Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire drum principal de acces si drumuri in incinta la obiectivul ?Amenajare cimitir Sarata II? din municipiul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 349860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 349860/03.07.2013
Denumire contract: Construire drum principal de acces si drumuri in incinta la obiectivul ?Amenajare cimitir Sarata II? din municipiul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire drum principal de acces si drumuri in incinta la obiectivul ?Amenajare cimitir Sarata II? din municipiul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a fi achizitionate prin prezenta procedura, se incadreaza in categoria lucrarilor de construire drum principal de acces si drumuri in incinta si de construire podete de acces si rigole, si sunt necesare, in vederea darii in exploatare a obiectivului de investitii ?Amenajare cimitir Sarata II? din municipiul Bacau.Valoarea estimata totala de 1.374.449 lei fara TVA este compusa din 1.308.999 lei (valoarea achizitiei competitive curente) si 65.450 lei (valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 308, 999 - 1, 374, 449 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare este de 26.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participaredepusa in alta moneda decat in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor).GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO28 TREZ 0615 006X XX00 0234 (CUI RO 4278337).Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6, in acelasi termen.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi considerate inacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.In masura in care CNSC respinge pe fond o contestatie a ofertantului sau ofertantul isi retrage contestatia, desi autoritatea contractanta nu a adoptat masuri de remediere a aspectelor contestate, i se va retine oferantului in cauza o suma calculata in conformitate cu art. 278^1, alin.1). din OUG.34/2006, actualizata.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, capitolul VII, alin.(4) din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 2, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 3 cu anexe: - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ?PrimarMihai Sustac ? ViceprimarVasileTescaru ? ViceprimarBirzu Ilie ? consilier localStefan Daniel Dragos? consilier localJitaru Corneliu Dan? consilier localNechita Neculai? consilier localBogatu George ? consilier localManolache Cristinel? consilier localDragusanu Vasile? consilier localBujor Costel? consilier localStanciu Stefan? consilier localFlorea Irina Daniela? consilier localCosma Elena? consilier localAbabei Radu? consilier localEnasel Maria? consilier localStoican Ilie? consilier localMaria Raluca Nastase ? consilier localHuluta Gheorghe? consilier localAdam Izabela Elena? consilier localNovac Diaconu Laurentiu - consilier localViorel Cojocaru ? consilier localTimofte Paul Valerian? consilier localLeonard Stelian padureanu - Administrator PublicClementina Vinerica ? Director Directia EconomicaIoana Matei ? Sef Serviciul AchizitiiRomica Chindrus - Sef Serviciul Tehnic InvestitiiCristina Buzdugan ? Director Directia Tehnica - presedinte comisie de evaluareRoxana Hartescu ? Consilier Directia Economica - membru comisia de evaluarePetrea Dubina - Referent Serviciul Tehnic Investitii - membru comisie evaluareViorica Borta ? Consilier Serviciul Juridic - membru comisia de evaluareVioleta Grosuleac ? Consilier Serviciul Achizitii - membru comisia de evaluareModaliatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 5Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 6Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si de catre ofertantii asociati - daca este cazul.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 2, Formularul 3 pct.a, c^1 si d, si Formularul 5 - daca este cazul.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 5 - daca este cazul.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul (dupa caz). -Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico -financiara: -Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3ani, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Se va solicita ca valoarea medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 2.600.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri globale respectiv a cifrei medie de afaceri globale exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. Intreprinderile mici si mijlocii (IMM), au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare -angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani. Din lista sa rezulte ca ofertantul a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei, unul sau cel mult 3 contracte de lucrari similare de cu o valoarea cumulata de minim 1.300.000 lei fara TVA- Pentru demonstrarea cerintelor privind experienta similara se vor prezenta documente justificative, in original sau copie lizibila "conform cu originalul" semnate si stampilate de catre reprezentantul legal/ imputernicit al ofertantului, precum: parti relevante ale contractelor / recomandari /procese-verbale de receptie / orice alte documente echivalente contrasemnate de autoritatile contractante/ clientii privati, beneficiari ai lucrarilor, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor asumateprecum si indeplinirea cerintei valorice.Nota: prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contr.de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari recept.partial care sunt insotite de PV de recept.part.;
- lucrari recept.insotite de PV la term.lucr.;
- lucrari recept.insotite de PV de recept.finala., Cerinta 2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 3Informatii referitoare la pregatirea profesionala a cadrelor de conducere si apersonalului tehnic de specialitate necesar executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului.Cerinta minima : - 1 Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunel;
- 1 Responsabil cu controlul calitatii (CQ)- numit prin decizieSe vor prezenta: 1) Declaratie referitoare la personalul de specialitate ce va fi angajat in contract.2) Informatii referitoare la experienta profesionala a personalului cheie (CVuri)la care se vor anexa, dupa caz, copie dupa autorizatii, decizia de numire si declaratii de disponibilitate mentionate in acesta.3) Dovada ca persoanele responsabile de executia lucrarilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta., Cerinta 4Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.- In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamenteletehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz Declaratiaprivind utilajele trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati;Cerinte minime obligatori: Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie /inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) autilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate inrealizarea contractului., Cerinta 5Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere aleacestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii, sau in cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza., Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management demediu, sau in cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele editate. In cazul depunerii unei oferte comune/ asociatii cerintele privind standardul demanagement de mediu trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer