Achizitie publica - Construire Gradinita cu program prelungit in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
Detaliu pentru invitatia numarul 354002
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354002/24.09.2013
Denumire contract: Construire Gradinita cu program prelungit in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: +40 230575005, Fax: +40 230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167, persoana de contact: Primar - Mafteiu CANDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, localitatea Dorna Candrenilor, comuna Dorna Candrenilor, str. Principala nr. 85, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Gradinita cu program prelungit in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Gradinita cu program prelungit in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava. Regimul de inlatime a cladirii este P + 1E. Aria construita = 666, 10 mp. Aria desfasurata = 1332, 20 mp.Valoarea estimata totala = 2.036.956 lei;Valoare estimata lucrari = 1.991.431 lei;Valoare cheltuieli diverse si neprevazute = 45.525 lei, reprezentand 2, 286%.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 036, 956 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este 39.000 lei. Cursul de schimb leu/alta valuta este cel comunicat de BNR la data de 27.08.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul deschis la Trezoreria municipiului Vatra Dornei, cont RO78TREZ5975006XXX000052 (CIF 4326914). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritateacontractanta va retine o suma (5.771, 43 lei) calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de adeschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei; d-l Vasile RUSCAN ? Viceprimarul comunei; d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei; d-na Ioana DELIMAN ? responsabil achizitii publice; d-na Maricica URSU ? Inspector principal; d-l Candrea Bogza Gheorghe ? consilier local, d-na Ana MITROFAN ? consilier local, d-l Dorel DANEA ? consilier local, d-l Dumitru BUZILA ? consilier local, d-l Daniel TACSA ? consilier local, d-l Adrian CHELSOI ? consilier local, d-l Toader Florin PASCAN ? consilier local, d-l Danut CANDREA ? consilier local, d-l Cristinel TIGANETEA ? consilier local; d-l Ion IVAN ? consilier local; d-l Viorel UNGUREANU ? consilier local, d-na Marioara IANOVICI ?consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;2. Atestat ANRE de tip B pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV? - conform Legii nr. 123/2012, aflat in termen de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor - copie.3. Autorizatie ISCIR de tip PT A1 2010 ? pentru Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la Cazane de apa calda avand Pmax pana la 400 kw, conform Legii nr. 64/21.03.2008, aflat in termen de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor - copie.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de constructii de cladiri, investiti noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 1.950.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Cursul de schimb leu/alta valuta este cel comunicat de BNR la data de 27.08.2013. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta specifica prin prezentarea a maxim doua contracte Suma valorilor insumate(exclusiv taxa pe valoarea adaugata) trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul impus. Se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 11, (perioada determinataprin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea - Formular nr. 11a; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11b), recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, procesverbalde receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controluluicalitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate inconstructii in domeniul Constructii civile. Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii. In vederea demostrariiindeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta pentru persoana nominalizata: CVsi diploma de studii, dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau Dispozitie de numire a persoaneipentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu.Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate. CV ? ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1.Sef de santier ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei facultati tehnice, specializarea constructiicivile, cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prinparticiparea la cel putin un proiect similar; 2. Responsabil tehnic cu executialucrarilor de constructii (RTE) in domeniul I ? constructii civile, industriale, agrozootehnice categoria B. Se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (completare formularenr. 12, 12a si 12b). Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri (semnat in originalde titular) si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privindrelatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevantepentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experientapersonalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate RTE se solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia aflata in perioada de valabilitate la data limita comunicata pentru depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate. CV ? ul si Declaratia de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura titularului in original., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor facedovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze deproductie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractului conformcaietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii august 2013. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelatcu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cudurata de executie ofertata. Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: 1) statie de preparare a betoanelorde ciment;2) laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cuautorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? I.S.C. aflata in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertei (conform prevederilor Legii nr. 10/1995privind calitatea in costructii si HG 808/2005 publicata in MO Partea I nr.735 din 12.08.2005). Ofertantii vor prezentare declaratie referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari (Formular nr. 13) si vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fisubcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul).Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivelcorespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentrupartea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator alprotectiei mediului pentru tipul de lucrari care fac obiectul contractului(certificare ISO 14001 sau echivalent). Documentele trebuie sa fie valabilela data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii uneioferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o executa. Se admit operatori economici in curs de certificare in cazul in care acestia fac dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primicertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 17:49