Achizitie publica - Construire dispensar uman si remiza PSI sat Curciu, comuna Dirlos
Detaliu pentru invitatia numarul 327630
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327630/23.05.2012
Denumire contract: Construire dispensar uman si remiza PSI sat Curciu, comuna Dirlos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DIRLOS (PRIMARIA DIRLOS SIBIU)Cod fiscal: 4406010, Adresa: dirlos nr. 590 jud. sibiu, Darlos, Telefon: 0269852400, Fax: 0269852440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: dirlos nr. 590 jud. sibiu, Darlos, Romania, cod postal: 557090, telefon: +40 269852400, fax: +40 269852440, persoana de contact: liviu boian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primarieicomunei Dirlos
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire dispensar uman si remiza PSI sat Curciu, comuna Dirlos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie dispensar si remiza pompieri , loc. Curciu nr. fn ? com. Dirlos , judetul Sibiu?- Constructieregim parter avand Ac=195.00 mp. Ad=195.00 mp. Au= 155.68 mp
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5800 lei.Mod de constituire: Scrisoare de garantie bancara in original (conform Formularul 11, sau Ordin de plata in contul RO55TREZ5775006XXX001318 deschis la Trezoreria Medias, judetul Sibiu.Codul fiscal al institutiei 4406010, sau prin orice alt document prin care sa se dovedeasca plata garantiei de participare. Actele doveditoare ale constituirii garantiei de participare se ataseaza la coletul care contine oferta.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de Liderul Asociatiei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile cu completarile ulterioare. Ofertantul va completa declaratia pe propria raspundere, conform formularului 29
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului, este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin retinere din factura emisa de catre furnizor, conform art.I din HG 1045/2011 de modificare a art 90, alin.3 din HG 925/2006 .In acest scop contractantul are obligatiade a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului de care apartine, pus ladispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderilor mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.- uri li se va retine 5 % garantiede buna executie, conform Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista personalului de conducere: - Boian Liviu ? Primar- Sofri Gheorghe ? Viceprimar- Medesan Vasile - Secretarformular 1C (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul);Se vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data depuneri ofertele/candidaturile- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data depunerii ofertelor/candidaturilor. Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii . Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului inoriginal sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Se solicita cifra medie de afaceri globale minim 580.000 leiBilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat , insotit de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul / candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Prezentarea fisei de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de executie lucrari. Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani, ,Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatOfertantul trebuie sa faca dovada existentei a in componenta echipei de lucru a minim unui responsabil tehnic cu executia (RTE) si a unei persoane cuatributii de control privind calitatea in constructii (CQ). Pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens precum si dovada angajarii acestuia indiferent de forma, copie carte de munca, contract de munca inregistrate la ITM, sau contract de colaborare, valabile la data depunerii ofertelor. Se va admite si prezentarea de angajamente de participare., Declaratie referitoare la utilajele si echipamentele proprii si inchiriate, propuse pentru realizarea investitiei, Informatii privind subcontractantiiConform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modific.si complet. ulterioare, subcontractantii vor completa o declaratie pe proprie raspundere Standarde de asigurarea calitatii. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau certificare echivalenta., Standarde de asigurare a protectiei mediului Certificarea sistemului de management de mediu sau dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitati de constructii - ISO 14.001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 14:26