minim 3 ani;1 responsabil SSM, desemnat in conditiile HG nr.300/2006;1 resp. cu managementul protec?iei mediului desemnat in conditiile Legii 211/2011 privind regimul deseurilor; personal autorizat de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari obiect al prezentei achizitii, rezultat ca fiind necesar conform listei cu consumurile cu mana de lucru prezentate de ofertant in conformitate cu prevederile proiectului tehnic de executie.Operatorul economic va prezenta Formularul 11 ? Declaratie privind lista cu personalul propus pentru executarea contractului, in original., Cerinta nr. 3Prezentarea CV, in original, si diplome de studii/atestate/cert. de calif. prof./ decizii interne de numire (dupa caz pentru demonstarea indeplinirii cerintelor), pentru fiecare resp. propus pentru executarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";Extras Revisal sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", pentru personalul propus pentru executarea ctr.In cazul in care personalul propus nu are calitatea de angajat al ofertantului si nici nu se afla in una din situatiile care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare, aresurselor umane, conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011 , se solicita: angajament ferm al personalului privind implicarea in realizarea obiectului achizitiei, conform pozitiei/meseriei specifice pentru care este propus, Form. 12, in orig.; si declaratia ofertantului privind incheierea unui ctr. ind. de munca cu acestia, in cazul in care oferta va fi cast., in scopul exec.ct, Cerinta nr.4 Declaratie cu privire la resursele tehnice de care dispune sau poate dispune operatorul economic si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contr. de achizitie publica, Formular 13, in original, cu prezentarea de documente relevante din care sa reiasa forma de detinere/utilizare a fiecaruia, in copie?conform cu originalul" . Ofertantul trebuie sa faca dovadadetinerii/posibilitatii de a detine resursele tehnice necesare pentru indepl.contractului, rezultate ca fiind necesare conform listei cu consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii respectiv privind transporturile prezentate de ofertant in conf.cu prevederile PTh.In cazul in care resursele tehnice nu apartin of., se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare ares. teh.pentru partea lor de implicare in contract conf Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP 509/2011., Cerinta nr.5Pentru resursele tehnice necesare, exclusiv mijloacele de transport, se vor prezenta documente emise conform prevederilor legale in vigoare (Certificate / rapoarte periodice de inspectie / autorizatii / altedocumente de atestare), in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?, care sa ateste capabilitatea acestora de a executalucrarile specifice domeniului de utilizare in constructii. Facem precizarea ca aceasta cerinta nu se refera si nu este aplicabila mijloacelor de transport necesare pentru executarea lucrarilor., Cerinta nr.6Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, acordurile subcontractantilor propusi, conformFormular 14, in original. In cazul in care ofertatul declara ca nu va subcontracta, Formularul va fi prezentat cu mentiunea ?nu este cazul?., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conformitate cu art. 190, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alte persoanafizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) dinOUG nr. 34/2006. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de managemental protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta conforma cu cel mai mic pret se vor acorda 70 de puncte. Punctajul celorlalte oferte conforme se va calcula conform formulei : (Pret minim / pret oferta analizata) x 70
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Durata de executie se intinde intre momentul emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si momentul receptiei la terminarea lucrarilor. Durata de executie va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, tehnice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare. Durata de executie a lucrarilormaxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 10 luni calendaristice, iar durata minima sustenabila, sustinuta, fundamentata si justificata de ofertant, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, estede 5 luni calendaristice.Pentru oferta conforma cu durata cea mai mica se vor acorda 15 puncte. Pentru celelalte oferte conforme, punctajul pentru acest factor se va calcula conform formulei : (Durata minima / durata de realizare oferta analizata) x 15.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Este perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia antreprenorul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a reglementarilor tehnice aplicabile si va contine inclusiv garantia acordata pentru echipamentele tehnologice.Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi respinse ca neconforme iar ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.Pentru oferta conforma cu perioada de garantie sustenabila, descrisa si justificata, fundamentata din punct de vedere tehnic, logistic si a resurselor prevazute in oferta, cea mai mare se vor acorda 15 puncte.Pentru celelalte oferte conforme, punctajul pentru acest factor se va calcula conform formulei: (perioada garantieoferta analizata / perioada garantie maxima ofertata)x15.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP, atasata invitatiei de participare la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 08:52