Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL COMUNA FARCAS, JUDETUL DOLJ


Detaliu pentru invitatia numarul 326153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FARCAS
Numar invitatie: 326153/10.05.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL COMUNA FARCAS, JUDETUL DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARCASCod fiscal: 4553569, Adresa: comuna FARCAS, Farcas, Telefon: 0251/440052, Fax: 0251/440068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna FARCAS, Farcas, Romania, cod postal: 207255, telefon: +40 251440052, fax: +40 251440052, persoana de contact: ILIE NEMTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna FARCAS, Farcas, jud. Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL COMUNA FARCAS, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor CONSTRUIRE DISPENSAR MEDICAL COMUNA FARCAS, JUDETUL DOLJ
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 372 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, suma de 3.373, 72. Date pentru const.gar. de part.: Trez.Filiasi RO84TREZ29424660271XXXXX, CUI 4553569.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt primirea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita pt primirea ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 6.747 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul H.Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de proiectare si executie de lucrari, conf. formular nr.14. Gar, de buna ex. se va const. conf. art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c)Declaratii privind calitatea de participant la procedura.d)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: -NEMTARU ILIE ? PRIMAR-BITOLEANU SORIN - VICEPRIMAR-SPERIUS NICOLAE - INSPECTOR-DINU DUMITRU - REFERENT-BALAN GABRIEL - CONTABILe) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii de achizitie - Lucrari de c.tii. de cladiri. Certificatul constatator se va prezenta in original, in copie legalizata, sau sau copie conf. cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care op. economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certif constatator in copie conf cu originalul, aut contr are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contract. de achizitie publica, depunerea docum. in original sau copie legalizata.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 3373 lei; pt. 2009 - 3, 6827 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr. NOTA: In cazul in care operatorii economici si-au inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acestia pot depune bilanturile pe ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, pt dovedirea nivelului impus.Decl. privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operat economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucr, privind utilajele, instal de lucru, echip. material. de pe stoc, personal. propriu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anul 2009, 2010 si balanta de verificare la 31.12.2011, Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani Cerinta minima: Cifra media anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani: valoare minima impusa: 450.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii experienta similara. Se va/vor completa, fisa/fisele cu experienta similara pentru contractele mentionate ca experienta similara, insotite de copii ale contractelor, parti relevante ale contractelor, recomandari avizate de beneficiari, procese verbale de receptie cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;, Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: cel putin un contract de lucrari similare, in valoare de minim 337.372 lei, fara TVA., Operatorii economici trebuie sa puna la dispozitia autoritatii contractante: -Sef lucrare - Inginerspecialitatea constructii civile.-Responsabil tehnic cu executia RTE pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate.-Responsabil cu calitatea CQ pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate ( atestat sau decizie de numire), Decl. priv. dotar. de care dispune oper. economic O declar. referit. la util. instal. echip. tehn. de care poate dispune operat. econ. ptr. indepl. coresp. a contr. de lucrari. (echip utilaj. mij. de transp. nec. ptr. indepl. contr. de lucr.), DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE ISO 9001:2008 sau echiv. in term. de valab. Certif. priv. manag. sist. calit. din seria ISO 9001:2008 - sau certif. echiv. in termen de valab. Certif. prez copie lizibila cu ment ?conf cu orig? Nu se admit in curs de implem. a stand. In cazul oferte comune numai liderul asoc. va prez. certif. asig. calit. cu obligativ. prezent. document. de catre fiec asoc pt partea lui de implic. in realiz. contract., ISO 14001:2001, sau certif. echiv. in termen de valab. Certif. stan. de manag. de mediu ISO 14001:2001, sau certif echiv valabil Certif in copie liz cu ment ?conf cu orig? Nu se admit in curs de implem In cazul ofertei comune numai lid asoc. va prez certif. de asig. a calit. cu oblig. prezent. doc de catre fiecare asoc pt partea lui de implicare in realiz. contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: - a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; - b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(ofertei n) = (pret minim/pret (n)) x 60
2.Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Durata de executie trebuie sa fie de maxim 12 luni. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte); b) Pentru celelalte durate ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pde(n) = de(mica)/de(n) x 20 puncte, unde de(mica)reprezinta cea mai mica durata de executie ofertata (cuprinsa intre o luna si 12 luni). Nota: Referitor la durata de executie a lucrarilor, precizam urmatoarele: Peste durata de executie maxima acceptata (12 luni) oferta va fi declarata neconforma, precum si sub durata minima(6 luni) oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Durata in luni: minim 6 luni, maxim 12 luni. Durata de executie ofertata este ferma si nu poate fi prelungita.
3.Garantia de buna executie a lucrarii
20
Descriere: Durata de buna executie a lucrarii trebuie sa fie de minim 24 luni. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie buna executie a lucrarii, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte); b) Pentru altedurata de garantie buna executie a lucrarii ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pde(n) = dg(n)/dg(mare) x 20 puncte. Nota: Referitor la durata de buna executie a lucrarii, precizam urmatoarele: Durata de buna executie a lucrarii trebuie sa fie de minim 24 luni si maxim 120 luni. Sub durata de garantie minima acceptata(24 luni) oferta va fi declarata neconforma, precum si peste durata de 120 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer