Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT IACOBENI, COMUNA IACOBENI, JUDETUL SUCEAVA??


Detaliu pentru invitatia numarul 339983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Iacobeni (Primaria comunei Iacobeni)
Numar invitatie: 339983/23.11.2012
Denumire contract: , ,CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT IACOBENI, COMUNA IACOBENI, JUDETUL SUCEAVA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iacobeni (Primaria comunei Iacobeni)Cod fiscal: 4441158, Adresa: Jud Suceava loc Iacobeni str Ionascani nr 1, Iacobeni, Telefon: +40 0745838081, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Suceava loc Iacobeni str Ionascani nr 1, Iacobeni, Romania, cod postal: 727315, telefon: +40 0745838081, persoana de contact: Bogdan Sturzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jud Suceava loc Iacobeni str Ionascani nr 1, Iacobeni, Romania, cod postal: 727315, telefon: +40 0745838081, persoana de contact: Bogdan Sturzu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, SAT IACOBENI, COMUNA IACOBENI, JUDETUL SUCEAVA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire centru de informare turistica in satul Iacobeni, comuna Iacobeni, jutetul Suceava
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 399 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :9.007 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Modul de constituire : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta(conform Formular H) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.230, 40 Ron.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma prevazuta , in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Data la care se va face echivalenta leu/euro este: Curs BCE din 17.03.2011-Data aprobarii raportului de selectie a proiectului - 1 Euro = 4, 1800 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Conform Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. (2) pentru intreprinderile mici si mijlocii valoarea garantiei de buna executie va fi in cuantum de 2, 5% lei din valoarea contractului de lucrari. Modul de constituire a garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular I) . Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Declaratie privind eligibilitatea ? Se va completa si prezenta Formularul Ab) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa si prezenta Formularul Bc) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va completa si prezentaFormularul B1In vederea completarii acestei declaratii se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Iacobeni, astfel: 1.d-na Fador Angelica ? primarul comunei2.d-l Neculai Chera - viceprimarul comunei3.d-l Bogdan Sturzu ? inspector la Primaria comunei Iacobeni4.d-na Rodica Coca ? secretarul comunei5.d-na Liliana Hatnean - responsabil urbnism6. d-na Marilena-Eugenia Iacoban- inspector7.d-na Mitrodora Ani - consilier8. d-nul Alexandru Maxim - consilier9. d-nul Stefan Fanica Aursulesei ? consilier10.d-nul Marius Valter Ventel ? consilier11.d-nul Toader Coca ? consilier12.d-nul Ciprian Stoleru ? consilier13.d-nul Viorel Anchidin ? consilier14.d-nul Taran Liviu Cristian ? consilier15.d-nul Marian Bogdan ? consilier16.d-nul Vasile Cezar Groza ? consilierFormularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractantd) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local .e) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat. Certificatele trebuie sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copielizibila conform cu originalulf) Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314 din 2010 - Se va completa si prezenta formularul V Se solicita urmatoarea (cerinta obligatorie): Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;documentul poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul si va fi datat la emitent cu celmult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatiapersonala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita urmatoarele (cerinte obligatorii): a)Bilantul contabil pe ultimii 3 ania)Se vor prezenta copii conform cu originalul ale bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii3 ani, b) Declaratii privind cifra de afaceri globala. Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani va fi de cel putin 900.000 lei.Se va completa si prezenta Formularul C ?fisa de informatii generale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 900.000 lei., c) Dovada existentei unor resurse financiare pentru sustinerea contractului in valoare de minim 90.000 lei cu o valabilitate pe o perioada de 90 de zile de la data semnarii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 90.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri, cu o valabilitate pe o perioada de 90 de zile de la data semnarii contractului.Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forme va fi prezentata, va trebui sa contina suma si perioada.In cazul ofertei castigatoare suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Fisa/fise de informatii privind experienta similara formular D., b)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita prezentarea a cel putin unui document, contract/proces verbal de receptie, din ultimii 5 ani, care au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor.Din documente trebuie sa rezulte ca valoarea cumulata a acestor lucrari este cel putin egala cu valoarea estimata a actualei investitii.Se va completa si prezenta Formularul.E. In cazul in care executia lucrarilor de constructii montaj se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii vor prezenta numai Formularul C, prin care sa ateste faptul ca au profil de activitate in domeniu, fara obligativitatea completarii datelor referitoare la cifra de afaceri., c)Experienta similara.Se va prezenta cel putin o recomandare in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de constructii executate.Se solicita prezentarea a cel putin unui document, contract/proces verbal de receptie, din ultimii 5 ani, care au avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor. Din documente trebuie sa rezulte ca valoarea cumulata a acestor lucrari este cel putin egala cu valoarea estimata a actualei investitii. Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare inoriginal/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de constructii executate si nominalizate in Formularul E., d) Resurse tehnice. Se va prezenta lista cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se va completa si prezenta formularul F cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa detina statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnic sau sa detina contract cu un furnizor de betoane preparate in statii corespunzator tehnic. Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator de gradul II (propriu sau cu contract de prestare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acesteilucrari., e)Resurse umane-Se vor prezenta datele cu privire la personalul de specialitate asigurat pentru indeplinirea contractului de achizitie. Se va completa si prezenta formularul G cu efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(din ultimii 3 ani)si formularul G1 cu date privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinireacontractului de achizitie. Pentru personalul de conducere precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie se vor prezenta: CV, Contracte de prestari servicii , Angajamente de participare, Diplome, Autorizatii, Deciziide numire (CQ, RTE). a)Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent. Certificatul trebuie sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate . Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?., b)Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent. Certificatul trebuie sa ateste existenta sistemului de management de mediu conform standardului mentionat in domeniul de activitate .Se vor prezenta in copii legalizate/copii conform cu originalul .Nu se accepta ? in curs de certificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer