Achizitie publica - Construire cladire Gradinita , imprejmuire , fosa vidanjabila , bransament apa , brabsament gaze si parcare
Detaliu pentru invitatia numarul 353359
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353359/04.09.2013
Denumire contract: Construire cladire Gradinita , imprejmuire , fosa vidanjabila , bransament apa , brabsament gaze si parcare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI DELENICod fiscal: 4541203, Adresa: sat Deleni /comuna Deleni judetul Iasi, Deleni, Telefon: 0232/732.070; 0730.708.454, Fax: 0232/732043
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Deleni /comuna Deleni judetul Iasi, Deleni, Romania, cod postal: 707165, telefon: +40 232732070, fax: +40 232732043, persoana de contact: Elena Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Deleni, sat Deleni , jud.Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire cladire Gradinita , imprejmuire , fosa vidanjabila , bransament apa , brabsament gaze si parcare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Gradinita parter + etaj , cu 8 sali de clasa plus spatii conexe desfasurarii activitatii conform proiectului , instalatii sanitare , instalatii electrice , instalatii termice , fosa vidanjabila , imprejmuire , spatii verzi , alei , accese , parcaje , platforme betonate , rampe de acces si zid de sprijin.Mentionam ca valoarea estimata a achizitiei , conform devizului general al proiectului este de 2139014lei fara TVA, din care 99635 lei fara TVA , respectiv 4, 88 % reprezinta cheltuieli cu diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 139, 014 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiri de participare este 40780 ronPer. de valab. a garantiei de particip. este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere / primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Formele de constituire pot fi potrivit art.86 al.(1)dinHG925 / 2006 prin: prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurare sau prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ( contul autoritatii contractante , contnr.Ro 89TREZ4095006XXX000549 )sau depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractanteAutorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita conf.art. 87(al.1)atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din gar. de particip.o suma care se va calculaconform art. 278-1, (1), lit b, din OUG 34/2006, . IMM-urile beneficiaza de red. de 50% la gar.de participare . Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de particip., in cuantumul si forma soli., vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau deo societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMMurilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise/elaborate de operatorii economici cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original, conform art.5 alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2001.Cerinta 1.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.- Se va completa formular12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator daca este cazul, acestia nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006.Cerinta 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator daca este cazul . Cerinta 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se va completa Formularul 6Cerinta 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Ec. Prigoreanu Dumitru- primar , c.j.Petraru Florin ? secretar , Boboc Mihai ? contabil , Lacureanu Mariana ? inspector asistent , Gaina Anisoara? referent , Ing.Malanca Dan ? inspector , Vornicu Mihai ? refernt sup., Ing.Nita Elena ? inspector sup., c.j.Aioanei Florin Vasile ? consilier juridic , - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica sitertului sustinator daca este cazul. - Se va completa Formularul A Cerinta 5-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular .Cerinta 6-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular 12C Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluiin original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.. Din certificatul constatator trebuie sa reiese ca activitatea similara cu obiectul contractului este autorizata conform Legii 359/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contractpe care o va realiza .In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privindcifra medie de afaceriin domeniul de activitate aferent contractului , pe ultimii 3 ani (2010 , 2011 , 2012).Se solicita dovada realizarii unei cifre de afaceri mediiin ultimii 3 ani de minim 4078758 leifara TVA .Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se solicita prezentarea de documente doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele pot fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul".Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile L346/2004 beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri(pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5 ? Se vor prezentaInformatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul)., Cerinta 4 ? Declaratie cu informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului .. Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal cu urmatoarele atributii si competente: a) Responsabil tehnic cu executia ;b)Responsabil cu asigurarea controlului calitatii lucrarilor .c) Responsabil securitate si sanatate in munca (SSM).d) Sef de santier- absolvent al unei facultati de profil ? constructii civile cu experienta profesionala similara min.3 ani sau participarea la cel putin un proiect similar., Cerinta 3- Declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executialucrarii Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta 2 - informatii privind asocierea . In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de calificare. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta 1 ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;Se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista care sa prezinte cel putin unul, maxim 2 contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 2000000lei. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele pot fi prezentate incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei privind experienta similara, se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cerinta 1 -Ofertantii vor face dovada detinerii, implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor ( certificare ISO9001 sau echivalent) specific domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata, valabila la data limitadepunerii ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor pentru partea de contract ce se va realiza ., Cerinta 2 ? Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de protectie a mediului pentru activitatile de executie de lucrari specificedomeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata - certificare ISO 14001 sau echivalent, valabila la data limita depunerii ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecareasociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem deasigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru partea de contract ce se va realiza ..Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 08:14