Achizitie publica - Construire clopotnita si casa mortuara ? Parohia Mihai Viteazu ? Biserica ?Sf. Mare Mucenic Dimitrie? Jud. Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 348052
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348052/05.06.2013
Denumire contract: Construire clopotnita si casa mortuara ? Parohia Mihai Viteazu ? Biserica ?Sf. Mare Mucenic Dimitrie? Jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Mihai Viteazu (Primaria Mihai Viteazu)Cod fiscal: 4860016, Adresa: str. Principala nr.46, Mihai Viteazu, Telefon: 0241/ 767130, Fax: 0241/ 767130
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr.46, Mihai Viteazu, Romania, cod postal: 907190, telefon: +40 241767130, fax: +40 241767130, persoana de contact: Elena Poteleanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: tr. Principala nr.46, Mihai Viteazu, Romania, cod postal: 907190, telefon: +40 241767130, fax: +40 241767130, persoana de contact: Elena Poteleanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire clopotnita si casa mortuara ? Parohia Mihai Viteazu ? Biserica ?Sf. Mare Mucenic Dimitrie? Jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a achizitiei este de 468442 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - executia lucrarilor :425857 lei fara T.V.A.- cheltuieli diverse si neprevazute(10%) :42585 lei fara TVALa stabilirea valorii pentru cheltuieli diverse si neprevazutese va aplica in mod obligatoriu procentul de 10 % la valoarea ofertata pentru executia lucrarilor si se vor evidentia separat.
II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 8500leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire conform art.86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4248 lei.Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitate de constituire conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazierul fiscal al operatorului economic;
- Se va atasa cazierul judiciar al operatorului economic;
- Se va atasacertificat echivalent pentru persoane juridice straine, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 (daca este cazul)Nota: Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: -Se va atasa Formularul nr. 3 completat(certificat de participare cu oferta independenta) in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus-mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/.i/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (original): Grameni Gheorghe-primar, Poteleanu Elena- Secretar, Ganea Steliana ? Contabil, Consilier local (Viceprimar) ? Ciamatu Hiristache; Consilier local? Dragoi Eugen; Consilier local ? Burcea Ion; Consilier local ? Costache Adrian; Consilier local ? Dumitru Florin-Laurentiu; Consilier local ?Dragan Toma; Consilier local ? Dragoi Marin; Consilier local ? Geama Tanase; Consilier local ? Dumitru Tudor; Consilier local ? Ichim Vasile; Consilier local ? Solomon Dorin; Consilier local ? Patru Petre; Consilier local ? Florescu Gheorghe;in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre asociat/tert sustinator/subcontractant (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat, datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;Nota: (1) In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritati publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea si pentru sediile secundare/punctele de lucru implicate in derulareacontractului.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: -Se va completa Formularul nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, in originalNota: Fiecare asociat, tert sustinator si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legal. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Note: a) Operatorii economici din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (I.M..M) care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere cu 50% a nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiei de participare solicitate prin documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, operatorii economici incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta obligatoriu documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.c) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoriaIMMd) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Modalitatea de indeplinire: -Sustinerea va fi dovedita prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate (Formularul nr. 7? Angajament tert sustinator financiar).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe anii 2010, 2011, 2012, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente, copie lizibila conform cu originalul).Modalitatea de indeplinire: -Bilanturile aferente ultimilor 3 ani, inregistrate la organele fiscale competente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta 1
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 200000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010:
Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei
Anul 2012 - 1 euro = 4, 4560 leiModalitatea de indeplinire:
Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, ce trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, neconditionat, in vederea finalizarii contractului..Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul nr. 15, - Formularul nr.16 si Formularul nr.17Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
- In cazul subcontractarii se va prezenta Declaratie privind subcontractantii - Formular nr. 13 (original), partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.
- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 46, (original), in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorModalitatea de indeplinire: Prezentare Formular nr. 10-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului(original).Pentru persoanele nominalizate in Formular nr.10 se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri - conform Formular nr. 11 (original), ;
- Diplome de studii (copie lizibila conform cu originalul);
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor (copie lizibila conform cu originalul);
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12(original), - pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 10, Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune pentru executia lucrarii de :1. Schela metalica extensibila2. Convertizor sudura3.Grup termic de sudura4. Electropompa de joasa presiune pentru apa5. Excavator pe pneuri6. Vibrator de interior pentru beton7. MAI mecanic cu motor termicModalitatea de indeplinire: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (original) ?Formular nr.9- documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari (copie lizibila conform cu originalul)., Cerinta 1Operatorul economica executat cel putin: ?o lucrare similara, in ultimii 5 ani, avand ca obiect construire cladire, in valoare de cel putin 110000 lei fara TVA;Modalitate de indeplinire: - declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (original) ? Formular nr.8-certificari de buna executie conform art. 188 alin.3 lit.a (original sau copii, conform cu originalul)Nota: - Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele documente trebuie sa indicebeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta documente relevante pentru contractele de subcontractare sau asociere.- Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se accepta si prezentarea unui document in care se mentioneaza ca auditulde certificare a fost finalizat urmand a se primi certificarea propriu-zisa.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociatpentru partea sa de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata (min. 12 luni, max. 24 luni)
46.67
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor nu va putea fi mai mica de 12 luni calendaristice. Ofertele cu o perioada de garantie mai mica de 12 de luni calendaristice vor fi declarate neconforme Ofertele cu o perioada de garantie mai mare de 24 de luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie acordata va fi exprimata in ?luni calendaristice?. Punctajul se va acorda proportional.
Durata de executie a lucrarilor (max. 6 luni, min. 5 luni)
23.33
Descriere: Durata maxima executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 6 luni calendaristice. Pentru o durata de executie mai mare de 6 luni calendaristice, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de executie mai mica de 5 luni calendaristice oferta nu va fi punctata suplimentar. Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ?luni calendaristice?. Punctajul se va acorda proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 17:39