Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Gradinita pentru doua grupe de copii,amenajare spatii de joaca,activitati didactice si recreere,amenajare cai acces-Scortaru Vechi


Detaliu pentru invitatia numarul 352510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala gimnaziala "Tudor Vladimirescu" Braila
Numar invitatie: 352510/12.08.2013
Denumire contract: Construire Gradinita pentru doua grupe de copii, amenajare spatii de joaca, activitati didactice si recreere, amenajare cai acces-Scortaru Vechi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala gimnaziala "Tudor Vladimirescu" BrailaCod fiscal: 17378966, Adresa: DN 22, Tudor Vladimirescu, Telefon: +40 239630076, Fax: +40 239630076
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr 76, comuna T Vladimirescu, judetul Braila, Tudor Vladimirescu, Romania, cod postal: 817180, telefon: +40 239630076, fax: +40 239630076, persoana de contact: Scoala Gimnaziala Tudor Vladimirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala gimnaziala Tudor Vladimirescu, Comuna Tudor Vladimirescu, Str.Brailei nr 76
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Gradinita pentru doua grupe de copii, amenajare spatii de joaca, activitati didactice si recreere, amenajare cai acces-Scortaru Vechi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv , ,Construire Gradinita pentru doua grupe de copii, amenajare spatii de joaca, activitati didactice si recreere, amenajare cai acces-Scortaru Vechi, jud Braila?.Mentionam ca valoarea estimata a achizitiei , conform devizului general al proiectului este de 516.129, 03 lei fara TVA, din care 46.920, 82 , respectiv 10% reprezinta cheltuieli cu diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 129.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 9.300 lei (pentru IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM) care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, in original, in lb. romana sau insotita de traducere legalizata.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO67TREZ1515006XXX005010, deschis la Trez. Mun. Braila, cu conditia confirmarii acestora de catre banca.Cod fiscal 17378966Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, asa cum este stabilita prin art.278^1 din OUG nr. 34/2006 si anume: ?In situatia in care depune contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, ne obligam sa retinem contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia si sa viram in contul autoritatii contractante RO67TREZ1515006XXX005010 suma de 4249, 21 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Pentru o evaluare si raportare unitare a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si oara deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Durata de garantie a lucrarii: minim 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG nr.925/2006. La constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - completare Formular nr. 12A- Certificat de cazier fiscal, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - completare Formular nr. 12BPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata silegalizata.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat caresa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedurade atribuireModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr.12CIn cazul asocierii se va prezenta o copie a Acordului de asociere, daca este cazul - Formular nr. 64. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr. 25. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare Formular nr. 5Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Spatarescu Neti, Juganaru Iulian, Istrate Mariana, Mihai Elena, Podaru CristinaIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna- asociere, fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovadaindeplinirii cerintele mentionate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, depunand toate documentele solicitate: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participantla procedura; Declaratie Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor scadente la bugetul local. Ofertantul are capacitatea legala de a executa lucrarile ce fac obiectul contractului.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN ce descriu activitateaofertantului. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si vorfi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceriglobala, in ultimii 3 ani cel putin egala cu 938.400 lei.Documente relevante: - declaratie privind cifra de afaceri- Formular nr. 3 - Informatii generale- bilanturile contabile sau alte documente relevante prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, vizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prez. listei privind pers. resp. pentru indeplinirea contractului - completareFormulare 12I si 12.1I. In document se vor prezenta informatii ref la pers. despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadru contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizari unei echipe formata din: 1sef santier cu studii medii sau superioarein constructii, siexperienta generala de minim 3 ani in domeniul constructiilor, cuimplicare in calitate de sef santier in cel putin un proiect similar; 1responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat in domeniul constructiilor, atestat dovedit cu Certif de atestare tehnico-profesionala, insotit delegitimatia vizata la zi; 1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatiiCQ; 1 responsabil mediu; 1 responsabil SSM; Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul (cu exceptia RTE) , copii dupadiplome, autorizatii, legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora - Formular 12G, dupa caz., Ofertantul poate sa isi demonstreze capacit. tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1din OUG 34/2006, Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte caau fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 469.200 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric impus., Prezentarea unei declaratii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentultehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul seangajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Formular nr. 12H.Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putinurmatoarele utilaje: -Automacara- 1 buc;
-Buldoxcavator - 1 buc;
-Pompa de turnat beton - 1 buc;
-Autobetoniera - 3 buc-Autobasculanta 16 t - 2 buc;
-Autocarosate < 5 tOfertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracteinchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea saualte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehniceimplicate in realizarea contractului Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii mediului, conform ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita pentru depunerea ofertelor., Prezentarea Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea specifica obiectului contractului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer