Achizitie publica - Construire CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si INSTALARE PANOURI DE INFORMARE TURISTICA - COMUNA Cozmeni jud. Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 323104
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323104/02.04.2012
Denumire contract: Construire CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si INSTALARE PANOURI DE INFORMARE TURISTICA- COMUNACozmeni jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)Cod fiscal: 14597953, Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni, Telefon: 0266326668, Fax: 0266326668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala nr 200, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, telefon: +40 266326668, fax: +40 266326668, persoana de contact: David Bodo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Cozmeni, Str.Principala nr. 200 - jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA si INSTALARE PANOURI DE INFORMARE TURISTICA- COMUNACozmeni jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construireaunei cladiri cu destinatia de Centru local de informare si promovare turistica in satul Cozmeni , si realizarea si montarea a 2 panouri de informare turistica, cu functionarea pe format digital in cele doua localitati componente ale comunei Cozmeni (Cozmeni si Lazaresti)
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 586 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum garantie de 6000 leiRON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO21TREZ3515005XXX000181al Comunei CozmenilaTrezoreria M-Ciucsau bani in numerar depus la caseria Primariei. Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor: Formularului 16. Perioada devalabilitate a garant. min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractuluiPoate fi constituita prin :1.Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara / societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Sume depuse in numerar la caseria Primariei CozmeniRestituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Bodo David, primar, responsabil de proiect, Szocs Hajnal , secrestar, Virag Gyorgy ? viceprimar, Balint: B.Terez, .contabil sef.In caz de asociere formularul se completeaza de catre fiecare asociat .Furmularul va fi completat si de catre eventualii subcontractanti sau tertii sustinatori4Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 3.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate al ofertentului sa fiecorespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. (constructii edilitare)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala in domeniul aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani intregi (2008, 2009 si.2010 sau 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim1.000. 000 lei.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCEIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: Se solicita bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: realizarea integrala a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 510.000 Ron fara TVASe solicita Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? ( socotind de la data depunerii ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor, 2 Capacitate profes. - Informatii privind personalul de specialitate : studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului resp. pentru executia lucrarilor.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii super. de lunga durata, in spec. de constructii civile, cu experienta profes. in domeniu.- Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru domeniul solicitat- inginer specialist in instalatii pt. constructii, cu diploma de inginer cu studii superioare de lunga durata in domeniu;
- Atestare ANRE pentru ofertant sau subcontractant (pentru firma) intr-o categorie cel putin corespunzatoare obiectului supus procedurii;
- Responsabil cu controlul calitatii, numit prin decizie de catre conducatorul autoritatii contractante- Un specialist in informatica, avand studiisuperioare de specialitate de lunga durata.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea, 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnice ? prin declaratie, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) In cazul asocierii a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehnico-profesionala se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociatiCerintele minime de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie minim egala cu cota de participare in consortiu.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) 1 Certificarea calitatii lucrarilor prin certificat ISO 9001 sau echivalentIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., 1 Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediului prin certificat ISO 14001 sau echivalentIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Oferta cu durata de exec. cea mai scurta - punctaj max. 15 puncte.Celelalte oferte: Oferta cu durata de executie cea mai scurta / durata de ex. din oferta analizata x punctajul maxim. Atentie : Durata minima admisibila :4 luni . Oferta cu durata de executie mai mica de 4 luni nu va fi punctatasuplimentar.
Perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere: Oferta cu cea mai lunga perioada de garantie primeste punctajul maxim = 15puncte Celelalte oferte : Oferta analizata / Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctajul maxim. Nota : ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 ani si 10 ani se puncteaza conform celo indicate mai sus. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat pe SEAp prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 10:51