Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE GRADINITA PROGRAM NORMAL FELNAC


Detaliu pentru invitatia numarul 327113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FELNAC
Numar invitatie: 327113/17.05.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE GRADINITA PROGRAM NORMAL FELNAC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELNACCod fiscal: 3519518, Adresa: localitatea Felnac nr.330, Felnac, Telefon: 0257411202, Fax: 0257411202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Felnac nr.330, Felnac, Romania, cod postal: 317125, telefon: +40 257411202, fax: +40 257411202, persoana de contact: Dorina Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI FELNAC JUDETUL ARAD COMUNA FELNAC LOCALITATEA FELNAC NR 330 COD 317125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE GRADINITA PROGRAM NORMAL FELNAC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE GRADINITA PROGRAM NORMAL FELNAC
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 532, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 12200 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, numerar la casieria instutiei, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO67TREZ0215006XXX012585. deschis la Trezoreria Arad. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 6100 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului fara tva.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate conform Hg 10445/2011.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea- Formular nr.2 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se vor completa urmatoarele formulare dinFormularul nr 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata -- Formular nr.4; Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta - Formular nr.5; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata -- certificat de atestare fiscala; (Directia Generala a Finantelor Publice) ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite in luna anterioara deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere in limba romana legalizate.In cazul in care din documentele socilitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Lipsa unui document solicitat atrage excludurea de la procedura . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rasttater Augustin viceprimar, presedintele comisiei, Stanciu Dorina, inspector, responsabil achizitii publice, membru, Ticala Petru jurist, membru, Avramov Liubomir, inginer constructor, membru. Cerinta obligatorie: Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului, valabil la data deschiderii ofertelor. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sadovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat XNesolicitatCifra mediede afaceri, globaladin ultimii 3 ani sa fie celputin egala cu: 3064000 lei.In cazul ofertantilor care fac dovada de IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Ofertantul trebuie sa facadovada ca a executat in ultimii cinci ani, maxim trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1532000 lei.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritateacontractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului-ofertantul sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesareindeplinirii in bune conditii a contractului.Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiTert sustinator tehnic si/sau profesional.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer