Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire corp cladire cu spatii de invatamant si administrative - in incinta Liceului de Arte Plastice "N. Tonitza"


Detaliu pentru invitatia numarul 323181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 323181/02.04.2012
Denumire contract: Construire corp cladire cu spatii de invatamant si administrative - in incinta Liceului de Arte Plastice "N. Tonitza"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213193251, Fax: 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Dragos Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul AUIPUSP - SECTOR 1, B-dul. Poligrafiei nr.4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant si spital.icesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire corp cladire cu spatii de invatamant si administrative - in incinta Liceului de Arte Plastice "N. Tonitza"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire corp de caldire S2+S1+Ds+P+2E cu spatii de invatamant si administrative in cadrul obiectivului "Liceul de Arte Plastice N.TONITZA", situat inBdul. Iancu de Hunedoara, nr. 25-27 sector 1, Bucuresti
II.1.6) CPV: 45214310-6 - Lucrari de constructii de colegii profesionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 732, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 294.649, 22 lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8.397, 96 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz, este recomandabil sau este de preferat ca documentul sa fie emis de o societate bancara/de asigurari care are corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie, implicate in procedura de atribuire sunt: Florentina Mihailescu, Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Angelescu Teodora, Raboj Ionela, Virlan Florica, Marin Fanel.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei, in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate, vizate si inregistrate de organele competente, in copie., Cifra medie de afaceri globala, calculata pentru cel mult ultimii trei anii financiari : valoarea minima impusa este de 29.464.922, Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 3.600.000 Lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor.( Ofertantul va prezenta la cel putin 1 (unu) contract indeplinit in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare egala sau mai mare decat 14.732.461 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii civile complexe care sa cuprinda obligatoriu structura, arhitectura si instalatii electrice, instalatii sanitare, termoventilatii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini ?Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. -Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii. -Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii. -Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatii Standardele de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare(70 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n=(pret minim/pret n) x 70
durata de executie
30
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30 puncte.Pentru alt termen de executie a lucrarilor decat cel prevazut la litera a) se acorda puncte proprtional cu punctajul maxim acordat astfel: Ptermen de exec.(n)=[termenminim de executie ofertant/termen maxim de executie(n)]x 30;Durata de executie maxima acceptata este de 12 de luni, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme.Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni ;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste anexata prezentei invitatii de participare, in cadrul sectiunii Documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer