Achizitie publica - Construire Complex Sportiv Multifunctional "Stadionul Mic",Sfantu Gheorghe
Detaliu pentru invitatia numarul 330474
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330474/26.06.2012
Denumire contract: Construire Complex Sportiv Multifunctional "Stadionul Mic", Sfantu Gheorghe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Scolar Sfantu GheorgheCod fiscal: 24952289, Adresa: Str. Dr. Victor Babes Nr. 4C, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0367412080, Fax: 0367412081
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Victor Babes Nr. 4C, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520004, telefon: +40 367412080, fax: +40 367412081, persoana de contact: Aron Nemes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Clubului Sportiv Scolar, Cancelarie, Str. Dr. Victor Babes Nr. 4C, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520004, telefon: +40 367412080, fax: +40 367412081, persoana de contact: Aron Nemes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Complex Sportiv Multifunctional "Stadionul Mic", Sfantu Gheorghe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de constructii, instalatii pentru obiectivele cuprinse in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 868, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 20000 lei;perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile; modalitatea de constituire conform reglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara, operatorii economici vor utiliza Formularul 20. In cazul constituirii prin virament bancar, operatorul economic poate prezenta un ordin de plata sau o fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 5 lit. a din HG 925/2006. Acest virament se va face in contul RO41TREZ2565005XXX004159 al Clubului Sportiv Scolar Sfantu Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 24952289. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie vor fi prezentate in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere conf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile inclusiv, de la data de primire a ofertelor. Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. In cazul in care ofertantul/ofertantii vor formula in scris o contestatie la CNSC instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin (1) si alin (2) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului, fara TVA se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care garantia de buna executie se constitue prin scrisoare de garantie bancara, ofertantii vor prezenta Formularul 21.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 ? Declatatia privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006). Prezentarea Formularului 1 ? completat/ semnat/stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat. De asemenea in situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului 3 ? completat/semnat/ stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.Cerinta 3 ? Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat in luna amterioara celei in care se depunue oferta , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Documentele solicitate mai sus vor fi prezentate in original, sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate fiscale.Cerinta 4 ? Declaratia privind conflictul de interese conf. art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentarea Formularului 4 ? completat/semnat/stampilat. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Keresztely Irma, inspector scolar general, Baila Maria inspector scolar general adjunct, Foldes Iren contabil sef ISJ Covasna, Nemes Aron director CSS, Vari Adriana contabil sef CSS, Szilagy Janos jurist, Virag Ana responsabil tehnic. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat. De asemenea in situatia in care ofertantul are subcontractanti, fiecare dintre acestia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 5 ? Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea Formularului 5 ? completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat/stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat Cerinta 1 - Persoane juridice romane vor atasa Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate si activitati specifice obiectului contractului.Persoanele juridice vor prezenta certificatul constatator in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. In cazul in care ofertantul este o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Cerinta 2 ? Persoane juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartanenta din punct de vedere profesional. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, traducere autorizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani a ofertantului, sa fie: minimum 7.500.000 lei. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2 Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detina in proprietate/inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor technice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Cerinte minime: 1 excavator, 1 buldozer, 1 autobasculanta, 1 autobetoniera, 1 pompa turnare beton, echipament vibrare beton, 1 masina de sudat;Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ichirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor implicate in realizarea contractului., Cerinta 3 Prezentarea listei principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, lista care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada derularii cel putin a unui contract similar, care sa fi avut ca obiect executia de lucrari in valoare de 3.868.000 lei. Se va prezenta dovada prin contract/proces verbal de receptie/document constatator, Cerinta 4. Prezentarea unui acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Documentele de calificare vor fi cuprinse pentru fiecare dintre operatorii economici, in cadrul asocierii, in volume distincte. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulativ). Daca operatorul economic castigator va fi o asociere, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Actul juridic incheiat in forma autentica (autentificata), reprezinta acea activitate de constatare, facuta, Cerinta 5. Declaratie privind subcontractantii, Cerinta nr. 1 Prezent. de informatii privind resursele umane si structura managementului: Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, in ultimii 3 ani; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut; Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului;Cerinta minima: 1 sef santier- inginer constructii civile si industriale cu min 3 ani vechime; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE); 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ atestat ISC\sau prin dispozitie interna, respectiv o echipa formata din 10 muncitori calificatiSe va anexa angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei; Cerinta nr. 2Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 ? sistem de management de mediu pentru constructii, Cerinta nr. 1Prezentarea unui certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului sau orice alte dovezi care sa dovedeasca asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 15:27