Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire extindere, reparatii si modernizare gradinita sat Plavalari, com Udesti, jud. Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 314042
Autoritate contractanta
Comuna Udesti
Cod de identificare fiscala: 4327510
Adresa: comuna Udesti, judetul Suceava, Udesti
Telefon: 0230538001
Fax: 0230538002
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Construire extindere, reparatii si modernizare gradinita sat Plavalari, com Udesti, jud. Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Construire extindere(mansardare), reparatii si modernizare cladire gradinita sat Plavalari, com Udesti, jud. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.09.2011 15:52
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Udesti, sat Udesti, comuna Udesti, judetul Suceava, tel 0230-538001, fax 0230-538002
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Udesti, sat Udesti, comuna Udesti, judetul Suceava, tel 0230-538001, fax 0230-538002
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 582, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadr in art 181 din OUG 34/2006, Certif de atest fiscal, Decl calit de particip la proced, Decl neincadr. in art. 69(1) din OUG 34/2006, Certif ORC, Fisa de inf gen, bilant 31.12.2010, 31.12.2009, Cifra medie anuala de afaceri pt act de constr pe ultimii 3 ani min. 1.165.000 lei, Demonstr ca op are resurse reale, rezervate/blocate pentru finantarea partiala a pr în valoare de 200.000 lei, valab 90 zile. Finalizarea in ultimii 5 ani de lucrari - constr. cladiri cu val min. 580.000 lei. Se accepta prezentarea a max 2 contract ale caror val insum sa fie min pragul impus. Dovada detinerii a minim de dot, echip tehnice. Cerinte min pers de spec: Sef de santier - studii medii sau sup CCIA, RTE dom I, CQ dom comstructii civile; ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv.
Gratuit, din SEAP. Garantia de participare la licitatie este 11.650 lei. Garantia de buna executie este 5% din val contract fara TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer