Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA


Detaliu pentru invitatia numarul 350649
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)
Numar invitatie: 350649/18.07.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASTELU (CONSILIUL LOCAL CASTELU)Cod fiscal: 4515735, Adresa: Str. Republicii, Nr. 56, Castelu, Telefon: 0241814983, Fax: 0241814983
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii, Nr. 58, Castelu, Romania, cod postal: 907040, telefon: +40 241811831, fax: +40 241814983, persoana de contact: PRODAN ANTONETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Castelu, str.Republicii nr.58, comuna Castelu, judet Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE IN COMUNA CASTELU, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIA DE DRUMURI DE EXPLOATARE IN SCOPUL FACILITARIIACCESULUI LA EXPLOATATII AGRICOLEValoareestimata a achizitiei este de3.875.699 lei fara TVA si cuprinde: - Valoarea lucrarilor de executie: 3.837.326 lei fara TVA- Valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 38.373 lei fara TVA, reprezentand 1% din valoarea contractului de executie.Din valoarea aferenta procentului diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuieli cu lucrarilecare pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 875, 699 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 77.500 lei sau echivalentul leu/alta valuta la data de 25.07.2013.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86(4) din H.G. nr. 925/2006.Cont IBAN RO75TREZ2325006XXX000038 deschis pe numele beneficiarului, la Trezoreria Medgidia. CF al beneficiarului: 4515735.Perioada de vala bilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru l procedurii de atribuire, autoritatea contractanta varetine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 7.656 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 10% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.89 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular 6. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. De asemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei privind eligibilitatea ? Formular 7. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si tertisustinatori daca este cazul.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006.Cerinta nr. 4 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice romane: 1.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anteriara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale insau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr.5 Certificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentare ?Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Formular nr.9. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecareasociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 10. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Anghel Nicolae-primar, Mihon Corneliu ?secretar, David Ion -responsabil achizitii publice, Prodan Antoaneta ? consilier (viceprimar)-presedinte comisie evaluare, Bratu Nicolae ? consilier, Cherim Gevat ? consilier, Ciucea Gheorghe ? consilier, Crisu Jan ? consilier, Gelmambet Faruc ? consilier, Ghita Marius ? consilier, Ilie Gabriel ? consilier, Niculache Mariana ? consilier, Popa Vasile ? consilier, Radu Gigi ? consilier, Vasile Petre - consilier.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. De asemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent original/copie legalizata/ copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa aiba ca obiect de activitate una dintre activitatile din grupa CAEN - 421 Lucrari de constructii a drumurilor si a cailor ferateIn cazul unei asocieri, cerintapoate fi indeplinita de unul dintre asociati sau prin cumul.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a a documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii : Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior., Ofertantul va sustine financiar lucrarea pe o perioada deminim 6 luni .Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloacefinanciare pentru o suma decel putin877.444 euro .Echivalenta lei/euro va fi de 1 euro = 4, 3733 lei, conform contract de finantare.In cazulnejustificarii cu documente a disponibilitatii de sustinere financiara a lucrarii, se considera ca cerinta minima este neindeplinita., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani invaloare de7.750.000 lei.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursulmediu anual comunicat de BNR pentru fiecare dintre cei trei ani.Operatorul economic care sae incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a minim 1( un) contract avand ca obiect executie/modernizare/reparare de drumuri comunale sau de exploatare, in valoare de minim 3.800.000 lei.Ofertantii vor prezenta informatiile relevante din contract in copie conform cu originalul si recomandari/certificari care sa ateste buna executie si comportarea in timp, din partea beneficiarilor., Personalul minim solicitat pentru executarea contractului: 1.Manager de proiect, autorizat si cu studii superioare-minim1;2.Inginer ? specialitate drumuri ? minim 2, cu experienta relevanta in lucrari similare;3.Manager al sistemelor de management de mediu- minim 1;4. Specialist imbunatatiri funciare- studii superioare in specialitatea Imbunatatiri -Funciare- minim 1;5. Topometrist ? minim 1;6. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? atestat MDRT pentru specialitatea ?drumuri? ? minim 1;7. Muncitori calificati in lucrari de drumuri (asfaltatori/betonisti, pavatori) minim 10 muncitori si operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii., Informatii privind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind dotarile specifice ? Formularul 15Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau inchiriere minim urmatoarele utilaje: Autogreder ? minim 2, Instalatie de preparat mixturi asfaltice ? minim 1, Utilaj repartizator asfalt ? minim 1, Utilaj finisor asfalt - minim 1, Cilindru compactor cu tambur pe fata ? minim 1, Masina taiat asfalt ? minim 1, Autobetoniera ? minim 1Automacara ? minim 1, Autobasculanta - minim 1, Echipament topografic ? minim 1., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora , acordul de subcontractare , precum si informatii privind proportia in cadrul contractuluice face obiectul achizitiei ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti( daca este cazul)., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asociacu scopul de a depune oferta comuna , fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asociatia eva fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere legalizat, inainte de semnarea contractului. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat., Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "termenul de executie" se acorda astfel
Termenul de garantie acordat
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " Termenul de garantie acordat " se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (FEADR MASURA 125)
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer