Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU POST DE POLITIE ? COMUNA BRANCOVENESTI, JUDETUL MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 328357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BRINCOVENESTI(PRIMARIA BRINCOVENESTI)
Numar invitatie: 328357/31.05.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU POST DE POLITIE ? COMUNA BRANCOVENESTI, JUDETUL MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRINCOVENESTI(PRIMARIA BRINCOVENESTI)Cod fiscal: 4591465, Adresa: BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303, Brancovenesti, Telefon: 0265/550112, Fax: 0265/550320
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 0265550112, fax: +40 0265550320, persoana de contact: FERENCZ ORDOG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRINCOVENESTI, JUD. MURES, NR. 303, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 0265550112, fax: +40 0265550320, persoana de contact: FERENCZ ORDOG
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE CLADIRE PENTRU POST DE POLITIE ? COMUNA BRANCOVENESTI, JUDETUL MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este initiata in scopul atribuirii contractului de executie lucrari pentru proiectul CONSTRUIRECLADIRE PENTRU POST DE POLITIE ? COMUNA BRINCOVENESTI, JUDETUL MURES
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.400 lei (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 aliniatele (1) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO84TREZ4775006XXX002146;Trezoreria Municipiului Reghin Cod Fiscal: 4591465 Titular cont: COMUNA BRINCOVENESTI.In conformitate cu prevederile art. 2781din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, adica 1700, 50 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea castigatoare (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%).Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata de executie propriu-zisa a lucrarilor si garantia acordata lucrarilor executate. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu prevederile art.92 aliniatul (4) literele (a) si (b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.1 - Se va prezenta in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 ?Formularul Nr.2 - Se va prezenta in original.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, din care sa rezulte LIPSA obligatiilor scadente la plata in ultima luna anterioara datei limite de depunere a ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.3 - Se va prezenta in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea si derularea si finalzarea procedurii de atribuire sunt: -Ordog Ferencz - primar-Zsigmond Ambrus - viceprimar-Salageanu Aurica - secretar-Zsigmond Sz. Nicolae - contabil-Gorboi Stefan - consilierDeclaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul Nr.4. - Se va prezenta in original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul Nr.5 - Se va prezenta in original. Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Certificatul trebuie sa fie emis emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara: - Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale - Ciframedie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minimum 300.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-Copie dupa bilantul contabil la 30.06.2011 sau bilantul contabil la 31.12.2010 pentru operatorii economici care nu au obligatia depunerii bilantului la 30.06.2011.-ultima balanta de verificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala.- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care varaspunde de indeplinirea contractului, insotita de CV-urile persoanelornominalizate., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: - Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista experienta similara: - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare seconsidera prezentarea a unui contract similar (executie lucrari constructii civile) cu o valoare minima de 170.000 lei. Se lucrari similare: executie lucrari constructii civile.-Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie dinpartea beneficiarului/clientului;
-Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experientasimilara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentruautenticitatea procentului de participare;
-Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul). Informatii privind standarde de asigurarea a calitatii: - Certificat ISO 9001 - Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte, Informatii privind standarde de protectie a mediului: - Certificat ISO 14001 - Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinireaacestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer