Achizitie publica - Construire cladire P+E+M in vederea amenajarii centrului de integrare sociala ACASA
Detaliu pentru invitatia numarul 352376
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352376/09.08.2013
Denumire contract: Construire cladire P+E+M in vederea amenajarii centrului de integrare sociala ACASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 18925999, Adresa: strada BOGDAN VODA nr. 14, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262-311001, Fax: 0262-311069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada dragos vodanr. 35, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 262314579, fax: +40 262314579, email: [email protected] persoana de contact: daniela peter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada dragos vodanr. 35, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 262314579, fax: +40 262314579, [email protected] , persoana de contact: daniela peter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire cladire P+E+M in vederea amenajarii centrului de integrare sociala ACASA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire cladire P+E+M in vederea amenajarii Centrului Social de integrare sociala ACASA.Cladirea va fi predata la cheie avand si dotarile necesare. Valoarea totala maxima a obiectivului de investitii este de 1.325.495 lei fara TVA si cuprinde valoarea cheltuielilor de constructii montaj (C+M)de 1.243.980 lei fara TVA si cheltuieli pentru dotari in suma de 81.515 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 325, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 26.000 lei pentru si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul Directiei de Asistenta SocialaSIGHETU MARMATIEI RO70TREZ4375006XXX002259 , STR.DRAGOS VODA NR.35 cod fiscal 18925999, JUD.MARAMURES, COD postal 435500 ; Perioada de valabilitate 90 zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat/ conditionat . Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12.Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.278^1 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Documentul care atesta garantia de participare va fi prezentat separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior;NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare in original, in afara plicului vor fi respinse la deschidere.data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi data de 05.07.2013 curs BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (4) din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta va fi05.07.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Declaratie privind eligibilitatea- Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 Formular nr.1. In cazul unei asocieri, acesta cerinta trebuie indeplinita de toti asociatii. In cazul sustinerii, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.2Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor a impozitelor si taxelor locale(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ..conform cu originalul"), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul de atestare fiscala, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ..conform cu originalul"), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazurile prevazute la art. 11 alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006, autoritatea contractanta va accepta si prezentarea de documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelorIn cazul unui asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, cerinta va fi indeplinita si de tertul sustinator numai in ceea ce priveste lit. a, c si c¹ de la art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de catre toti asociatii.3A. Certificat de participare cu oferta independent cf Ordinului 314/2012- Formular 3A4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4 .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.In cazul unei asocieri acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.In cazul subcontractarii acesta cerinta trebuie indeplinita de toti subcontractantii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Persoanele responsabile pentru procedura: Georgeta Delescu ? director, Vasile Balea ? contabil sef, Dumitru Gampe ? jurist, Daniela Rednic- administrator, Claudia Gampe- monitorizare proiect, Alexandru Szilagyi- responsabil investitii, Sara Ivanciuc- achizitii, Mirela Cudrici- monitorizare financiar, 5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Persoane juridice/fizice romane. Certificat constatatorONRC - in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul- Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii, referitor la partea din contract pe care o vor indeplini.In situatiile prevazute la art.11, alin. 4 si 5 din H.G. 925/2006 se accepta si documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, se va atasa o imputernicire generala pentru persoana care semneaza oferta, prezentata in original care va insoti scrisoarea de inaintare a documentelor ofertelor.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, acestea trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Persoane juridice/fizice straine-1.actul constitutiv al ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata - original / copie legalizata/ copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? insotite de traducereautorizata in lb. romana ; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Completarea formularului nr. 6- Fisa cu informatii generale;b) Prezentarea bilanturilor contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 (impreuna cu anexele acestora), vizate si inregistrate de organele competente (copie lizibila cu mentiunea ..conform cu originalul");c) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani- completarea formularului nr.7Atunci cind un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2.600.000 lei . Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat de BNR. in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).I.M.M-urile beneficiaza de reducere 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor jurudice existente intre operatorul economic si tertul respectiv.In acest caz ofertantul va prezenta un Angajament privind sustinereaeconomica si financiara a ofertantului prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate conf. Prevederilor art.11^1 din H.G.925/2006.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie saasigure dreptul autoritatii contractante de a solicta in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In caz contrar, va fi considerat document lipsa, fiind lovit de nulitate absoluta si oferta va fi considerata inacceptabila. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf prevederile art. 180, 181 lit.a, c1 si d si 69¹ din O.U.G.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, daca sunt., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ; Dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara se va face prin prezentarea de copii relevante din urmatoarelor documente: - certificari care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizari daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Experienta similara sa fie cel putin egala cu1.243.000 lei -valoarea cumulata a lucrarilor executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate ., 2.Declaratie privind utilajele, echip/ tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului pentru urmatoarele utilaje: excavator / buldoexcavator ; schela metalica tubulara ; autoutilitara transport marfa ; autobasculanta., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se vor prezenta CV-uri si Fisa postului sau orice alt document doveditor din care sa rezulte functia pe care a activat pentru persoanele raspunzatoare de indeplinirea contractului, Se solicita minimum urmatoarele persoane responsabile pentru executia lucrarilor:
1. Coordonator/manager proiect ( lucrare)
2. Responsabil privind asigurarea controlui calitatii cu experienta profesionala specifica al carui angajament de participare a fost obtinut.
Cerinte minime ce trebuie indeplinite: experienta profesionala specifica: cel putin un contract/proiect in care sa fi activat pe o functie similara (inclusiv responsabil calitate: CQ sau similar
3. Sef santier
4. Responsabil tehnic cu executia atestat al carui angajament de participare a fost obtinut.
, sa detina atestat emis de catre un origanism abilitat.Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniu constructii civile.
5. Responsabil securitate si sanatate in munca.Informatiile referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatiile referitoare la studiile si pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se vor prezenta copii pentru contract munca sau declaratie de disponibilitate, copii diplome sau atestat pentru urmatoarele categorii de muncitori calificati: dulgheri, fierari betonisti, zidari, zugravi, instalatori, electricieni, tamplari, tinichigii, sudor. Standard de calitate referitoare la mediu. Certificatul SR EN ISO 14001, sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului(copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul"), valabil valabil la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul SR EN ISO 9001, sau echivalent, privind Sistemul de management al calitatii (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 10:55