Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 196 cu destinatia de cresa


Detaliu pentru invitatia numarul 321766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRADINITA NR.196
Numar invitatie: 321766/13.03.2012
Denumire contract: Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 196 cu destinatia de cresa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR.196Cod fiscal: 4400948, Adresa: STRADA PLUTONIER PETRE IONESCU NR 76 SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 0213460636, Fax: 0213450636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PLUTONIER PETRE IONESCU NR 76 SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 32396, telefon: +40 213460636, fax: +40 213460636, persoana de contact: ANA POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 196 cu destinatia de cresa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 196 cu destinatia de cresa? ( proiectare si executie, inclusiv dotari si echipamente)
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 911, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 9.351, 14 lei.Operatorii economici vor avea obligatia de a vira in timp util garantia de participare astfel incat la data deschiderii ofertelor sa fie facuta dovada existentei in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO17TREZ7035006XXX013299deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Text extras din: Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (inclusiv TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se va completa in conformitate cu formularul nr.10 ;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contr;Decl pe propria raspundere priv neincadrarea in dispozit art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si compl prin Leg337/2006, cu modificarile si compl ult;cazier judiciar; cazier fiscal;Certif de partic la licitatie cu oferta independenta?-Se va completa cf form nr.10 A;Se va completa conform formularului nr.10 A;Certif de participare cu of independenta, cf Ord pres Aut Nat pt Regl si Monit Achiz Publ nr. 314/2010 priv punerea in aplicare a certif de participare la licitatii cu oferta indep;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Of/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Factori de decizie: Ana Popa, Parvu Mirela, Gheorghe Rita, Mihai Cristina;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia soc are sediul social, in copie stampilata si scris conf cu orig;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valab la data deschiderii of; Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in original / copie legalizata/copie conform cu originalul), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a tribuire catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la notariat.Autorizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) tip B si C2A.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 aniDeclaratie privind cifra medie de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani 34.031.660 lei fara TVA, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 RonAnul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 RonIn cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar peultimii 3 ani vizate si inregistrate la organele competente, inclusiv toate anexele la acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se solicita prestarea/ducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani a 1 contract/maxim 3 contracte de servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caror valoare totala sa fie de 215.000 LEI fara TVA., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala egala cu14.000.000 LEI fara TVAValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 RonAnul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 Ron, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, Cerinte minime obligatorii : -1 inginer diplomat de specialitate constructii civile-1 inginer diplomat de specialitate instalatii-1 specialist verificator de proiecte atestatat in domeniul lucrarii potrivit legii-1 inginer diplomat/inginer colegiu/economist, specialisti in documentatii tehnice, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Cerinta minima obligatorie: -1 coordonator de proiect cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin unproiect similar( inginer diplomat), Cerinta minima obligatorie: -1 sef santier executie cu experienta profesionala inconstructii civile( inginer diplomat) , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta minima obligatorie: - 1inginer diplomat specialitate constructii civile, Cerinta minima obligatorie: - 1 inginer diplomat specialitate instalatii, Cerinta minima obligatorie: - 1 electrician/inginer diplomat/inginer colegiuinstalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului, Cerinta minima obligatorie: - 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeazasa fie executata sau contract cu o firma de specialitate, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului;, Cerinte minime obligatorii: - 1 manager al sistemelor de management al calitatii;
- 1 manager al sistemelor de management de mediu- 1 inspector SSM, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Conform Lege nr. 10/1995 - privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare-1 responsabil CQ, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Of tr sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de un numar minim de utilaje, instalatii, echip teh, mijl de transport, lab si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari : -Buldoexcavator ? 3 buc-Excavator ? 1 buc-Incarcator frontal- 2 buc-Autobasculante? 5 buc-Pompa de beton ? 1 buc-Motopompa ? 1 buc-Cilindru compactor -2 buc-Vibrator de beton ? 2 buc-Placi compactoare ? 2 buc-Statie de betoane ? 1buc-Grup electrogenAt cand un gr de op ec dep of comuna, capac tehn se demonstr prin luarea in consid a res tuturor membrilor grupului.Comis de eval are dreptul de a verif cele declarate de de of, event neconcordante intre cele decl si ceea ce exista, putand duce la descalificarea of., Inf priv partea din contr pe care op ec are, event, intentia sa o subcontr.Daca este cazul, of are oblig de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din val contr de exec care va fi indeplinit de catre subcontract, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul ac, Informatii privind asociereaIn caz unei asoc, asociatii tr sa preze doc solic lacap.III.2.1.a) Sit pers a cand sau of, III.2.1.b) Capac de exercitare a activ prof, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capac teh si/sau prof, III.2.4) Stand de asig a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Stand de protectia mediului.In cadr doc de calif se va prez acordul de asoc care tr sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in sit in care of este decl castig), obligativitatea leg asocierii in cazul atrib contr de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Prezentarea certificatului ISO 14000sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de managementprivind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
83.57
Descriere: ) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 65 de puncte; b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X65 puncte;Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
19.29
Descriere: a) pt ce mai mare durata de garantie acord lucr ce fac ob contr se acorda 15 de pct;b) pt durata de garantie durata de garantie acord lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat (15).Durata garantiei acordata lucr ce fac ob contr tr sa fie de min 24 (duazecisipatru) luni si maxim de 60 (saizeci) luni. Orice of a unei durate de garantie acord lucr ce fac ob contri, mai mica de 24 (duazecisipatru)luni atrage dupa sine declararea of ca neconforma. Orice of peste durata de garantie maxima impusa nu va fi punct suplim, urmand ca punct aferent sa se acorde proport.Of vor tine seama la declararea duratei de garantie acordata lucr de preved legisl in vig pt toate lucr si materialele folos pt exec lucr. Of care nu respecta legisl in vig priv garantia acord lucr vor fi decl of neconforme.
Durata de garantie acordata produselor detamplarie PVC
12.86
Descriere: a) pt ce mai mare dur de garan acord prod de tampl PVC acord se acorda 10 de pct;b) pt dur de garan acord prod de tampl PVC mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acor astf: P(n) = (dur de garantie(n)/ dur de garan maxi) x punct max alocat (10). Dur de garan acor prod de tampl PVC tr sa fie de min 24 (douazecisipatru) luni si max de 60 (saizeci) luni.Of unei durate a garan acord prod de tamplarie PVC mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea of cf art. 36 alin. (2) lit a) din HG 925/2006 actualiz.Orice of peste durata de garantie max imp nu va fi punct suplim, urmand ca pct af sa se acorde proportional.In sit in care nu acorda o durata de garan unica pttoate prod de tamplarie PVC ce se vor monta in cadrul contr se va evalua si se va puncta cea mai mica durata de garan acord unui produs de tampl PVC.Vor fi punct si ev numai duratele de garan dovedite prin certif de garan, prez in orig sau copie legaliz, acordate numai de catre prod/producatorii prod de tampl PVC.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
12.86
Descriere: a) pentru ofertacu cel mai mic termen de executie se acorda10 puncte; b) celelalte oferte cu alt termen de executie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi =Tminim / Toferit X 10puncte, unde Tminim este termenul de executieminim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate. Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor. Tminim = 12 luni, Tmaxim = 14 luni;Orice of a unui termen de exec a lucrarilor ce fac ob contr, mai mic de 12 (douasprezece )luni nu va fi punct suplim, urmand ca punct af sa se acorde proportional. Orice of peste term de exec max atrage dupa sine declararea of ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP; www.e-licitatie.ro; Sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer