Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii la obiectivul Gradinita de Copii nr. 222


Detaliu pentru invitatia numarul 323683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 323683/06.04.2012
Denumire contract: Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii la obiectivul Gradinita de Copii nr. 222
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213193251, Fax: 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Dragos Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul AUIPUSP - SECTOR 1 din Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati invatamant si spitalicesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii la obiectivul Gradinita de Copii nr. 222
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii la obiectivul Gradinita de Copii nr. 222
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 378, 547 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata a contractuluifara TVA, este de 113.785 lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8.697, 85 lei, Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau-ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor, neprezentarea acesteia in conditiile specificate conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele minime obligatorii: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Florentina Mihailescu, Mihai Badea, Teodora Angelescu.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Vor fi prezentate certificate in copie lizibila, conformacu originalul, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana si legalizate) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei. In cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.). Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, in copie., Cifra de afaceri medie anuala, calculata pentru ultimi trei ani financiarivaloarea minima impusa este de 22.757.094 Lei, Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselorfinanciare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficientein cuantum de minim1.422.000 ron, pentru o perioada de minim 42 de zile calendaristice. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011) -, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul va prezenta la cel putin 1 (unu) contract indeplinit in ultimii 5 anicu o valoareegala sau mai mare decat 11.378.547 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii civile complexe care sa cuprinda obligatoriu structura, arhitectura si instalatii electrice, instalatii sanitare, termoventilatii.Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini ? -Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. -Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii. -Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii. -Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatiiAcestia trebuie sa posede experienta profesionala de cel putin 5 ani si sa fi fost implicati in derularea unui contract similar si sa fi fost implicati in derularea unui contract similar.Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Standardele de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste, atasata integral in format electronic, la Sectiunea Documentatie din cadrul Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer