Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CENTRU MEDICAL IN COMUNA ALUNIS


Detaliu pentru invitatia numarul 353979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ALUNIS
Numar invitatie: 353979/23.09.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE CENTRU MEDICAL IN COMUNA ALUNIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALUNISCod fiscal: 2843388, Adresa: COMUNA ALUNIS, SAT ALUNIS, NR.1024, JUDETUL PRAHOVA, Alunis, Telefon: 0244248052;0372764366, Fax: 0244248052;0372764366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CENTRU MEDICAL IN COMUNA ALUNIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de executie ?Construire centru medical in comuna Alunis? includ : a) Lucrari de constructie :1.278.438, 00 lei (capitolul ?diverse si neprevazute? 30.910, 00 lei fara T.V.A ? 2, 50%)b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 60 luniA se consulta memoriile tehnice pentru detalii
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 247, 528 - 1, 278, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 24950 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO46TREZ5265006XXX000180 deschis la Trezoreria Slanic. Documentul de constituire a garantiei de participare se va incarca in SEAP si va fi semnat cu semnatura electronica si originalul se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor online. Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original va duce la descalificarea operatorului economic.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta la cursul afisat de BNR cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., astfel cum este definita prin Legea nr. 346/2004, acesta va achita 50% din valoarea garantiei de participare stabilita(declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art.278^1 al.1 si 2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.027, 52 lei(model Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A..Aceasta operatiune se va realiza in termen de 7 zile lucratoare de la data incheierii contractului de lucrari, depasirea acestui termen conducand la rezilierea de drept a contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (model Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea neincadrarea in prevederile art.180 (formular nr. 4).Va fi prezentat si de asociat in cazul unei asocieri side tertul sustinator(daca este cazul.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal/ Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(formular nr.4bis)Va fi prezentat de fiecare asociat in parte in cazul unei asocieri side tertul sustinator (daca este cazul) si va fi insotit de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale cat si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal. Autoritatea contractanta va tine cont si de prevederile art.9 alin(1)din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1(formular nr. 6)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Bigiu Iulian Cristian?Primar;Popa Florica?Viceprimar;Constantinoiu Marilena?Secretar;Nita Nicoleta Cristina?inspector?birou financiar-contabilitate;Veselu Simona?inspector?birou financiar-contabilitate;Ionita Rodica?inpector?birou financiar-contabilitate;Veselu Simona Ileana?inspector-responsabil achizitii publice;Andrei Ionel-consilier local;Bobeica Daniela-consilier local;Brujban Constantin Daniel-consilier local;Draghici Gheorghe-consilier local;Dumitru Maria-consilier local;Dumitru Luminita-consilier local;Lacatus Costel- consilier local;Popa Adrian-consilier local;Popescu Vasile-consilier local;Radu Ion Marius-consilier local;Stroescu Ana-consilier local;Visan Georgel-consilier local. 4) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"(formular nr. 5)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte adresa actuala, domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificatul Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.495.056, 00 lei.Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr.7).Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente. Se vor prezenta copii conform cu originalul.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,6, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 623.764, 00 lei.Ofertantul va prezenta documente doveditoare ca detine acces la finantare in suma de 623.764, 00 lei si pentru o perioada de 6 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.7B.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularele nr.4, nr. 4bis si nr.6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(CompletareFormular nr.8)Ofertantul va prezenta declaratia si lista principalelor lucari similare executatein ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din cadrul listei se vor prezenta, unul sau maxim doua contracte de lucrari similare cu cele care urmeaza a fi executate, a caror valoare minima cumulata, sa fie de 1.200.000, 00 lei, valoare faraTVA. Contractele vor fi insotite de certificari de buna executie in care vor fi indicati beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si daca au fost respectate normele profesionale in domeniu.Daca beneficiarul este client privat si ofertantul nu poate prezenta certificarea, acesta va da o declaratie pe proprie raspundere.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr.2(Completare Formular nr.20)Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? statie de preparat beton;? laborator de incercari (de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru betoane;? statie sortare agregate;? escavator, autobasculante, buldoexcavator, autobetoniera, schele, cofraje, masini de gaurit portabile, polizoare portabile, generator curent electric, aparat sudura.Prezentare de documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3(Formular nr.21)Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator(manager) de proiectb) Responsabil calitatec) Inginer constructii civiled) Sef santiere) RTE constructii civilef) Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)g) Responsabil (manager) protectia mediului. Se vor prezenta Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru RTE se va prezenta atestatul in domeniul constructiilor civile/legitimatia, iarpentru ceilalti experti cheie propusi, ofertantul vaprezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor, ale atestatelor si autorizarilor necesare fiecarei pozitii.?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.8B.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.4, nr. 4bis si 6., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.Dupa caz, Completare Formular nr. 18 Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer