Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construire garaj , extindere Laborator Cladire C2 cu un corp P+2+M si imprejmuire teren


Detaliu pentru invitatia numarul 352668
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITA
Numar invitatie: 352668/14.08.2013
Denumire contract: ?Construire garaj , extindere Laborator Cladire C2 cu un corp P+2+M si imprejmuire teren
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITACod fiscal: 4279863, Adresa: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Telefon: 0245216028, Fax: 0245216210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 372737818, fax: +40 372871067, persoana de contact: VASILE RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Dambovita din Str I C Bratianu , nr 35 , mun Targoviste , Jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire garaj , extindere Laborator Cladire C2 cu un corp P+2+M si imprejmuire teren
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: corp P+2+M , Imprejmuire teren .Obiect 1 . Extindere laborator clagdire C2 cu un corp P+2+M. Extinderea propriuzisa este o extindere noua alipita cu rost seismic celei existente. Structura de rezistenta a extinderii propuse pentru corpul C2 cu regim de inaltime P+2+2E+M este alcatuita din cadre de beton armat dispuse pe cele doua directii ortogonale la parter si la cele 2 etaje si cadre de lemn lamelar incheiat pentru zona de mansarda .Fundatiile sunt fundatii directe de suprafata izolate sub stalpii cadrelor legate cu grinzi de fundatie pe cele doua directii. Adancimea de fundare , conform recomandarilor din studiul geote4hnic va fi cota de -1, 70 cu respectareaadancimii de fundare a cladirii existente .Planseul peste parter , planseul peste etaj 1 si planseul peste etaj 2 sunt din beton armat si se va turna monolit .Obiect 2 . Construire garaj . Garajul vas avea structura de rezistenta metal?ica cu stalpi din profile metalice laminate , grinzi din profile laminate cu inima plina dispuse pe cele doua directii , pane si contravantuiri de acoperia .Fundatiile sunt fundatii directe de suprafata izolate sub stalpii metalici ai cadrelor . Acoperisul este sarpanta metalica contravantuita in plan orizontal.Obiect 3 .Imprejmuire teren . Imprejmuirea se realizeaza cu panouri alcatuite din sipci metalice fixate pe stalpi din teava neagra pentru constructii 50x50x5 . Fundatia imprejmuirii este continua cu bloc din beton si soclu de b.a .Val.estimata a contractului, fara cheltuielile diverse si neprevazute este de 1361047, 00 lei.Procentul aferent chelt. div. si neprevazute = 3, 39% din val.estimate a contractului, fara a se lua in calcul val.chelt. div. si neprevazute. Val.alocata chelt.div. si neprevazute = 46225, 00, 00 lei, care se obtine aplicand procentul 3, 39% la valoarea estimata de 1407272, 00 lei a contractului calculata fara cheltuielile diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 407, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 27000, 00 lei sau echiv. in alta moneda, conf.curs BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Per.de valab: min. 120 zile de la term. limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin virament bancar in contul AC: RO89TREZ2715005XXX000231 - Trez.Targoviste, confirmat prin OP in original si extras de cont in copie autorizata de ofertant ?conf.cu originalul?, sau printr-un instrum. de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul asocierilor, gar. de partic. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Gar.de partic.nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.In cazul in care gar. de partic. se va constitui redusa cu 50%, se va prezenta Formularul 30- Decl.priv. incadr. intreprinderii in categoria IMM, dupa caz cu anexe, conf Legii nr. 346/2004, in original. Ptr asocieri, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta un IMM si sa ataseze Formularul 30, in original.Dovada constit. gar.de participare se va transmite la sediul AC, in original, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Daca e cazul, se va depune si Imputernicire (Formularul nr. 31 - Imputernicire pentru semnatarul ofertei)Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul contestatiilor respinse pe fond de CNSC, AC va retine contestatorului din garantia de partic. o suma calculata conform art. 278ind1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modalitate de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/200 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 5 zile de la data semnarii contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) . In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii. In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 Mod de dovedire a)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2). b)Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: b1) Persoanele juridice romane Trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate in executarea contractului vor fi mentionate in Fisa de informatii generale (Formular 7). -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile, scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. b2) Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat. Ofertantul / ofertantul asociat trebuie sa demonstreze de ce documentul respectiv este considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificatele mentionate trebuie sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta si prezentarea de documente emise ulterior datei de deschidere a ofertelor, daca se face dovada solicitarii acestora, la institutiile abilitate, inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii. In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, insa numai in ceea ce priveste lit. a, c1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. In scopul asigurarii tratamentului egal la procedura intre operatorii economici ce depun aceste documente pana la data limita de depunere a ofertelor si cei care depun Declaratie initiala conform art. 13 alin. (4) din HG nr 925/2006, toate documentele care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata emise de terti trebuie sa fie emise inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinte legale privind calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3) . In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii. Cerinta nr. 4 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Mod de dovedire Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4). In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii. In cazul in care exista subcontractanti, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti subcontractantii. In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Numele persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1.persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Dr Tolea Sandu Marius ? Director executiv , Dr Ivascu Gabriela - Sef Laborator , Dr Manescu Marius ? Laborator Sanitar Veterinar , Ec Ene Lucia Cornelia - Sef serviciul economic , Ec Balasoiu Valentin ? Serviciul economic , Ec Radu Vasile - , Compartiment achizitii investitii , Jr Lupu Olivia ? Consilier juridicCerinta nr. 4 Participarea ofertantului la procedura trebuie sa se faca in concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 5). In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a realiza activitatile care fac obiectul contractului, In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat in parte, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini. Cerinta nr. 2 Ofertantul nu trebuie sa se afle in stare de insolventa, dizolvare, lichidare sau faliment. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de catre toti asociatii.Cerinta nr. 5 Operatorul economic care va executa instalatiile electrice trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei . Mod de dovedire Se vor prezenta: Atestat tip B emis de ANRE, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru executia lucrarilor de instalatii electrice de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conforrm cu originalul? conform ? Art12 din Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza , executa si verifica instalatii electrice ?aprobat prin Ordinul 23/2013 al ANREAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau, daca e cazul, unul dintre subcontractanti, detine autorizarea solicitata, dar numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea. Aceasta va rezulta din informatiile privind asociatii / subcontractantii, dupa caz, coroborate cu informatiile din listele de cantitati. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Cerinta nr. 6 Operatorul economic care va executa instalatiile de incalzire trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) pentru executia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale (instalatii de incalzire) de tipul celor ce fac obiectul contractului. Mod de dovedire Se vor prezenta: Autorizatie tip EDI emisa de ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru executia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale de tipul celor ce fac obiectul contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conforrm cu originalul?conform ?art 15 din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare si exploatare in domeniul gazelor naturale si art 14 din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice care desfasoara activitati de proiectare , executie si exploatare in domeniul gazelor naturale?aprobat prin Ordinul 89/2009 al ANRE .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati sau, daca e cazul, unul dintre subcontractanti, detine autorizarea solicitata, dar numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea. Aceasta va rezulta din informatiile privind asociatii / subcontractantii, dupa caz, coroborate cu informatiile din listele de cantitati. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. Cerinta nr. 6 Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista (art. 46 allin. (2) din OUG nr. 34/2006). In sensul prevederilor alineatului precedent, prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a)asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau b)care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau c)care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. Mod de dovedire a)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind intreprinderile afiliate conform art. 46 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 6). a)Persoanele juridice romane Trebuie sa prezinte: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectele de activitate ale operatorului economic, in functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat. b)Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: document / documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor Documentele respective trebuie sa fie emise de catre un organism abilitat in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa fie prezentate, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita si de traducere autorizata in limba romana cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectele de activitate ale operatorului economic, in functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. In scopul asigurarii tratamentului egal la procedura intre operatorii economici ce depun aceste documente pana la data limita de depunere a ofertelor si cei care depun Declaratie initiala conform art. 13 alin. (4) din HG nr 925/2006, toate documentele care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie emise inainte de data limita de depunere a ofertelor. Nota: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, in limba romana sau, pentru persoanele juridice straine, documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, insotit/e de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Capacitatea economica si financiara a opertorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL. Se va prezenta, daca este cazul: Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 8). In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, in limba romana sau, pentru persoanele juridice straine, documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, insotit/e de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica., Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri: Valoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale a ofertantului din anii 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie de cel putin 2.700.000, 00 lei. Se vor prezenta: a)Fisa de informatii generale (Formular 7). b)Daca e cazul, la calculul cifrei de afaceri se va utiliza conversia in lei si euro la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. c)Extrase din Bilanturile contabile din anii 2010, 2011 si 2012, in situatia in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau documente echivalente, recunoscute sau emise in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este rezident. Din aceste documente trebuie sa rezulte cifrele de afaceri anuale. Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: -persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul din anii 2010, 2011 sau 2012, cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor oficiale prezentate sau se va considera egala cu zero, dupa caz. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. Acestea se vor prezenta in mod similar cu extrasele din bilanturi, dupa cum este precizat mai sus. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. In cazul in care capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici asociati este sustinuta de un tert, tertul sustinator financiar va prPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11 Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL. Se vor prezenta, daca este cazul: -Angajament privind sustinerea tehnica privind experienta similara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 20), inclusiv Anexa la Formular 20 si/sau -Angajament privind sustinerea profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 21), inclusiv Anexa la Formular 21 si/sau -Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 22), inclusiv Anexa la Formular 22. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, in limba romana sau, pentru persoanele juridice straine, documentul / documentele respective, in original sau copie legalizata, insotit/e de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica., Cerinta nr. 10 Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind asociatii. Se vor prezenta: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora (Formularul 18). b)Acordul de asociere (Formular 19), in limba romana. Daca nu este cazul, documentele se vor prezenta cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?., ,Cerinta nr. 9 Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se vor prezenta: a)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular 16) si Lista cu subcontractantii (Anexa la Formular 16). b)Acordul/Acordurile de subcontractare, in limba romana (Formular 17). Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire., ,Cerinta nr. 8 Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: se va prezenta Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 15); Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., ,Cerinta nr. 7 Responsabil securitate si sanatate in munca, cu studii de specialitate, al carui angajament de participare a fost obtinut Conform art. 6 alin. (1) din Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca: ?Angajatorul are obligatia de a asigura securitatea si sanatatea lucratorilor in toate aspectele legate de munca.? Cerinte minimale: -sa fi absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular 13), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b)CV in limba romana, semnat de catre expert (se va folosi Formular 14, conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CV-ul trebuie sa contina cel putin: - datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal - pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Responsabil securitate si sanatate in munca - care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 12 Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - care sunt documentele anexate la CV: documentul doveditor privind experienta profesionala specifica si documentul doveditor care atesta faptul ca expertul a absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca - mentiunea: "Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". c)document care atesta faptul ca a absolvit un curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., ,Cerinta nr. 6 Responsabil tehnic cu executia, atestat al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: - sa detina atestat recunoscut in Romania, emis de catre un organism abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C, B sau A. In prezent autorizarea se face conform Ordinului ministrului dezvoltarii si turismului nr 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, avandu-se in vedere Ordinul nr. 777/2003 al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii". Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular 13), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b) atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul constructii civile, eliberat de catre un organism abilitat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Conform proiectului tehnic, constructia se incadreaza in categoria C de importanta (HGR nr. 766/1997) si la Clasa III (constructie de importanta normala ? conform Normativ P100/2006). Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor. in baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente. Operatorul economic trebuie sa intreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane. Art. 14 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, dispune ca agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati, precum si printr-un sistem propriu conceput si realizat. Potrivit art. 1 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 925/1995, verificarea si expertizarea tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor privind respectarea cerintelor prevazute de lege reprezinta o componenta a sistemului calitatii in constructii si se efectueaza de catre specialisti cu activitate in constructii, atestati tehnico-profesional de catre comisii organizate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, iar potrivit art. 21 din acelasi act normativ asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei, conform Regulamentului de conducere si asigurare a calitatii, printr-un sistem propriu de calitate si responsabili tehnici cu executia atestati. In conformitate cu art. 2 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin Hotararea Guvernului 925/1995, prevederile regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor sunt obligatorii pentru persoanele fizice si juridice din tara si din strainatate care isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor pe teritoriul Romaniei., ,Cerinta nr 5 Sef de santier, cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular 13), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b)CV in limba romana, semnat de catre expert (se va folosi Formular 14, conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CV-ul trebuie sa contina cel putin: - datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal - care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Sef de santier - care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 12 Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - care sunt documentele anexate la CV: documentul doveditor privind experienta profesionala specifica - mentiunea: "Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". c)document doveditor privind experienta profesionala specifica. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., ,Cerinta nr. 4 Responsabil privind asigurarea controlului calitatii, cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (inclusiv responsabil calitate, AQ, CQ sau similar). Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular 13), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b)CV in limba romana, semnat de catre expert (se va folosi Formular 14, conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CV-ul trebuie sa contina cel putin: - datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal - care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract: Responsabil privind asigurarea controlului calitatii - care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 12 Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - care sunt documentele anexate la CV: documentul doveditor privind experienta profesionala specifica - mentiunea: "Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". c)document doveditor privind experienta profesionala specifica. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., ,Cerinta nr. 3 Coordonator/manager de proiect (lucrare), cu experienta profesionala specifica, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari/servicii in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.) Se vor prezenta: a)Angajament de participare (Formular 13), semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b)CV in limba romana, semnat de catre expert (se va folosi Formular 14, conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CV-ul trebuie sa contina cel putin: - datele de identificare ale expertului (nume, prenume etc.); nu se solicita date cu caracter personal - care este pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract - care este experienta profesionala specifica solicitata, mentionata si in Formularul 12 Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract - care sunt documentele anexate la CV: documentul doveditor privind experienta profesionala specifica - mentiunea: "Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii". c)document doveditor privind experienta profesionala specifica solicitata Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., ,Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Personal minim solicitat (experti cheie - persoane responsabile pentru executia lucrarilor): 1.Coordonator/manager de proiect (lucrare) 2.Responsabil privind asigurarea controlului calitatii 3.Sef de santier 4.Responsabil tehnic cu executia 5.Responsabil securitate si sanatate in munca Se vor prezenta: a)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 11); In cazul unei asocieri, Formularul 11 se va completa de catre fiecare asociat. b)Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract (Formular 12); Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. Resursele umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., ,Cerinta nr. 1 a)O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani: Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 9). Atunci cand din documentele justificative atasate nu rezulta si valoarea in lei a lucrarilor executate, la calculul valorii lucrarilor se va utiliza conversia in lei la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Pentru celelalte valute cursul valutar se gaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei, www.bnr.ro. b)Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru contractele care vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintei, astfel: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document prin care sa se confirme executarea de lucrari de reabilitare/modernizare cladiri sau extindere cladiri sau constructia de cladiri noi, in cadrul a maxim 2 contracte, executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani. Valoarea acestor lucrari trebuie sa fie de cel putin 1.350.000, 00 lei, fara TVA.Nivelul minim solicitat se poate demonstra prin cumularea celor doua contracte solicitate . c)Se va prezenta Formular 10 - Experienta similara, pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara; Potrivit legii, acordul cadru este un contract. Se va completa cate un Formular 10 pentru fiecare contract in parte. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. In cazul in care capacitatea tehnica este sustinuta de un tert, acesta va trebui sa indeplineasca cerinta si sa depuna toate documentele solicitate in acest caz pentru ofertant. Din respectivele certificari trebuie sa rezulte care sunt beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea si tipul lucrarilor (lucrari de modernizare cladiri sau extindere cladiri sau constructia de cladiri noi) executate in ultimii 5 ani de activitate (calculat prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (conform art. 188 alin. 3, lit a) din OUG nr. 34/2006). Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau -lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau -lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Documentele doveditoare se vor prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2 Standarde privind asigurarea protectiei mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la) standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene. Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale., Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene. Se va prezenta cel putin un document care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat. Acesta se va prezenta astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere autorizata in limba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati, pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale., Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie a lucrarii
20
Descriere: durata minima de executie 6 luni ? durata maxima de executie 12 luni , sub durata minima oferta nu va fi punctate suplimentar iar peste durata maxima oferta va fi declarata neconforma ; acest factor va fi exprimat in luni
. Durata garantiei? minim 10 ani - maxim 30 ani
10
Descriere: sub durata minima a garantiei de 10 ani oferta va fi declarata neconforma iar peste durata maxima oferta nu va fi punctate suplimentar ; acest factor se va exprima in ani ;
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer