Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli in cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2


Detaliu pentru invitatia numarul 343708
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PECICA
Numar invitatie: 343708/12.03.2013
Denumire contract: Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli in cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PECICACod fiscal: 3519550, Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Telefon: 0257-468323, Fax: 0257-468633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Romania, cod postal: 317235, telefon: +40 257468323, fax: +40 257468633, persoana de contact: Corina Juncan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Pecica, str. 2, nr. 150, judetul Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli in cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se va asigura, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire construirea Centrului de vizitare ? Ferma bivoli (investitie realizata in cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2) inclusiv utilarea/dotarea acestui centru cu echipamentele/dotarile precizate in documentatia tehnica.Valoarea achizitiei: 1.164.773 lei fara TVA, din care: a) Constructii si instalatii: 629.552 lei, fara TVAb) Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 329.909 lei, fara TVAc) Dotari: 201.610 lei, fara TVAd) Cheltuieli diverse si neprevazute: 3.702 lei, fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 3.702 lei, fara TVA va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45212170-8 - Lucrari de constructii de cladiri de divertisment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 164, 773 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 23.221, 42 lei; pt. garantia de particip. constituita in alta valuta se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de particip.; se va const. prin virament bancar, instr. de garantare/ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii de banca emitenta si a oricaror prevederi legale incidente in materia instrumentelor de garantare/plata.Perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorSe va depune in contul RO56TREZ0315006XXX000135 - Trezoreria Orasului Pecica.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta tb. sa prev. una dintre modalitatile de executare precizate in textul de lege mentionat.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006, suma de 4.941, 07 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA; se va constitui in maxim 3 zile lucratoare, integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006 si prev. H.G. 1045/2011.Daca. garantia se constit. printr-un instrument de garantare acesta tb. sa prevada dc. plata garantiei se va exec. conditionat, dupa constatarea culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat la prima cerere a beneficiarului pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Se va restitui 70% din val.garantiei in 14 zile de la incheierea PV la term.lucrarilor dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pt. vicii ascunse este minim si 30% din val. garantiei la expirarea per. de garantie a lucr. exec.pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Corina Juncan - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Velici Monica - Membru al Comisiei de evaluare3. Mot Adela Liliana - Membru al Comisiei de evaluare4. Bobeica Dorina - Membru al Comisiei de evaluare5. Tuser Ciprian - Membru al Comisiei de evaluare6. Dragos Elisabeta - Membru supleant al Comisiei de evaluare7. Stan Mihail - Membru supleant al Comisiei de evaluare8. Antal Petru ? Primar al Orasului Pecica9. Consilieri locali: Bagut Ciprian Nicolae, Kocsik Emeric, Chifor Vasile, Danicsko Marinela, Dediu Simona, Demeter Nicolae, Farago Cosmin-Stefan, Mocanu Lucian, Goldea Daniel, Pete Eugenia-Aurelia, Popa Doru, Puta Sabin-Dorin, Blidar Valer-Ioan, Stanoiov Miodrag, Toth Ghe. Csaba, Vartaci Dimitrie, Zagoni-Szabo Andrei.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitati economice autorizate corespunzatoare codurilor CAEN (Rev. 2): 4399 ? Alte lucrari speciale de constructii n.c.a. si 9003 ? Activitati de creatie artistica.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatile autorizate mai sus indicate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 2.322.142 lei(pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente., 2. In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate/contracte care sa releve faptul ca in ultimii 5 ani au mai executat lucrari similarecu o valoare cumulata de cel putin 1.161.071 lei, fara TVA (valoare rezultata din maxim 2 lucrari executate).Se vor prezenta documente/certificate care sa confirme executia lucrarilor mentionate ca si experienta similara aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare., 2.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile, dotarile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa prezinte documente in copie care sa ateste detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau orice alte forme de punere la dispozitie) pentru cel putin urmatoarele echipamente: - 1 bucata CNC Plasma- 1 bucata CNC Router- 1 Sistem de debitare 3D cu comanda numerica- 1 Sistem care sa permita marirea si routarea 3D a obiectelor dezvoltate prin planificarevirtuala.Nota: Ofertantii vor avea posibilitatea de a prezenta si facturi sau alte inscrisuri prin care sa faca dovada achizitionarii/detinerii la sediul firmei/punctelor de lucru a licentelor/echipamentelor mai sus indicate., 3.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): , a). 1 responsabil tehnic cu executia.
Se vor depune: Atestatul si legitimatia de RTE in dom constructiilor civile si de instalatii in constructii? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica.
Mentiune: Cerinta poate fi indeplinita si prin nominalizarea a doi RTE pentru cele 2 specializari., b). 1 responsabil tehnic cu calitatea cu experienta in domeniu de minim 3 ani.
Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., c). 1 inginer cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si de instalatii in constructii de minim 3 ani.
Se vor depune: Diploma de studii superioare tehnice in domeniul constructiilor civile ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., d). 1 subinginer cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si de instalatii in constructii de minim 3 ani.
Se vor depune: Diploma de studii tehnice in domeniul constructiilor civile ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., e). 2 artisiti profesionisti cu experienta in lucrari similare de creatie/interpretare artisitica.
Se vor depune: Diploma de studii superioare in domeniul artelor plastice ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., f). 1 operator CNC cu experienta profesionala relevanta/specifica de minim 3 ani.
Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., g). 2 sudori cu experienta profesionala relevanta/specifica de minim 3 ani/contract cu o societate autorizata, corespunzatoare in aceste domenii
Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., h). 2 lacatusi cu experienta profesionala relevanta/specifica de minim 3 ani/contract cu o societate autorizata, corespunzatoare in aceste domenii
Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., i). 1 specialist autorizat in domeniul instalatiilor electrice cu atestat ANRE.
Se vor depune: Atestatul ANRE, valabil la data depunerii ofertelor, - in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, , care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., j). 1 subinginer in instalatii sanitare, termice si ventilatie/contract cu o societate autorizata, corespunzatoare in aceste domenii cu experienta in domeniu de minim 3 ani.Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica., k). 1 coordonator SSM cu atestare in domeniu/contract cu o societate autorizata corespunzatoare in domeniul SSM.Se vor depune: Atestatul/certificatul SSM in termen de valabilitate? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica sau contractul cu societatea autorizata care sa fie parafat cel putin per.de derulare a contractului de achizitie publica.Mentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.2. Experienta de minim 3 ani (acolo unde se solicita aceasta cerinta) se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse in CV-ul prezentat., 4) In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 5) Dc. of. particip. la proced. subcontr. anumite parti din contr., vor fi aplic. prev. art. 45-O.U.G. 34/2006, si art. 11, alin.7-H.G. 925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor crit. de calific. pt. eventualii subcontr., dar resur. mat. si umane ale subcontr. decl. se iau in consid. pt. partea lor de implic. in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relev. in acest sens?.
Capac. tehnica si prof. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontr. acestuia cf. contr. de subcontr. si preved. DA. Anterior semnarii contr., op. decl. castigator i se va sol. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontr. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Dc. contr. de subcontr. sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dp. contr. si trad. leg. in lb. rom., 6. Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.
Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare CAEN4399 ? Alte lucrari speciale de constructii n.c.a. si 9003 ? Activitati de creatie artistica (Rev. 2) - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea., Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare CAEN4399 ? Alte lucrari speciale de constructii n.c.a. (Rev. 2) - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si ca din acesta reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie tehnica acordata lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer