Achizitie publica - Construire garaj masina situatii de urgenta
Detaliu pentru invitatia numarul 334329
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334329/27.08.2012
Denumire contract: Construire garaj masina situatii de urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Apostolache (Primaria APOSTOLACHE)Cod fiscal: 2845451, Adresa: COMUNA APOSTOLACHE NR.6, Apostolache, Telefon: 0244 443309, Fax: 0244 443309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA APOSTOLACHE NR.6, Apostolache, Romania, cod postal: 107020, telefon: +40 244443309, fax: +40 244443309, persoana de contact: MIHAIL BRATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Apostolache, str.Mihai Viteazul nr.6, jud.Prahova, Romania, cod postal: 107020, telefon: +40 244443309, fax: +40 244443309.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire garaj masina situatii de urgenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform proiectului tehnic se va construi un garaj pentru masina de interventii in situatiile de urgenta, cu instalatiile aferente, platforma si imprejmuire.
II.1.6) CPV: 45216125-6 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4580 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau ordin de plata in contulRO65TREZ5285004XXX002045, deschis la Trezoreria Valenii de Munte, beneficiar Comuna Apostolache cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorIn cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelorIn continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278.1 alin (1) ? respectiv suma de 2294, 90 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia.Daca garantia se constituie cu ordin de plata , se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.2781 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. dinH.G nr.925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin.4 din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de cazier fiscal al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de cazier judiciar al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Completare si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completare si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bratu Mihail - primar, Visan Iulian - viceprimar, Editoiu Rodica - secretar, Editoiu Valeriu - consilier local, Dragomir Pompilica Costinel - consilier local, Apostolescu Gheorghe, Dima Claudel - consilier local, Udrea Marin - consilier local, Editoiu Nicolae - consilier local, Cernea Laurentiu - consilier local, Stefanescu Simion - consilier local, Gherghe Toma - consilier local, Tudor Dumitru - consilier local. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului - Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca ofertantul are o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 458.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii, in ultimii cinci ani, a cel putin un contract de lucrarisimilare (constructii civile), cu o valoare cel putin egala cu 229.000 lei fara TVA.fisa de prezentare a experientei similare va fi insotita de certificare de buna executie si procese-verbale de receptie indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati., continuare ceinta nr.1: Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va aveain vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare seva calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta leu-euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr.2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractuluiPentru demonstrarea cerintei se vor prezenta: lista inventar, facturi, contracte leasing, inchiriere, comodat, etc. Daca operatorul economic nu detine in proprietate unutilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc., se vapermite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3: Declaratie privind efect. mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si pers. de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut, insotita de inf. ref. la nr. pers. implicate in indeplinirea contractului, precum si ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. Ofertantul trebuie sa aiba pers. specializat: resp. tehnic cu calitatea in domeniul constructii;resp. tehnic cu exec. in domeniul constructii;responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca);sef santier;muncitori calificati. Se vor prezenta pentru membrii echipei CV si Declaratie de Disponibilitate. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii impreuna cu orice, continuare cerinta nr.3: alte documente doveditoare (autorizari, atestari, etc. valabile la data deschiderii ofertelor).In cazul resp. tehnic cu calitatea in domeniul constructii se prezinta decizia interna de numire.In cazul resp. cu sanatatea si securitatea in munca se accepta si prezentarea unui contract prestari servicii.Se va permite prezentarea de contracte de colaborare cu pers. specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente. Standard ISO 9001Certificat din seria ISO 9001 sau certificat echivalent, pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, Standard ISO 14001Certificat din seria ISO 14001 sau certificatechivalent, pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 10:51