Achizitie publica - CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE, IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 332807
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332807/31.07.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE, IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)Cod fiscal: 4515735, Adresa: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Telefon: 0241814983, Fax: 0241814983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Romania, cod postal: 907040, telefon: +4 0241814983, fax: +4 0241814983, persoana de contact: BURAN ABDULA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Castelu, str. Republicii, nr. 56
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE, IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTAREA SI EXECUTIA DE DRUMURI DE EXPLOATARE IN SCOPUL FACILITARII ACCESULUI LA EXPLOATATII AGRICOLE
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 071, 892.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 75.000 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86(4) din H.G. nr. 925/2006.Cont IBAN RO75TREZ2325006XXX000038 deschis pe numele beneficiarului, la Trezoreria Medgidia. CF al beneficiarului: 4515735.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta varetine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 7.615, 23 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 dinHG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular 6. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei privind eligibilitatea ?Formular 7. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si tertisustinatori daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare formular 8Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006.Cerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice romane: 1.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.2.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale insau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare ?Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Formular nr.9. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecareasociat este obligat sa depuna acest formularCerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 10.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Anghel Nicolae -Primar;Mihon Corneliu -presedinte comisie de evaluare;David Ion -responsabil achizitii publice.Prodan Antoaneta ? consilier (viceprimar)Bratu Nicolae ? consilierCherim Gevat ? consilierCiurea Gheorghe ? consilierCrisu Jan ? consilierGelmambet Faruc ? consilierGhita Marius ? consilierIlie Gabriel ? consilierNiculache Mariana ? consilierPopa Vasile ? consilierRadu Gigi ? consilierVasile Petre - consilierDocumentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acestdocument se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePersoane juridice /fizice romane. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa aiba ca obiect de activitate una dintre activitatile din grupa CAEN - 421 Lucrari de constructii a drumurilor si a cailor ferate; si din grupa CAEN 711 ? Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea.In cazul unei asocieri, ambele conditii pot fi indeplinite de unul dintre asociati sau, prin cumul.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificat de atestare tehnica pentru lucrari de drumuri, poduri, si constructii aferene in cadrul Consiliilor Judetene si Locale emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.Persoane juridice /fizice straine. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a a documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii : Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior.Balanta pentru ultima luna incheiata., Cerinta nr. 2Ofertantul va sustine financiar lucrarea pe o perioada deminim 5 luni .Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace pentru o suma decel putin500.000 euro.Echivalenta lei/euro va fi de 1 euro = 4, 3733 lei, conform contract de finantare.In cazul nejustificarii cu documente a disponibilitatii de sustinere financiara a lucrarii, se considera ca cerinta minima este neindeplinita., Cerinta nr.3Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani in7.600.000 lei.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursulmediu anual comunicat de BNR pentru fiecare dintre cei trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a minimum 1 contract avand ca obiect executie/modernizare/reparare de drumuri comunale sau de exploatare, in valoare de minim 3.940.000 lei.Ofertantii vor prezenta informatiile relevante din contract in copie conform cu originalul si recomandari/certificari care sa ateste buna executie si comportarea in timp, din partea beneficiarilor., Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelor lucrari proiectate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada elaborarii a maxim 2 proiecte avand ca obiectdrumuri, in valoare de 126.000 lei.Ofertantii vor prezenta informatiile relevante din contract in copie conform cu originalul insotite de si recomandari/certificari de buna executie ., Personalul minim solicitat pentru executarea contractului: 1. Manager de proiect, autorizat si cu studii superioare in domeniul tehnic ? minim 12. Inginer ? specialitate drumuri ? minim 2, cu experienta relevanta in lucrari similare;3. Topometrist ? minim 1.4. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? atestat MDRT pentru specialitatea ?drumuri? ? minim 15. Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 10 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii., Informatii privind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind dotarile specifice ? Formularul 16Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau inchiriere minim urmatoarele utilaje: Executie: Autogreder ? minim 1Instalatie de preparat mixturi asfaltice ? minim 1Utilaj repartizator asfalt ? minim 1Utilaj finisor asfalt - minim 1Cilindru compactor cu tambur pe fata ? minim 1Masina taiat asfalt ? minim 1Autobetoniera ? minim 1Automacara ? minim 1Autobasculanta - minim 1Echipament topografic ? minim 1.Proiectare: Soft specializat pentru proiectare 3D ? minim 1Calculator ? minim 2Echipamente pentru imprimare, scanare, copiere planuri, pentru format mai mare de A3 ? minim 1 Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatului ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati., Cerinta nr. 2Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatului ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 50 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret)n x punctaj maxim alocat.
Termenul de executie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termenul de executie" se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: D(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim alocat Termenul de executie va fi justificat si sustinut cu documente. In cazul nejustificarii termenului sau in cazul unei justificari necorespunzatoare punctajul acordat pentru acest criteriu va fi ?0?. Termenul de executie va fi exprimat atat in luni cat si corespunzator, in zile calendaristice. Ofertele cu termenul de executie mai mic de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu termenul de executie mai mare de 10 luni vor fi descalificate.
Termenul de garantie acordat
20
Descriere: a)garantie pe o perioada de pana la 12 luni, inclusiv: 0 puncte. b) garantie pe o perioada de minim 24 luni: 10 puncte. c) garantie pe o perioada de 36luni: 20 puncte. In cazul nejustificarii termenului de garantie ofertat sau in cazul unei justificari necorespunzatoare, punctajul acordat pentru acest criteriu va fi ?0?. Ofertele cu termen de garantie sub 12 luni vor fi respinse, iar ofertele cu termen de garantie mai mare de 36 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEADR Masura 125)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 16:30