Achizitie publica - ?Construire Centru Local de Informare si Promovare Turistica in Localitatea Danes si Dezvoltarea Marketingului Serviciilor Turistice in Comuna Danes?
Detaliu pentru invitatia numarul 354285
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354285/02.10.2013
Denumire contract: ?Construire Centru Local de Informare si Promovare Turistica in Localitatea Danes si Dezvoltarea Marketingului Serviciilor Turistice in Comuna Danes?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DANES (PRIMARIA COMUNEI DANES JUD. MURES)Cod fiscal: 5705649, Adresa: COMUNA DANES STR. PRINCIPALA NR. 390, Danes, Telefon: +40 265762212, Fax: +40 265762212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DANES STR. PRINCIPALA NR. 390, Danes, Romania, cod postal: 547200, telefon: +40 265762212, fax: +40 265762212, persoana de contact: Mosora Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante - Comuna Danes, Localitatea Danes str. Principala nr. 390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire Centru Local de Informare si Promovare Turistica in Localitatea Danes si Dezvoltarea Marketingului Serviciilor Turistice in Comuna Danes?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema: ?Construire Centru Local de Informare si Promovare Turistica in Localitatea Danes si Dezvoltarea Marketingului Serviciilor Turistice in Comuna Danes?- Conform caietului de sarciniValoarea totala (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute), fara TVA este de520.032, 01 lei, exclusiv T.V.A din care contravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 42.371, 01 lei, exclusiv T.V.A (procentul cheltuielilor diverse si neprevazute stabilit de proiectant la nivelul devizului general al investitiei este de 9% din valoarea capitolelor I (I.2, I.3), II, III, IV) conform prevederilor HG 28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare)Valoarea contractului este defalcata astfel: Capitolul 1 ? Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 4.811, 00 leiCapitolul 2 ? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 27.902, 00 leiCapitolul 4 (fara 4.5 Dotari) ? Cheltuieli pentru investitia de baza = 438.076, 00 leiCapitolul 5 (5.1) - Cheltuieli pentru organizarea de santier = 6.872, 00 leiCapitolul 5 (5.3) - Cheltuieli diverse si neprevazute (9%) = 42.371, 01 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 032.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de9.553, 22 LeiGar de part se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pentru perioada prev in doc de atrib. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de gar trebuie sa prevada daca plata garant se va exec: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiar, pe baza declar acest cu privire la culpa pers garantate. In conf cu prev art. 278?1 din OUG 34/2006 cu mod si compl ult, in mas in care CNSC respinge contest sau contestator retrage contestatia, AC va retine contestator din gar de partic in rap cu val estimata a contract suma de 4.257, 66 lei. Gar de partic se va exprima in lei. Instrument de garantare emis in cond legii, este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. De asemenea instrument de garantare emis in cond legii este recomandabil a fi eliberat de o soc de asig din Romania sau de o soc de asig din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO90 TREZ 4785 006X XX00 0715 deschis la Trezoreria Sighisoara Codul Fiscal al Autoritatii Contractante este: 5705649 In cazul in care garantia de participare se constituie intr-o alta moneda, atunci se va utiliza cursul de schimb al BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Astfel contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: - Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se solicita completarea Formularului 12C.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 40Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mosora Nicolae - Conducatorul autoritatii contractante, Burnete Ioan Dorin -Viceprimar/Presedinte comisie de evaluare, Joldes Codruta - Secretar - Persoana cu atributii de avizare din punct de vedere al legalitatii documentelor procedurii de atribuire, Peter Maria Anca- Contabil / Membru al comisiei de evaluare, Hudea Lavinia Anca - Contabil / Membru al comisiei de evaluare, Muntean Rozalia- Contabil / Membru al comisiei de evaluare, Cristea Cristian- Consilier personal al primarului /Membru al comisiei de evaluare, Antal Victor Ioan- Responsabil achizitii publice / / Membru al comisiei de evaluare, CONSILIERi locali- membri ai comisiilor de specialitate a consiliului local care aproba investitiile autoritatii contractante, bugetul investitiilor si indicatorii tehnico-economici ai investitiilor: Motoc Constantin, Oaida Marcel, Muntean Mircea, Hundorfean Daniel, Prunean Dionisie Dorel, Lazar Nicolae, Adam Nicolae, Hundorfean Valeriu, Lup Eugen, Cristea Nicolae Tudor, Medesan Doina Voichita, Barbu Gheorghe Sorin, Rosca Adrian, Se solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor. ?Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Pentru lucrarile de alimentare cu energie care necesita a executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora, indiferent de calitate sa ? antreprenor general/ lider de asociere / asociat/ subcontractant, sa prezinte, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, urmatorul atestat emis de catre Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), aflat in perioada de valabilitate (valabilitatea atestatului ANRE se va raporta la data limita de depunere a ofertelor): atestat de tip ?B? pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4 kVPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 950.000, 00 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si totodata precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Aceasta lista va fi insotita de documente justificative prin care sa se confirme executarea unei lucrari de constructie civilain valoare de minim477.661, 00 lei, fara TVA. Echivalenta leu-alta valuta se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeaza prin raportare la dara limita de depunere a ofertelor., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( se accepta orice forma legala de dispunere ? proprietate, inchiriere, leasing, contract de colaborare etc.) care sa fie in stransa corelatie cu extrasul de utilaje aferent listelor de cantitati de lucrari elaborate de proiectant.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CCIA, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT 777/2003 ale Legii 10/1995 si ale HG 925/1995 ; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte, dupa caz, diplome de studii (inginer CCIA) atestatele profesionale /autorizari inclusiv legitimatii (RTE). Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune o declaratie de disponibilitate (formularul 39 din sectiunea formulare).In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea formularului 12G din sectiunea Formulare, insotita de acordul / acordurile de subcontractare ? daca este cazul. Standardede asigurare a calitatiiSe vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001 sau echivalent, in domeniul obiectului contractului.Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standardede asigurare a protectiei mediului. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului .Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista o asociere atunci standardele sau echivalentele acestora trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:10