Achizitie publica - Construire Cladire administrativa Lipia
Detaliu pentru invitatia numarul 335384
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335384/14.09.2012
Denumire contract: Construire Cladire administrativa Lipia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei MereiCod fiscal: 3662541, Adresa: Merei, Merei, Telefon: 0238559159, Fax: 0238559159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Merei, Merei, Romania, cod postal: 127355, telefon: +40 238559159, fax: +40 238559159, persoana de contact: Chirca Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Merei, localitatea Merei, comuna Merei, judetul Buzau, telefon/fax: 0238/559.159, e-mail: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Cladire administrativa Lipia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei cladiri administrative in satul Lipia
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.500 (50% pentru IMM-uri ? se va completa Formularul IMM?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?).Modalitatea de constituire: prin virament bancar (in contul RO 37 TREZ 166 50 06 XXX 000 352, Banca Trezoreria Buzau, cod fiscal 3662541), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform model Formularul M13 - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare: copie a documentului de plata sau instrumentul de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Scrisoarea de inaintare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieCuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari, exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% garantia de buna executie, cu conditia prezentarii actelordoveditoare, in acest sens. Garantia de buna executie se constituie: a.) fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;b.) fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contulastfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul M1;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul M2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul M3;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul M4.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul M5 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de institutie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Chirca Stefan ? primar, Bob Ion Marian - viceprimar, Postelnicu Carmen ? sef serviciu-financiar contabil, Grigoroiu Paula ? secretar delegat, Radu Mirela Emilia ? consilier, Iatan Cristina ? referent, Filip Aurelia ? inspector, consilieri locali: Calin Constantin, Copaci Ion, Fatu Ion, Finaru Nicolae, Ionascu Claudel Tomita, Ionascu Valerica, Lazaroiu Marian, Moraru Constantin, Pana Marius Marian, Partal Poliana Florica, Stanciu Gheorghe, Teodorescu Aurelian, Tuzu Vasile Iarca, Turloiu Corina Nicoleta.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective., 2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 260.000 lei., 3. Bilantul contabil la 31.12.2011 inregistrat la autoritatea fiscala competenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat pe ultimii 3 ani, 2. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratie privind partea/partile din care rezulta ca sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontractante vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractant. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontractant in original sau in copie legalizata., 3. Informatii privind asociatii (daca este cazul): Oferta depusa de o asociatie de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii.b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asocierec)Structura asocierii nu va fi modificata, pe durata executiei contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului., Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) a unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie minim de 230.000, 3 lei, fara TVA, pentru executantul de lucrari. Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/ client din Romania trebuie sa fie insotita de copia contractului, de recomandarea in copie din partea beneficiarului /clientului respectiv si de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractul similar de executie lucrari. Perioada de 5 ani pentru dovedirea experientei similare de executie se va raporta la data limita de depunere (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul)., 5. Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii: a sef santier inginer constructii - dovada experientei profesionale se va face prin CVb manager de proiect care va prezenta un certificat de absolvire ?Manager proiect? ? COD COR 241919, emis de o institutie acreditata in acest sens. 1. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001., 2. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: PA = (Pret minim/Pret n ) x 80, 00
Durata de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Descriere: Punctaj maxim= 20, 00 puncte. Durata de garantie a lucrarii este de minim 1an si maxim 3 ani. Ofertele cu durata de garantie mai mica de 1 an vor fi declarate neconforme iar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 3 ani nu se vor puncta suplimentar. Pentru garantia de 3 ani se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel: Punctaj obtinut = (Termenul oferit / Termenul maxim ) * 20.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP sau de la sediul Primariei comunei Merei (localitatea Merei, comuna Merei, judetul Buzau), pe suport electronic, gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 08:55