Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE GRADINITA CU 2 SALI DE CLASA SAT JORASTI COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 354217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL FINANCIAR SCOALA JORASTI
Numar invitatie: 354217/30.09.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE GRADINITA CU 2 SALI DE CLASASAT JORASTI COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL FINANCIAR SCOALA JORASTICod fiscal: 23905963, Adresa: COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI NR., Jorasti, Telefon: 0236/331625, Fax: 0236/331625
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI NR., Jorasti, Romania, cod postal: 807175, telefon: +40 236/331625, fax: +40 236/331625, persoana de contact: JICMAN FLORIN IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA GIMNAZIALA NR.1 COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE GRADINITA CU 2 SALI DE CLASASAT JORASTI COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - CONSTRUIRE GRADINITA CU 2 SALI DE CLASASAT JORASTI COMUNA JORASTI, JUDETUL GALATI- VALOAREA CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE ESTE DE 9658 LEI REPREZENTIND 2% DIN VALOAREA C.M. SI ORGANIZARE SANTIER .
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 081 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 9708, 00 lei, (2% din valoarea estimata fara cheltuielile diverse si neprevazute). Modul de constituire al garantiei pentru participare: (1) Garantia de participare se va putea constitui si printr-un virament bancar emis in conditiile legii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentru IMM se va constitui in proportie de 50% din valoarea stabilita la punctul 1 In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006; in cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi emisa de catre lider in numele asocierii. (3) Formularul 11 - ?Scrisoare de Garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, respectiv 90 zile de la data ce reprezinta termenul limita de primire a ofertelor.pentru conversia aferenta garantiei de participare constituita intr-o alta moneda se are in vedere cursul BNR valabil la 30.08.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA) si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract sau poate fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Tg. Bujor. IMM vor constitui in proportie de 50% din valoarea stabilita conform aliniatului precedent. Ofertantul va prezenta Garantia de Buna Executie conform Formularului nr.12 ? ?Scrisoarea de garantie de buna executie?, care se va restitui conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.5 - ?Declaratie privind eligibilitatea?;In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator), este obligatoriu a se prezenta Formularul de mai sus ce va fi semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.Formularul nr.6 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu sa se prezinte Formularul 12 B - ?Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d).Ofertantii vor prezenta certificat de participare cu oferta independenta formularul 3.A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: ? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice);? cazier fiscal;? cazier judiciar.B. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte: ? orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, cazier fiscal, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc).NOTE: 1) Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.2) Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3) Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.4) In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana lagradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 ^1 din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura deatribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Jicman Florin Ionel -director, Amus Valentin - secretar, Lovin Costica - contabil , Palade Catalin - primar si consilierii locali ;Vicol Maria, Istrate Ioana , Oancea Elena, Miron Manolache, Buca Ionel, Tofan Georgica, Tofan Danut, Iliescu Vasile, Tabacaru Valerica si Nastase Manuela -educator Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic; in cazul ofertantului clasat pe primul loc, dupa transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) valoare de minim: 970000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2: Ofertantul va depune o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare. . CONT.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta nr.3: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de Personal de executie si de conducere precum si de utilajele necesare realizarii contractului in bune conditiuni.in acest sens va depune;Completare - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, inclusivDeclaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personalul direct responsabil pentru indeplinirea contractului si Declaratie privind utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispune ofertantul pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Cerinta obligatorie Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent. Informatii privind standardele de protectie a mediului Cerinta obligatorie Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer