Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii" in cadrul obiectivului Gradinita de Copii nr. 146


Detaliu pentru invitatia numarul 324930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 324930/24.04.2012
Denumire contract: "Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii" in cadrul obiectivului Gradinita de Copii nr. 146
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213193251, Fax: 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Dragos BADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul AUIPUSP - SECTOR 1 dinBulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant si unitati sanitare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Construire gradinita cu program prelungit pentru 200 de copii" in cadrul obiectivului Gradinita de Copii nr. 146
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de investitii, avand ca obiect "Construire gradinita cu program prelungit pentru un numar de 200 de copii" in cadrul obiectivului Gradinita de Copii nr. 146
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 154, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 121.540lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8.775, 40lei; Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie implicate in procedura de atribuire sunt: Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Angelescu Teodora, Florica Varlan.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). aceasta declaratie va fi completatasi de catre subcontractant si de catre tertul sustinatorOfertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. aceasta declaratie va fi completatasi de catre tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anuale incheiate (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, in copie., Cifra de afaceri medie anuala, calculata pentru ultimii trei ani financiari: valoarea minima impusa este de 24.308.000lei., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 1.519.250 ron, pentru o perioada de minim o luna. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani., Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul va prezenta la cel putin 1 (unu) contract finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare egala sau mai mare decat 12.154.000lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructii civile complexe care sa cuprinda obligatoriu structura, arhitectura si instalatii electrice, instalatii sanitare, termoventilatii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini ? -Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. -Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii. -Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii. -Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatii Acestia trebuie sa posede experienta profesionala de cel putin 5 ani si sa fi fost implicati in derularea unui contract similar.Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Standardele de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (55 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 55.
durata de executie
35
Descriere: a) Pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv [35 ] puncte;b) Pentru alt termen de executie a lucrarilor decat cea prevazut la lit. a) se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat astfel: P termen de exec.(n) = [termen minim de executie ofertat/ termen de executie ofertat (n)] x [35 ] puncte.Durata de executie maxima acceptata este de 12 de luni, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme.Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 8 luni
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv [10 ] puncte, Pentru alta durata de garantie decat cea prevazut la lit. a) se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat astfel: P durata de garantie.(n) = [termen ofertat/ termen maxim ofertat (n)] x [10 ] puncte.Perioada se va exprima in luni. Durata minima de garantie acceptata este de 24 de luni.Durata maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 de luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste in format electronic, atasata prezentei invitatii de participare, la Sectiunea Documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer