Achizitie publica - ?Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 241 cu destinatia de cresa
Detaliu pentru invitatia numarul 322129
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322129/16.03.2012
Denumire contract: ?Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 241 cu destinatia de cresa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA NR.241 PESTISORUL DE AURCod fiscal: 4340307, Adresa: STR. ROTUNDA NR.19 SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 0213482910, Fax: 0213482910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4 Bucuresti Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sector 3, Str Parfumului Nr 2-4 Bucuresti Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 241 cu destinatia de cresa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Construire cladire multifunctionala in incinta curtii Gradinitei Nr. 241 cu destinatia de cresa? ( proiectare si executie, inclusiv dotari si echipamente)
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 013, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 9.061, 34 lei.Operatorii economici vor avea obligatia de a vira in timp util garantia de participare astfel incat la data deschiderii ofertelor sa fie facuta dovada existentei in contul autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO17TREZ7035006XXX013299deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Text extras din: Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conformArt. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Se vacompletain conformitate cuformularul nr.10 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- cazier judiciar- cazier fiscalDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-Se vacompleta conform formularului nr.10 A.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Factori de decizie: Iorga Mihaela, Sandu Liliana, .Unga Mioara, Cucu Georgeta Panait MirelaCertificate de atestare fiscalaCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice strainePersoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic (in original / copie legalizata/copie conform cu originalul), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a tribuire catre ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la notariat.Autorizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) tip B si C2A.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectivaDeclaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv lista princ serv exec in ult 3 aniO lista a princip serv prestate in ult 3 ani, continand val, perioade de prestare, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt aut contr sau clienti privati. Prestarile de serv se conf prin prez unor certif/docum emise sau contrasemnate de o aut ori de catre clientul privat benef.In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiect, op ec nu are posib obtinerii unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstr prest de servicii se realiz printr-o decl a operatorului economic.Se sol indepl si finaliz in ult 3 ani a 1 contract/maxim 3 contracte de servicii de proiec document teh ec faza PT+ DE pt serv similare, "serv duse la bun sf", a caror val tot sa fie de 187.000 LEI fara TVA, Val vor fi exprin lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron;Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 Ron, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul exec lucr si preciz daca au fost ef in conf cu normele prof din domeniu si daca au fost duse la bun sf.Se sol indepl si final in ult 5 ani a unui contr de lucrari de lucrari de natura similara, "lucrari exec si duse la bun sfarsit" / "contr de lucrari finalizat" avand o val /valoare totala egala cu11.900.000 LEI fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 = 3, 6827 Ron;Anul 2009 = 4.2373 RonAnul 2010 = 4.2099 Ron, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, Cerinte minime obligatorii : -1 inginer diplomat de specialitate constructii civile;
-1 inginer diplomat de specialitate instalatii ;
-1 specialist verificator de proiecte atestatat in domeniul lurarii potrivit legii;
-1 inginer dipl/ing colegiu/ec, specialisti in documentatii tehnice, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Cerinte minime obligatorii: - 1 sef santier executie cu experienta profesionala inconstructii civile( inginer diplomat) , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Cerinte minime obligatorii: -1inginer diplomat specialitate constructii civile, Cerinte minime obligatorii: - 1 inginer diplomat specialitate instalatii, Cerinte minime obligatorii: - 1 electrician/inginer diplomat/inginer colegiuinstalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului, Cerinte minime obligatorii: - 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeazasa fie executata sau contract cu o firma de specialitate, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului;, Cerinte minime obligatorii: - 1 manager al sistemelor de management al calitatii ;
- 1 manager al sistemelor de management de mediu;
- 1 inspector SSM, Inf ref la pers/organis teh de special de care disp sau al carui angaj de partic a fost obtinut de catre cand/of, in sp pt asig contr cal.-1 resp CQ cu decizia interna de numireConform Lege nr. 10/1995 - privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, O decl ref la util, inst, echip teh de care poate disp op ec pt indepl corespunz a contr de lucrari.Of tr sa faca dovada ca poate disp (inprop, leasing sau prin contr/ conv de inchir) de util, instal echip teh, mijl de transp, lab si alte mijloace fixe, necesare pt indepl contr de lucrari si anume: Buldoexcavator ? 3 buc;Excavator ? 1 buc;Incarcator frontal- 2 bucAutobasculante 12 ? 35 tone ? 5 buc;Pompa de beton ? 1 buc;Motopompa ? 1 buc;Cilindru compactor -2 buc;Vibrator de beton ? 2 buc;Placi compactoare ? 2 buc;Statie de betoane ? 1buc;Grup electrogenAt cand un grup de op ec dep ofcomuna, cap tehn se demonstr prin luarea in consid a resur tuturor membrilor grup.Nota: Comisia de ev are dreptul de a verifica cele decl deof, event neconcordan intre cele decl si ceea ce exista, putand duce la descalif of.Se va prez docum care atesta detinerea (dot proprie/inchir sau alte formede punere la disp) a utilaj, instal, echip teh si labor implicate in realizarea contr., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Inf priv asocIn cazul unei asocieri, asoc tr sa prez doc solic laSituatia pers a cand sau of, b) Capac de exerc a activitatii profesionale, Cap ec si fin, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia mediului.In cadrul docum de calif se va prez acordul de asoc care tr sa cuprinda cel putin: lista tuturor asoc, nominaliz liderului de asoc, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pt indepl contri, imputern liderului asoc de a se obliga si de a primi instr de la si in numele asoc, individ si colectiv, clauze in care asoc sunt oblig sa ramana in asociere pe intreaga durata a contr (in sit in care of este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalentemise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de managemental calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitieiSe accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii de catreofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei., Prezentarea certificatului ISO 14000sau alt certificat echivalent emise de organisme independente, careconfirma implementarea si mentinerea unui sistem de managementprivind protectia mediului de catre ofertant.Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea simentinerea unui sistem de management privind protectia mediuluide catre ofertant., Decl din partea reprez legali ai of in care se vapreciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la protectia med si ca acestea se vor respecta pe parcursul indepl contrde lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: a) pt of financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 65 de puncte;b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 65 puncte; Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
15
Descriere: a) pt ce mai mare dur de garantie acordata lucr ce fac ob contr se acorda 15 de puncte;b) pt dur de garantie durata de garantie acord lucr ce fac ob contr mai mica decat cea prev la lit. a) punct se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [ 15 ].Durata garantiei acordata lucr ce fac obiectul contr tr sa fie de min 24 (duazecisipatru) luni si maxim de 60 (saizeci) luni.Orice of a unei durate de garantie acord lucr ce fac ob contr, mai mica de 24 (duazecisipatru)luni atrage dupa sine decl ofca neconf. Orice of peste durata de garantie max impusa nu va fi punct supl, urmand ca punct aferent sa se acorde proport.Of vor tine seama la decl duratei de garantie acordata lucr de preved legisl in vig pt toate lucr si materialele folospt exec lucr. Of care nu respecta legisl in vigprivgarantia acordata lucrarilor vor fi decl of neconf.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
10
Descriere: a) pentru ofertacu cel mai mic termen de executie se acorda10 puncte;b) celelalte oferte cu alt termen de executie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 10 puncte, unde Tminim este termenul de executieminim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate.Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor. Tminim = 12 luni; Tmaxim = 14 luni ;Orice of a unui term de exec a lucr ce fac ob contr, mai mic de 12 (douasprezece )luni nu va fi punct suplim, urmand ca punct af sa se acorde proport; Orice of peste term de executie max atrage dupa sine decl of ca neconf.
Durata de garantie acordata produselor de tamplarie PVC
10
Descriere: a) pt ce mai mare dur de garantie acord prod de tampl PVC acord se acorda 10 de pct; b) pt dur de garan acord prod de tampl PVC mai mica decat cea prev la lit. a) pct se acorda astf: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie max) x punct max alocat ( 10 ).Durata de garantie acord prod de tampl PVC tr sa fie de min 24 (douazecisipatru) luni si max de 60 (saizeci) luni. Of unei durate a garan acord prod de tampl PVC mai mica de 24 de luni atrage dupa sine desc of conf art. 36 alin (2) lit a) din HG 925/2006 actualOrice of peste dur de garan max imp nu va fi punct supl, urm ca punct af sa se acor proport.In sit in care nu se acord o dur de garantie unic pttoate prod de tampl PVC ce se vor monta in cadrul contr se va eval si se va punc cea mai mica durata de garan acord unui prod de tampl PVC. Vor fi punct si eval numai durat de garan dov prin certif de garan, prez in orig sau cop legal, acord numai de catre prod/producatorii prod de tampl PVC.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-liciatie.ro Sectiunea Documente si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 13:00