Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Centru de zi pentru copii - comuna Mihaileni, judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 346337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAILENI (PRIMARIA COMUNEI MIHAILENI)
Numar invitatie: 346337/07.05.2013
Denumire contract: Construire Centru de zi pentru copii - comuna Mihaileni, judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAILENI (PRIMARIA COMUNEI MIHAILENI)Cod fiscal: 3672006, Adresa: localitatea Mihaileni, judetul Botosani, Mihaileni, Telefon: 0730700171, Fax: 0231625103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Mihaileni, judetul Botosani, Mihaileni, Romania, cod postal: 717260, telefon: +40 730700170, fax: +40 231625103, persoana de contact: Ioan Laurentiu Barbacariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Mihaileni, judetul Botosani, Mihaileni, Romania, cod postal: 717260, telefon: +40 730700170, fax: +40 231625103, persoana de contact: Ioan Laurentiu Barbacariu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Centru de zi pentru copii - comuna Mihaileni, judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Sistematizarea verticala urmareste dezideratul unei interventii minime la nivelulsolului, pentru a limita decopertarile si etanseizarea excesiva a incintei, in vederea limitariifenomenului de baltire a apelor pluviale, cat si pentru reducerea costurilor totale aferenteamenajarii terenului. In acest context, noul Centru pentru copii, va beneficia de o cale deacces de cca 15 m.Platforma de acces si aleia vor fi realizate din beton colorat.2. Pe teren se va amenaja locul de joaca pentru copii, astfel incat acestia sa fie feritide expunerea spre drumul public si de asemeni permitand astfel o mai buna supraveghere aacestora de catre personalul Centrului.3. Portiunile libere de teren vor fi semanate cu gazon multianual, realizandu-se deasemeni plantarea unui aliniament de pomi fructiferi (ciresi, meri).4. Cladirea propusa se va realiza pe o fundatie continua din beton armat.5. Suprastructura se va realiza pe o structura din lemn de tip ?framing?, izolata cuvata minerala si pereti realizandu-se in sistem ?sandwich? din gips-carton la interior si OSB laexterior (pe care se aplica un termosistem).6. Invelitoarea se va realiza din tabla ondulata pe o sarpanta din lemn ignifugat.7. Se va executa o imprejmuire perimetrala din plasa pe stalpi metalici cu o inaltime de 1, 50 m.Finisajele exterioare se vor realiza in conformitate cu indicatiile din plansele de fatada.Inainte de inceperea finisajelor se vor realiza de constructor probe etalon ce vor fi omologatede beneficiar si proiectant.Valoarea estimata, fara TVA :254.394 lei, echivalentul a57.817EUR, din care C+M :242.027 lei, echivalentul a 55.006 EUR ?i diverse ?i neprevazute :12.367 leiechivalentul a2.811 EUR.Nota: Suma aferenta categoriei de cheltuieli ?Diverse ?i neprevazute? conform devizului general este de 12.367 lei, ?i poate fi utilizata doar daca apar chetuieli neprevazute pe parcursul derularii contractului ?i nu reprezintamodificari substan?iale ale contractului de achizi?ie publica.Valoarea estimata cuprinde ?i cuantumul aferent procentului de diverse ?i neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prinraportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului, conf. OUG 77/2012 care modifica art. 29 introducand alin. (21) a OUG 34/2006curs euro estimat? 1 euro = 4, 4 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 394 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantum de 3.000 lei, conform cursului valutar BNR la 22.04.2013.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 3.000 lei, conform cursului valutar BNR la 22.04.2013, si pentru perioada prevazuta in caietul de sarcini ? conf. art.86, alin.(1) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a granatiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minimade valabilitate a ofertei, la stabilirea acesteia trebuie avute in vedere dispozitiile art.276 alin (1), astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorSe va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004 art. 16, alin.2, va atasa garantie de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va reprezenta 10% din pretul contractului fara T.V.A.Autoritatea contractanta va accepta posibilitateaconstituirii garantiei de buna executie si prin instrumente de garantare.Ofertantul are obligatia sa constituiegarantia de buna executie a contractului in cunatum de 10%, pentru perioada de valabilitate a contractului, prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale, esalonat, cu conditia constituirii initiale a unei garantii de 0, 5% din pretul contractului fara TVA, in perioada de valabilitate a a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In acest sens, ofertantul are obligatia sa deschida un cont la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent, conf. HG 1045/19/10/2011, care va fi pus la dispozitia Primariei Mihaileni.b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari : prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.c) Modul de eliberare a garantiei de buna executie: Garantia de buna executiei se va elibera astfel: - 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu s ?au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.- In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004 art. 16, alin.2, va atasa garantie de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formularul 3.Declaratie privind participarea cu oferta independenta potrivit Ordinului 314/20.10.2010 - formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 5Declaratie privind inexistenta conflictului de interese, art.69 lit.a) din O.U.G. nr.34/2006-formularul 6Persoane din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului de executie lucrari : - BARBACARIU IOAN LAURENTIU ? primar, - RAILEANU CONSTANTIN ? viceprimar, presedinte comisia de evaluare oferte;
- APETRI STEFAN - consilier personal primar- MOCANU ANA ? contabil Primaria Mihaileni, membru comisia de evaluare oferte;
- APETRI CORNELIA ? secretar Primaria Mihaileni, secretar comisia de evaluare oferte.- FUSA ALEXANDRU ? referent Primaria Mihaileni, membru comisie de evaluare oferte- CIUBOTARIU MARIA ? referent Primaria Mihaileni, membru comisie de evaluare oferte- FOCA DORIN ? inginer Primaria Mihaileni, membru comisie de evaluare oferte- TCALO MARICEL ? consilier local- GIURANIUC GHEORGHE-consilier local- SEMENCIUCNECULAI- consilier local- IENACHI ADRIAN-VASILE - consilier local- ASTEFANOAIE ANDREI-STELIAN? consilier local- NIMERSCHI SORIN-consilier local- BARBACARIU DUMITRU- consilier local- CIUBOTARIU VIOREL -consilier local- VOLOC DANIELA-consilier local- LEVITCHI BENONE- consilier local Conform legii nr.34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare : Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatiiPersoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Oricare altasocietate : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalenteOfertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformare documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraBilantulcontabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantulva avea obligatia sa le depuna potrivit legii.?Informatii generale? ? formularul 7 + formularul 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicadeclaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani cu lucrari similare (formularul 9si tabel anexat)- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista cu personalul disponibil pentru aceasta lucrare (formular nr. 10 sitabel anexat).Personalul cheie : cerinte minime privind personalul de coducere al ofertantului : - responsabil tehnic cu executia- inspector protectia municii si responsabil PSI- sef de santier ? inginer in constructii- inginer instalatii sanitare- inginer instalatii electrice- reponsabil cu controlul calitatii- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (formularul 11 si lista)Informatii privind subcontractantii(formularul 12 - daca este cazul) Prezentarea Certificatului ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru lucrari ( sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 - sistemul de management de mediu pentru lucrari (sau echivalent), valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termende executielucrare
25
Descriere: Oferta a carei durata depaseste perioada maxima acceptata, va fi respinsa ca neconforma. O durata sub cea minima realist si justificatanu se va puncta suplimentar, punctajul acordandu-se proportional cu celelalte oferte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer