Achizitie publica - Construire centru de informare turística in comuna Stolniceni ?Prajescu, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 334803
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334803/05.09.2012
Denumire contract: Construire centru de informare turística in comuna Stolniceni ?Prajescu, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stolniceni Prajescu IasiCod fiscal: 4541394, Adresa: comunaStolniceni-Prajescu , judetulIasi, Stolniceni-Prajescu, Telefon: 0232-767133, Fax: 0232-711350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, etaj 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, etaj 1 camera 8, IASI, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire centru de informare turística in comuna Stolniceni ?Prajescu, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a obiectivului: Construire centru de informare turística in comuna Stolniceni ?Prajescu, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 574, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.490 lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO03TREZ4072145020401XXX deschis la TREZORERIA PASCANI CUI 4541394. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului fara TVA. Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.2;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.5;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 4 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: 1. Primar: Hugianu Costel 2. Viceprimar: Gheorghe Miron 3. Secretar: Mocanu Dragos4. Contabil: Hugeanu Maria Membrii Consiliului Local: Alex Aurel, Caprian Nichita, Cricu Mihai, Dodoi Dumitru, Florea Catalin, Galan Toma, Ianos Mihai, Marcu Damian, Melinte Tiberiu Iustin, Moroi Chirila, Parlea Dumitru, Popovici Liviu, Ratoi Irina, Ursu Costel, Miron Gheorghe.;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 3 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Medie cifrei de afaceri globalapentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.000.000, 00 lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de lucrari de constructie similar (constructii civile) a carui valoare sa fie de minim: 550.000 lei (fara TVA ).Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf cu alin 3 litera a) din OUG 34/2006., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireaobiectivului aferent lucrarilor de constructii., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani siLISTA PERSONALULUI DE SPECIALITATEPENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DEACHIZITIE PUBLICAPersonalul minim dupa cum urmeaza: - sef de punct de lucru - 1 persoana , persoana nominalizata trebuie sa aiba studii superioare de specialitate in domeniul constructii civile- Responsabil cu controlul calitatii ? 1 persoana;pentru persoana nominalizata se va prezenta decizia de numire/Autorizatie pentruvalabila la data depunerii ofertelor- Responsabil tehnic cu executia ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? 1 persoana;Persoana nominalizata trebuie sa fie atestata/autorizata in conformitate cu prevederile legalevalabila la data depunerii ofertelorSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Se vor atasa copii dupa cv a persoanelelor nominalizate., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subc parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: P 1 = (pret minim / pret ofertat )X 65 puncte? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 65 de puncte;? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
15
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executieal lucrarii se acorda punctaj maxim alocat ?15 puncte.b) pentru alt termen de executieal lucrarii decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 15 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie al lucrarii ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 8 luni si nici mai mic de 3 luni.Ofertarea unui termen de executiemai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (8 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de executiemai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 3 luni).
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrariise ofera punctajul maxim alocat ?20 puncte.b) pentru alta perioada de garantie acordata lucrarii mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pg = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: g maxim este perioada de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic g ofertat este perioada de garantie aofertei evaluate Perioada de garantie acceptata a investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 24 luni si maxim 60 luni. Ofertarea unei perioade de garantie mai mic decat termenul minim stabilit mai sus (24 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei perioade de garantie mai mare decat cea maxim precizata mai sus (respectiv, 60 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe www.w-licitatie.ro, atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 11:51