Achizitie publica - Construire drumuri agricole? aferent aplicatiei ?Modernizare drumuri de exploatatie agricola, L=4.30
Detaliu pentru invitatia numarul 320641
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320641/23.02.2012
Denumire contract: Construire drumuri agricole? aferent aplicatiei ?Modernizare drumuri de exploatatie agricola, L=4.30
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRCESTI (Consiliul Local Mircesti)Cod fiscal: 4541327, Adresa: comuna mircesti, judetul iasi, Mircesti, Telefon: 0232713250, Fax: 0232713250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna mircesti, judetul iasi, Mircesti, Romania, cod postal: 707295, telefon: +40 232713250, fax: +40 232713250, persoana de contact: MIHAI FARCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna mircesti, judetul iasi, Mircesti, Romania, cod postal: 707295, telefon: +40 232713250, fax: +40 232713250, persoana de contact: MIHAI FARCAS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire drumuri agricole? aferent aplicatiei ?Modernizare drumuri de exploatatie agricola, L=4.30
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare drumuri de exploatatie agricola, in lungime totala de L=4.30 km, situate comuna Mircesti, jud.IASI
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 685, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 70000 lei, cu o perioada de valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui astfel: 1. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante cu confirmarea intrarii in cont a garantiei la data deschiderii ofertelor, in contul Primariei MircestiRO40TREZ4075002XXX000009 deschis la Trezoreria Pascani, Cod Fiscal 4541327. (Ordinul de plata se va prezenta in original la deschiderea ofertelor)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% se poate constituii, in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se va putea constitui si prin retineri succesive (conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011), in conditiile prevazute de legislatie. Garantia se poate constitui in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: la solicitarea prestatorului, a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.1. Declaratie privind eligibilitatea; Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular), conf. art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarileulterioare . Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul existentei unei sustineri a ofertantului din partea unui tert sustinator, acest formular se va completa si de catre tertul sustinator2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B din documentatia de atribuire.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C din documentatia de atribuire. Document prezentat in original sau copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul existentei unei sustineri a ofertantului din partea unui tert sustinator, acest formular se va completa si de catre tertul sustinator.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, privind achitarea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat. Din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 4.2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania, conform legislatiei in vigoare, emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor la bugetul local. Din certificatele fiscale sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 4.3. Cazier fiscal al societatii, original sau copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste certificate. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Evitarea conflictului de interese - conformitate cu prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Ofertantii vor prezenta o Declaratie pe propria raspunderein conformitate cu prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr 2). In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceasta declaratie. In cazul existentei unei sustineri a ofertantului din partea unui tert sustinator, acest formular se va completa si de catre tertul sustinator. Persoanele cu rol de conducere si decizie in cadrul A.C. sunt: - Antalut Petre - primarul comunei; - Bursuc Alois ? viceprimar; - Achelaritei Emilia ? secretar; - Florean Alois - cons.juridic; - Gabor Marian - insp.specialitate; - Dochitanu Maria ? contabil. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordonantei 134/2010. Se va prezenta in original Formularul nr 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul prezentarii unor oferte comune va fiprezentat defiecare asociat in parte. In cazul existentei unei sustineri a ofertantului din partea unui tert sustinator, acest formular se va completa si de catre tertul sustinator. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? A. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz deincredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Toti participantii la licitatie, fie societati comerciale, asocieri sau subcontractanti, este obligatoriu ca acestia saprezinte certificate de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si certificat constatator din care sa rezulte ca detin in obiectul de activitate codurile CAEN necesare indeplinirii contractului de achizitie publica (sau parti din acesta) supus licitatiei- in cazul unei asocieri, sau subcontractari fiecare asociat sau subcontractant trebuie sa prezinte acest certificat.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?B. Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducerein limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa detina resurse reale, cash flow, in valoare de minimum 600.000 lei pentru o perioada de minimum doua luni de la semnarea contractului., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie deminim 7.200.000, 00 lei (pe total in cazul societatilor mixte, asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009, Se vor prezenta pentru ultimii trei ani respectiv, 2008, 2009, 2010 bilantul contabil sau extras din acesta , insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie .In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindexperienta similaraOfertantul impreuna cu asociatii?trebuieimpreuna sa fi executat cel putin: - maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.600.000 lei, de acceasi natura si complexitate cu cel ce face obiectul procedurii de atribuire., Informatii despre dotarile specifice, Ofertantul va trebui sa: - 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri (conform LEGEA nr.10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii, art. 6, 8, 9, 14, 23, 24, 29 );
- 1 responsabil cu asigurarea calitatii-1 inginer drumuri si poduri ? pentru postul de sef de punct de lucru- 1 manager al sistemelor de management al calitatii, COR 242302, cu diploma recunoscuta obligatoriu de Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului., Informatii privind subcontractantii. Toti subcontractantii trebuie sa prezinte o declaratie din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor, din care trebuie sa reiasa clar ca pot executa lucrarile care sunt propuse a se subcontracta din contract., Informatii privind asociatii. ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism acreditat RENAR sau echivalent, corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii, intermen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor, copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului, ISO 14001 sau echivalent, emis de un organism acreditat RENAR sau echivalent, corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii, intermen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor, copie certificata prin semnatura autorizatasi stampila de reprezentantul ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, conform formulei: P(n) = Pret cel mai mic/pretul ofertei analizate x 60 puncte.P(n)- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?;Pret minim- pretul cel mai mic ofertat;Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie a lucrarilor
40
Descriere: Pt cea mai mica durata de executie a lucrarii se acorda pct max, adica 40 puncte. Durata se va exprima in luni calendaristice; Pt celelalte durate de executie a lucrarii pct se acorda proportional, astfel: P(n) = DE(min) /DE (n) 40 pct; Unde: P(n)- Pct ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie?; DE(min) - Cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata; DE(n) -Durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. D.E. se intinde intre momentul emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si predarea amplasamentului si momentul receptiei la terminarea lucrarilor. Ofertele care prevad o D.E. a lucrarilor mai mare de 12 luni calendaristice vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu un termen contractual mai mic de 2 luni (60 zile) sunt considerate neseriose si vor fi respinse.Ofertele care prevad o D.E. nerealista, de natura sa nu asigure satisfacerea cerintelor din Caietul de sarcini, vor fi respinse ca neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 18:25