Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului


Detaliu pentru invitatia numarul 357055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Rasinari
Numar invitatie: 357055/22.01.2014
Denumire contract: Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RasinariCod fiscal: 4406134, Adresa: str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Telefon: 0269557200, Fax: 0269557200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, telefon: +40 269557200, fax: +40 269557200, persoana de contact: Bogdan Bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Rasinari, str.Octavian Goga, nr.1520, Rasinari, jud.Sibiu, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, telefon: +40 269557200, fax: +40 269557200, persoana de contact: Bogdan Bucur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea PinuluiValoarea supusa licitatiei pentru executia lucrarii este de 6.015.780 lei fara TVA , format din sumele aferente urmatoarelor capitole/subcapitole de cheltuieli: 1.2 Amenajarea terenului43.3181.3 Amenajare pentru protectia mediului10.3814.1 Constructii si instalatii5.946.8395.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului 15.2425.3 Cheltuieli diverse si neprevazute0
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 015, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 120.000 lei .Perioada de valabilitate :90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Per. de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta decat leul se va calcula la cursul leu/ alta valuta al BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Retinerea g.p. se va efectua in cf. cu prev. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006.Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. va deschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev. H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006In cazul ofertei din categoria IMM (care prezinta documente in acest sens prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 1Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/ fiecare membru dintr-un grup de operatori economici si tertul sustinator (daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006), trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1. Persoane juridice romane vor prezenta: A. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de la toate punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara termenului limita de depunere al ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2 Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazului in care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de cont doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 - Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: BUCUR BOGDAN, DRAGOE SORIN, PODARIU ALEMAN, FLESCHIN PARASCHIVA, VIDRIGHIN RODICA, SERBAN IOAN, Albu Vasile, Blezu Dumitru, Bozdoghina Adriana-Mihaela, Bratu Petru, Brindusel Mieila, Ciucian Emilian-Octavian, Droc Vasile, Iliut Adrian-Mihail, Mutiu Bucur, Olteanu Constanta-Carmen, Pantilimon Nicolae, Pacuraru Petru-Bucur, Secu Daniela-Maria, Streza Nicolae-Daniel.Se va prezenta de catre Ofertant / Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanele juridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.1.2 Persoane juridice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) , sa fie celputin egala cu 12.000.000lei.Completare Fisa de informatii generale - Formular 7Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul ciframedie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Pentru sustinerea cerintei de calificare, ofertantii vor prezenta (pe langa completarea Formularului 7) bilanturile contabile aferente anilor 2011, 2012 si 2013, inregistrate la organele de resort. Pentru anul 2013, se accepta orice alte documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara, in locul bilantului contabil inregistrat pe anul 2013;Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentatiei de mai sus, daca reglementarile legale din tara de origine nu prevad bilant contabil sau balanta de verificare contabil, ofertantul va prezenta situatia financiara in conformitate cu forma impusa prin legislatie statului respectiv.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Echivalentul in lei a valorilor exprimate in valuta se va calcula utilizand cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv ., Cerinta nr.2Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 3 luni , respectiv pentru suma de 2.000.000 lei.Prezentare document doveditor.Ofertantii trebuie sa demonstreze ca vor avea acces sau au disponibile resurse reale, linii de credit confirmate de catre banci pentru investitia ?Construire drumuri forestiere ? Batrana Mica, Nanul, Bucsa, Valea Pinului?sau alte mijloace financiare negrevate in favoarea altor lucrari, suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii, in valoare de 2.000.000 lei pe o perioada de 3 luni de derulare a contractului conf. graficului de executie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: lucrari similare executate in baza a cel putin un contract sau maxim doua contracte in lungime totala cumulata de cel putin 16 km dedrumuri judetene/ nationale /europene.- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani . Formular 8- Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formular 91.Se vor prezenta : certificate/documente/copii de pe partile relevante ale fiecarui contract care este luat in calcul (paginile din contr. din care sa rezulte partile contr. , obiectul contr , durata contr , pretul contr, pagina finala cu semnaturi) semnate si stampilate conform cu originalul/ copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor /etc emise sau contrasemnate de beneficiari2.In cazul in care ofertantul aduce recomandari (pentru fiecare contract care este luat in calcul) din partea benef. in original. Recom. trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contr. pe parcursul derularii contr.- valoarea contr. finalizat (km de drum realizati) sau km realizati pana in prezent- daca pe parcursul derularii contr. au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza neresp. param. de calitate., Cerinta nr.2Resurse tehnice: ?Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere sau angajamente de punere la dispozitie) de utilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei .- Ofertantul va demonstra ca are dreptul de folosinta sau detine un laboratorminim categ.2, cu profile corespunzatoare, pentru lucrarea in speta.Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada inchirierii cu contracte valabile la data limita de depunere a ofertelor.SAUDepunerea unui angajament de punere la dispozitie pentru utilaje.Valabilitatea documentelor de punere la dispozitie a utilajelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contr. de lucrari. Formular 101. Se vor prezenta documente care atesta dispozitia ofertantului asupra utilajelor prezentate. Valabilitateadocumentelor de punere la dispozitie a utilajelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor, (dotare proprie/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.2. Pentru cele din dotare se va face dovada propietatii cu facturi / carti de identitate / extras de mijloace fixe., Cerinta nr.3Resurse umane - Operatorii economici vor face dovada ca dispun de personal tehnic de spec necesar pt. indeplinirea contr. de lucrari: a) Manager proiect: - vechime de minim 3 ani ca si Manager de Proiect;b) Sef Santier - cu minim 5 ani de vechime in domeniul studiilor;c) Responsabil tehnic cu executia - atestat MLPAT in domeniul constructiilor civile;d) Responsabil CQ;e) Coordonator SSM conform HG 300/2006.1.Se vor prezenta CV-urile (PENTRU PERSONALUL CARUIA I SE SOLICITA DOVEDIREA EXPERIENTEI) acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal, precum si orice alte documente doveditoare (autorizatii/certificate de atestare profesionala). Pentru expertul RTE se solicita doar atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor si contract munca/colaborare/angajament participare.Pentru coordonatorul SSM si pt. RCQ se solicita prezentarea deciziei interne a ofertantului.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani Formularul 11- Lista personalului tehnic de de specialitate propus pentru indeplinirea contractului de achizitie publica Formularul 12Se vor prezenta documente care sa ateste relatia de colaborare dintre expertii necesari indeplinirii contractului si ofertant (parti relevante din contr de munca/ colaborare/ servicii/ angaj obtinute pt participarea la procedura (conf art 188, alin 3/OUG34/06)/etc., Cerinta nr.6
In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora - Completare Formular 6 Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului in copie conforma cu originalul sau copie legalizata.Va fi acceptata si echivalentul certificatului ISO 9001 solicitat., Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului in copie conforma cu originalul sau copie legalizata.Va fi acceptata si echivalentul certificatului ISO 14001 solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei de buna executie
25
Descriere: Durata garantiei de buna executie minim 24 luni maxim 120 luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer